آراد برندینگ

با کسب ثروت دوباره متولد شدم

امروز دوباره متولد شدی تلخی ها و زشتی ها را رها کن یک شروع جدید را با یک نفس عمیق آغازگر باش. برای ثروتمند شدن هرگز دیر نشده از امروز شروع کن. اگر امروز و فردا کنید تنها کسی که ضرر میکند خودتان هستید پس فرصت ها را غنیمتت بشمارید و شروع کنید. برای شروع بهتر است تا پایان این مقاله با ما باشید تا یکی از ایده های تضمینی کسب ثروت را که خودم امتخان کردم و ثروتمند شدم را به شما معرفی کنیم همراه ما باشید.

دفتر کلاسوری 200 برگ پاپکو

از زمان‌های گذشته خرید لوازم‌التحریر و نوشت افزار از نیاز‌های اصلی دانش آموزان و دانشجویان بوده‌است.

مانند تمامی احناس و وسایل موجود در بازار خرید دفتر کلاسوری 200 برگ پاپکو نیز دچار نوسانات قیمت شده است و شاهد تورم در قیمت آن بوده‌ایم.

رتج قیمت این دفاتر از حدود 140 تا 200 هزار تومان است بسته به جنس صفحات این نوع دفاتر قیمت متفاوتی نیز در بازار فروش دارند.

در طول تاریخ انواع مختلف دفاتر وارد بازار شدند و در هر زمان یکی از مدل‌ها در صدر جدول فروش قرار گرفته است. هر دفتر و نوشت افزار جدید نسبت به نوع قبلی تلاش کرده است کخ آسایش و راحتی بیشترب برای محصلین در زمان استفاده را به ارمغان آورد.

با کسب ثروت دوباره متولد شدم

دفتر کلاسوری چرمی

دفتر کلاسوری چرمی نوعی از دفتر های پر کاربرد می باشد که قسمت تفکیک جزوات را دارد مناسب دانشجویان و محصلین می باشد.

جلد چرمی آن زیبایی و کلاسی به این دفتر ها داده است که دانشجویان بدون بردن کیف دستی و با در دست گرفتن این دفتر ها به کلاس های خود مراجعه می کنند

قیمت دفتر کلاسوری چرمی در بازار پر از نوسان امروز بسیار مناسب می باشد و کاربرد آن بسیار زیاد است.

خرید و فروش دفتر کلاسوری هم از طریق محصلین و دانشجویان و هم از طریق ارگان ها و اشخاص عادی انجام می شود زیرا جلد چرمی آن جذابیت خاصی به این مدل دفتر ها داده است.

با کسب ثروت دوباره متولد شدم

دفتر کلاسوری جلد سخت

دفتر کلاسوری جلد سخت از قبیل محصولات مورد علاقه بسیاری از دانش آموزانی است که همیشه به دنبال خرید نمونه های با دوام از دفترهای مدنظر خود هستند.

این محصول دارای جلد با کیفیت و مقاوم می باشد.

این نوع کلاسور با داشتن تنوع در رنگ طرح و کیفیت بالای جلد آن برای مصرف نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

جنس این محصول از چوب پلاستیک و مقوا است که استحکام لازم را در آن ایجاد می کند گنجایش محصول تا 500 برگ می باشد.

با کسب ثروت دوباره متولد شدم

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا