آراد برندینگ

اهداف بزرگی که مرا به ثروت رساند

در گذشته پولدار شدن محدود به مردان و زنان میانسال بود. در دهه‌های پیش اگر کسی در جوانی پولدار می‌شد بسیاری از افراد تعجب می‌کردند. من با تصمم دس و شروع کردن تجارت در سن 19 سالگی موفق شدم یک نوجوان ثروتمند شوم.

منگنه پرده

منگنه پرده از سری لوازمی است که با ابعاد کوچ و فعالیت دستی، می تواند در تنظیم چین های پرده بسیار موثر باشد.

بسیاری از افرادی که از پرده های پیلی دار در منازل و مکان های مختلف جهت پوشش پنجره و یا ایجاد دکوراسیونی جذاب استفاده می کنند، صرفا بعد از شستشوی پرده نیاز دارند تا چین های محصول مرتب گردد.

منگنه پرده می تواند برای تنظیم کردن چین و پیلی هایی که می تواند در قسمت انتهایی پرده صورت می گیرد، کاربردی باشد و با داشتن نحوه استفاده بسیار آسان، برای تمامی افراد قابل استفاده باشد.

این محصول صرفا با داشتن ابعادی خاص، برای تمامی پرده های ضخیم تا لطیف که از تار و پود و بافت متغیری برخوردار هستند، مناسب بوده و به راحتی با یک حرکت، منگنه های پلاستیکی و نخی را اعمال می کند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1).jpg

منگنه کتاب

برای خرید منگنه کتاب به سایز و اندازه سوزن آن توجه کنید، مدل هایی که بیش از اندازه کوچک هستند برای جلد و برگه های کتاب های درسی به علت داشتن حجم زیاد چندان مناسب نیستند.

در هنگام خرید منگنه به استاندارد بودن دسته و عدم سفت بودن آنها توجه کنید زیرا بکارگیری آنها به ویژه برای مراکزی در زمینه صحافی کتاب فعالیت دارند چندان مناسب و کاربردی نخواهد بود.

اگر قصد خرید منگنه کاربردی دارید، حتماً ظرفیت خشاب سوزن آن را نیز بررسی کنید، مدل هایی که خشاب های 100 عددی را در خود جای می دهند برای کاربرد روزانه بهترین انتخاب هستند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1).jpg

منگنه کوچک

از زمان های قبل تر تا به اکنون در اکثریت اداره ها، منگنه کوچک و خدماتی و حتی برخی از فروشگاه های عرضه کننده مواد خوراکی و پوشاک، منگنه مورد استفاده قرار گرفته است.

دلیل مصارف متعدد نمونه مورد نظر این است که برای پلمپ کردن بسته بندی مواد خوراکی یا حتی لباس ها و وصل کردن چندین برگه به هم دیگر به محصولی کاربردی نیاز است که این محصول منگنه می باشد.

استفاده از محصول مورد نظر بسیار آسان بوده و تنها لازم است تعدادی منگنه درون قسمت تعبیه شده قرار دهید و سپس با انگشت به بخش مشخص کمی فشار وارد کنید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا