آراد برندینگ

با گالن پلاستیکی ثروت را به چشمم دیدم

“شما همانی هستید که دوستان شما هستند”. اطراف خود را با افراد موفقی احاطه کنید که ذهنیت ثروت ساز دارند. اگر انگیزه کافی داشته باشید شما نیز ثروتمند خواهید شد. از این رو من نیز با شرکت در محافل ثروتمندان و معاشرت با آنها با عرصه تجارت نوین آشنا شدم و توانستم در این حوزه با فروش محصول گالن پلاستیکی به ثروت برسم.

گالن پلاستیکی صنعتی

در واقع می توان اشاره داشت که گالن پلاستیکی صنعتی دارای کاربرد بسیار گوناگونی در زمینه های مختلف است. این گالن ها دارای انواع مختلف با جنس های متفاوتی هستند که هر کدام کاربرد متمایزی دارند. مشخصات گالن پلاستیکی صنعتی به این شرح می باشد. این گالن ها در ابعاد و جنس های مختلفی ساخته می شود. به صورتی که می توانند مواد صنعتی، خوراکی و… را بدون اینکه خراب شوند در خود نگه داری کند. از نظر ظاهری به صورتی آن را طراحی کرده اند که در بخش بالایی آن دسته ای برای حمل و نقل قرار دارد.

با گالن پلاستیکی ثروت را به چشمم دیدم

گالن پلاستیکی 220 لیتری

ظرفیت این گالن ها با توجه به نام آن ها 220 لیتر بوده و بسیار خوش ساخت و سبک هستند. در ادامه به بررسی گالن پلاستیکی 220 لیتری می پردازیم، این دسته از گالن ها بیش ترین کاربرد را در صنایع مختلف دارند. چرا که علاوه بر حجم بسیار خوب، دارای وزن و طراحی فوق العاده ای هستند. گالن های 220 لیتری در برابر خورندگی و مواد شیمیایی مضر مقاوم بوده و حجم زیادی از این مواد شیمیایی را در خود جای می دهند. از این رو اغلب در صنایع رنگ رزی، شیمیایی و پتروشیمی مورد توجه قرار میگیرند و مواد اولیه آنها پلی اتیلن سنگین است.

با گالن پلاستیکی ثروت را به چشمم دیدم

گالن پلاستیکی 70 لیتری

گالن پلاستیکی 70 لیتری طوری طراحی شده که از به هدر رفتن آب جلوگیری می کند و برای پیک نیک و مسافرت بهترین انتخاب است. شرکت های زیادی محصول را تولید کرده و شما می توانید با حضور در نمایندگی های فروش آن را تهیه کنید. مشخصات گالن پلاستیکی 70 لیتری بسیار زیاد است اما برای این که وقت شما را نگیریم در زیر به چند مورد از آن اشاره می کنیم. در طرح و مدل های مختلفی وجود دارد، وزن سبک و مقاوم دارد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. از مرغـوب ترین و بهترین مواد اولیه تولید شده است درب محکمی داشته و به راحتی می توانید آن را باز و بسته کنید.

با گالن پلاستیکی ثروت را به چشمم دیدم

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا