آراد برندینگ

خودشناسی اینگونه مرا به ثروت رسانید

شما نمی توانید ارتقاء شخصی را تجربه کنید اگر خود را نشناسید و ندانید که چه کاری می خواهید انجام دهید و چه چیزی می خواهید بدست آورید. این ملزم به خود شناسی است. همان طور که می دانید زندگی آزموده نشده ارزش زندگی کردن را ندارد، بنابراین زندگانی زندگی نشده ارزش امتحان شدن را دارد. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم.

لیوان یکبار مصرف شیشه ای

جالب است بدانید بهداشت و سلامتی امر بسیار مهمی است که امروزه در اداره جات، مراکز درمانی و غیره از لیوان یکبار مصرف شیشه ای استفاده زیادی می کنند این لیوان دارای مشخصاتی است.

یکی از مهمترین مشخصه آن کیفیت و مرغوبیت بالای آن است که از مواد اولیه درجه یک تهیه شده است و از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است.

این لیوان بی رنگ و کاملاً شیشه ای می باشد و اصلاً کدر و تیره نیست و می‌ توانید نوشیدنی گرم و سرد در آن بریزید و در هر فضا از آن بهره ببرید.

لیوان شیشه ای یکبار مصرف پس از مصرف مورد بازیافت قرار گرفته می شود و می توانید از آن محصولات پلاستیکی مختلف به دست بیاورید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (34).jpg

لیوان یکبار مصرف گیاهی

از جمله مشخصات موجود در لیوان یکبار مصرف گیاهی می توان به کیفیت و بالا و جنس گیاهی آن که از نشاسته ذرت تهیه و تولید می شود اشاره نمود.

مورد دیگری که از مشخصه های عالی موجود در این محصول نیز به شمار می رود قابلیت خوب و منحصر به فرد تجزیه پذیر بودن آن است که در سلامت محیط زیست نیز موثر می باشد.

ویژگی دیگر این محصول تولید آن در ابعاد و سایز های مختلف و در بسته بندی هایی با تعداد گوناگون است که می تواند نیاز افراد را به لیوان یکبار مصرف مورد نظر برطرف نماید.

.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (38).jpg

لیوان یکبار مصرف کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی برای استفاده تمام مایعات از آب یخ تا قهوه و آب جوش گزینه مناسبی هستند.

اکثر مواقع برای تهیه این لیوان ها از خمیر کاغذ سلولزی استفاده می کنند که یک ماده فیبری طبیعی و سالم بوده و شما می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

این نوع لیوان ها جنس عالی و وزن سبکی دارند همچنین خطری برای محیط زیست و موجودات آن ندارند و قابلیت بازیافت و بازگردانی دارند.

علاوه بر این فاقد هر گونه مواد شیمیایی سرطانزا هستند و شما می توانید انواع مواد مایعات داغ تا حدود 120 درجه را در آنها قرار دهید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (29).jpg

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا