آراد برندینگ

اهدافی که انرژی دهنده من برای رسیدن به ثروت بودند

ذهن خلاق همیشه دنبال راه حل های جدید است. هیچ فرد موفقی به راه حل های موجود اکتفا نمیکند و خودش راه های جدید را میسازد. من با راه حل تجارت به دنبال حل مشکلات خود رفته و توانستم مسیر ثروت را پیش بگیرم.

تجهیزات آبیاری قطره ای

در دنیای امروز مهمترین تجهیزات آبیاری قطره ای، کمبود آب و خشکسالی است.

آبیاری گیاهان و محصولات کشاورزی به دو صورت سنتی (اتلاف آب زیاد) و قطهره ای (صرفه جویی در میزان آب) انجام می شود.

امروزه آبیاری قطره ای به عنوان یک راه حل کارامد برای جلوگیری از اتلاف آب، انرژی و هزینه ها مورد توجه کشاورزان و باغداران بسیاری در سراسر دنیا است.

برای استفاده از این سیستم لازم است با تجهیزات آبیاری قطره ای که از مهمترین بخش های یک سیستم آبیاری محسوب می شود اطلاعات لازم بدست آوریم.

این تجهیزات از شیلنگ های پلاستیکی تا تایمرهای نصب شده برای آبیاری را شامل می شود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (2).jpg

تجهیزات آبیاری بارانی

فاکتور های کیفیت و برند تولیدی تجهیزات آبیاری بارانی، بر قیمت تجهیزات آبیاری بارانی اثرگذار است، هرچه کیفیت بهتر باشد قیمت کالا در بازار بالاتر خواهد بود.

در حال حاضر قیمت این تجهیزات بسته به کیفیت و برند تولید کننده قطعات در بازار مصرف در بازه 100 هزار تومان الی 2 میلیون تومان بسته به نوع تجهیزات متغییر می باشد.

تغییر در قیمت ارز و دلار، میزان تولید این قطعات توسط تولید کننده های بزرگ و هزینه حمل این تجهیزات در تعیین قیمت نقش دارند.

فقط کافیست با شماره های موجود در وبسایت ما تماس بگیرید تا بدون نیاز به مراجعه حضوری محصول اصل را با قیمت پایین دریافت نمایید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (10).jpg

تجهیزات آبیاری زیر سطحی

از آنجایی که این تجهیزات آبیاری زیر سطحی هر کدام دارای برند و جنس های متفاوت هستند.

در نتیجه نوع و شرکت تولیدی، ساخت داخل یا خارج، نوع مواد اولیه برای ساخت مثلا لوله های اتصال یا pvc می توانند روی ارزش مالی این محصولات تاثیر گذار باشند.

.نوع پمپ، ظرفیت آن هم بی تاثیر بر قیمت تجهیزات آبیاری زیر سطحی نیست، راه اندازی کل این سیستم مخصوصا بخش تصفیه آب بسیار هزینه بر است.

برآورد قیمت لوله آبیاری زیر سطحی تنها بین 35 هزار الی 170 هزار تومان متغییر است.

بهترین کار این است با کارشناسان تماس بگیرید تا مشاوره تخصصی تری داشته باشید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (2).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا