آراد برندینگ

با این تکنیک روی دست رقبا بلند شدم

با توجه به افزایش روزانه رقبا در حوزه‌ های کاری افرادی موفق هستند که بهتر از سایرین عمل می ‌کنند و با خواندن دست رقبا روی دست آن‌ها بلند می ‌شوند. لذا من با عملکرد عالی که در حوزه پر فروش زیر داشتم توانستم با مزیت رقابتی عالی در بازار به برد شیرینی دست یابم و ثروت ساز شوم. حال به افراد که قصد ثروتمند شدن را دارند توصیه می کنم که با ما همراه باشند و این حوزه پولساز را بهتر بشناسند.

بنتونیت صادراتی

لازم به ذکر است که بنتونیت سدیمی بیشتر در حفاری ها از آن استفاده می شود. از مشخصات بارز بنتونیت صادراتی کیفیت و مرغوبیت خاک رس این محصول است. این محصول به کشورهایی چون عراق، استرالیا، امارات متحده عربی، شبه جزیره هند و غیره صادر می شود. بنتونیت صادراتی بیشتر در صنعت نفت استفاده می شود وبه همین خاطر صادرات این محصول به کشورهای نفت خیز بیشتر است. این محصول در صنایع غذایی، دارویی، رنگ …نیز کاربرد دارد. حال که به اهمیت بنتونیت صادراتی در حوزه صادرات پی بردیم، بهتر است هنگام خرید این محصول به این نکات توجه کنیم.

با این تکنیک روی دست رقبا بلند شدم

بنتونیت غذایی

بنتونیت غذایی از بازار خرید و فروش داغی برخوردار است. نام صابون رسی و همچنین صابون کانی، اسم دیگر بنتونیت غذایی است که این اسم ها در صنعت داروسازی کاربرد بیشتری دارند. یک نوع دیگر از مشخصات آن، تصفیه کردن روغن های صنعتی و خوراکی می باشد. تولید کردن مواد مختلفی که پاک کننده هستند هم، نمونه‌ای دیگر از مشخصات آن هستند. در خرید بنتونیت غذایی نکاتی مهم وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم. برای این که شما بتوانید بنتونیت غذایی را با کیفیت بالایی خریداری کنید، باید به اصل بودن آن توجه کنید.

با این تکنیک روی دست رقبا بلند شدم

بنتونیت شمع

انواع این محصول بنتونیت شمع دارای درجه کیفیت بالایی است و از ان در موارد مختلف در تولید محصولات متفاوت استفاده می گردد. بنتونیت شمع به صورت پودر شده در رنگ های متفاوت و یا به صورت دانه های ریز و درشت تولید می گردد و یکی از محصولات پر مصرف محسوب می شود که قدرت مقاومت و چسبندگی بالایی دارد. برای خرید بنتونیت شمع درجه یک و اعلا باید با این محصول تا حدودی آشنا بود و نوع آن را با توجه به نیاز خود خریداری نمود. برای خرید انواع این محصول باید بهترین و خالص ترین نوع آن را انتخاب کرد به گونه ای که ناخالصی در این محصول وجود نداشته باشد.

با این تکنیک روی دست رقبا بلند شدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا