آراد برندینگ

لوبیا توانست موجودی حسابم را زیر و رو کند

منظور از موجودی حساب همان حقوق ثابتی است که ماه به ماه برایم واریز می شد و مدت ها بود که پیشرفتی نداشت تا اینکه با شروع فعالیتم در خصوص عرضه انواع لوبیا چیتی به سایر شهر های ایران موجودی حسابم روز به روز بیشتر از قبل شد.

لوبیا چیتی قرمز

لوبیا چیتی قرمز در اندازه ها، رنگ ها، شکل ها و طعم های مختلف وجود دارند. نوعی حبوبات غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین هستند که در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. می توانید آنها را به صورت تازه، خشک یا کنسرو شده پیدا کنید.

همه آنها بافت، طعم و مزه متفاوتی دارند و به روش تهیه متفاوتی نیاز دارند. لوبیا قرمز و لوبیا چشم بلبلی دو نوع مختلف از لوبیا هستند. با این حال، از آنجایی که آنها شبیه به هم هستند، اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند.

لوبیا قرمز گردتر و کوچکتر از لوبیا چشم بلبلی با رنگ قرمز روشن تقریبا صورتی و بافت نرم، کرمی و صاف است. آنها در غذاهای مختلف جنوبی مانند سالاد، سوپ، فلفل قرمز و لوبیا قرمز استفاده می شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-02T172559.505.jpg

لوبیا چیتی سبز

یکی از سبزیجات مقوی، سالم و مفید لوبیا چیتی سبز است که خواص زیادی دارد که در این بخش درباره شگفت انگیز ترین خواص آن صحبت کرده و نکاتی را برای خرید لوبیا سبز بیان می کنیم تا خریدی بهره داشته باشید.

لوبیا سبز از خانواده گیاهان گلدار است و نامهای دیگر آن عبارتند از: لوبیا فرانسوی، لوبیا باگویو در فیلیپین، لوبیا رشته ای، لوبیا اسنپ است که اگر به صورت نارس برداشت شود در دسته سبزیجات و اگر دانه های داخل آن را جدا کنند و خشک کنند در دسته حبوبات قرار می گیرد.

این لوبیا ریشه در آمریکای جنوبی و مرکزی دارد و در مکزیک و پرو کشت می شده است، لوبیا سبز به دو گروه لوبیا بوته ای و لوبیا قطبی تقسیم می شود که از اصلی ترین آنها است که به این دو گروه به انواع مختلف تقسیم می شوند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-02T172717.707.jpg

لوبیا چیتی فرانسوی

بسیاری از کشاورزانی که در این راستا فعالیت دارند برای این بتوانند بهترین لوبیا چیتی فرانسوی را به کاشت برسانند آن را به صورت فله و اعلا تهیه می کنند تا بتوانند بازدهی بهتری را داشته باشند. این محصول دارای ارزش غذایی بالایی بوده و افراد می توانند از آن در برنامه خوراکی خودشان استفاده داشته باشند.

لازم به ذکر است در انواع غذاهای ایرانی استفاده می شود و طعم عالی را به ارمغان می آورد. یکی از حبوباتی که دارای فیبر فراوانی می باشد لوبیا چیتی است که در باز سازی بسیاری از سلولها از دست رفته می تواند کمک کننده باشد

همچنین این ماده مغذی در لوبیا باعث شده تا افرادی که دچار یبوستهای مزمنی هستند با مصرف این نوع به بهبود خودشان کمک کنند لذا افرادی که سیستم گوارششان به خوبی کار نمی کند بهتر است از این خوراکی در برنامه هفتگی خودشان استفاده داشته بشند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-02T172734.176.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا