آراد برندینگ

باور موتور ماشین ثروت را روشن می کند

بسیاری از افراد به این امر اعتقاد دارند که سرنوشت آنها از قبل نوشته شده و یا تنها افرادی خاص می توانند به موفقیت های چشمگیر دست پیدا کنند. این امر در حالی است که با نگاهی به زندگینامه موفق ترین افراد جهان، به این نکته پی خواهید برد که آنها نیز انسان هایی کاملا معمولی و حتی شکست خورده ای بوده اند که در مقطعی یک تصمیم جسورانه را برای تغییر زندگی خود گرفته اند. بدون شک با تغییر باورهای خود، جهان شما نیز تحولی عظیم را خواهد یافت.

سبد میوه دیبا

همانطور که می دانید سبد میوه دیبا یک سبد با جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک ضخیم بوده که کاربردهای متنوعی در امر سرو مواد غذایی و میوه دارد.

سبد های میوه با جنس، شکل، ابعاد و رنگ بندی های مختلفی در بازار موجود هستند اما تمام این ها به این بستگی دارد که شما از یک سبد میوه چه انتظاری داشته باشید.

برای مثال سبدهای میوه ای در بازار وجود دارد که صرفا جنبه تزیینی و دکوری دارند و برای پذیرایی نمی توان روی آن ها حساب کرد.

اما در مقابل سبدهای میوه ای در بازار موجود است که فقط برای پذیرایی مناسب هستند و استفاده دیگری ندارند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-13T172645.834.jpg

سبد میوه طلایی

یکی از ظروف مورد استفاده در آشپزخانه سبد میوه طلایی بوده که برای سرو میوه و پذیرایی بسیار کاربرد دارد.

سبد میوه طلایی در شکل گرد و مربع و مستطیل یکی از ظروف پذیرایی می باشد که در آشپزخانه برای سرو انواع میوه بسیار کاربرد دارد.

این محصول با متریال های مختلفی مانند پلاستیک، مس، استیل و کنف ضخیم تهیه شده اند و دارای کاربردهای متعددی از جمله ظروف تزیینی به عنوان دکور و همچنین کاربرد پذیرایی استفاده می شوند.

سبد میوه تنها برای سرو و جا به جایی میوه مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه در آنها می‌توان انواع صیفی جات و مواد غذایی که روی میزها و کانترها گذاشته می شود را قرار داد.

سبد میوه طلایی یک آیتم دکوری است که برای قرار گرفتن بر روی انواع اپن ها، میزها، و کانترها مناسب است همچنین شما می‌توانید با استفاده از این سبد میوه از میهمانان خود به راحتی پذیرایی کنید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-13T173435.179.jpg

سبد میوه مشکی

قیمت سبد میوه مشکی با توجه به اندازه آن و مقدار تناژ میوه ای که در آن قرار می گیرد محاسبه می گردد و در بازار متغیر است.

سبد میوه مشکی یکی از کالاهایی است که باغداران هنگام جمع آوری محصول بسیار به آن احتیاج دارند و آن را در تعداد بالا خریداری می نمایند.

این کالا به باغداران این امکان را می دهد که میوه ها را بدون هیچ گونه آسیب دیدند جمع آوری و جابه جا کنند و تلفات میوه کمتر باشد.

سبد های میوه در اندازه های مختلف و مدل های متفاوتی به بازار ارائه شده‌اند که مدلهای تک رج برای میوه های حساس تر و درجه یک مورد استفاده قرار می گیرند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-13T173826.017.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا