آراد برندینگ

فرصت های زندگی را با لوله های آبیاری دریابید

در زندگی هر فرصتی فقط یکبار در خانه شما را می زند پس سعی کنید به درستی از آن استفاده کنید و برای کسب سود و بهبود اوضاع مالی خود بهره ببرید در میان محصولات بسیار که در بازار وجود دارد ما می خواهیم انواع لوله های آبیاری را به شما معرفی کنیم زیرا این محصول از فروش بالایی برخوردار می باشد و اگر شما می خواهید کسب و کاری پرسود آغاز کنید این محصول را از یاد نبرید برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

لوله آبیاری هیدروفیکس

یکی از کالاهای ضروری در بخش کشاورزی، لوله های آبیاری پلاستیکی درجه یک کشاورزی با بهترین کیفیت و قیمت می باشد همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شده است از جمله ملزومات مهم در فعالیت‌های کشاورزی لوله آبیاری هیدروفیکس می باشد که انجام عمل آبیاری به صورت قطره ای و بارانی و ساده و پمپاژی را راحت‌تر می کند.

این نوع تجهیزات کشاورزی موسوم به لوله های آبیاری در انواع مختلف چون لوله ساده آبیاری، لوله آبیاری قطره ای، لوله آبیاری بارانی، لوله آبیاری فشار قوی کشاورزی و غیره تولید می می شود که عمده جنس به کار رفته در تولید این لوله های آبیاری، پلاستیک یا پلبمرهای از پلاستیک چون پلی اتیلن است.

.

فرصت های زندگی را با لوله های آبیاری دریابید

لوله آبیاری نایلونی

قیمت مدل های مختلف لوله آبیاری نایلونی بر اساس برند تولید کننده، کیفیت و نوع متریال به کار رفته در ساخت لوله، ضخامت و ابعاد، حجم خرید و شیوه عرضه محصول، متغیر است علاوه بر این فاکتورها، تغییر قیمت مواد پتروشیمی و پلیمری، تغییرات قیمت تجهیزات کشاورزی در بازارهای منطقه ای و جهانی و نوسانات نرخ ارز، مواردی هستند که در کاهش یا افزایش قیمت لوله تاشو تاثیر دارند.

در کشور ما، انواع لوله های آبیاری، توسط مراجع متعددی ارائه می شوند. یکی از این مراکز، مجموعه تجارت و صادرات لوله های مدرن کشاورزی است که بهترین تولیدات برندهای برتر کشور را، به صورت مستقیم و بی واسطه، به فروش می رساند در این مجموعه، خریداران می توانند مشخصات محصولات مختلف را مطالعه نمایند و پس از بررسی کیفی لوله ها، با توجه به کاربرد مدنظر و نیاز، کارآمدترین تجهیزات را تهیه نمایند.

.

فرصت های زندگی را با لوله های آبیاری دریابید

لوله آبیاری گلخانه

استفاده از لوله آبیاری گلخانه کارا برای انتقال مناسب آب در زمین های کشاورزی یکی‌ از نیاز های دنیای امروز است عدم توجه ما به این موضوع می تواند گریبان ما را هم در آینده بگیرد در مقایسه با کشور های صنعتی دنیا، میزان برداشت محصول از هر هکتار زمین، در ایران به نسبت پایین تر است این موضوع اهمیت استفاده از روش های نوین را در آبیاری زمین های کشاورزی نشان می دهد عمدتا قبل و یا حین کاشت محصول، عملیات اجرای لوله های آبیاری انجام می شود.

اشاره شد که در فضای آزاد، آسیب چندتن به این لوله ها وارد نمی شود چرا که جنس مواد اولیه آن ها از مواد مرغوب است با این حال نحوه نگه داری از آن ها هم می تواند تاثیر زیادی بر عمر آن ها داشته باشد نصب و حمل و نقل لوله است بارانی با توجه به وزن کم این محصولات بسیار ساده است اما جابه جایی های مکرر خود می تواند عاملی برای صدمه به کیفیت لوله باشد.

.

فرصت های زندگی را با لوله های آبیاری دریابید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا