آراد برندینگ

عشق به کسب و کارم ثروتمندم ساخت

وظیفه باعث می شود که ما کار ها را خوب انجام دهیم. اما عشق باعث می شود ما آن ها را زیبا انجام دهیم. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

کیف لی

امروزه کیف لی به دو روش سنتی یعنی دست دوز و صنعتی انواع مختلفی از کیفهای زنانه لی دوشی جدید را تولید می کنند .

امروزه به دلیل بازار پر رونقی که این محصولات دارند باید حتما توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه از این محصولات را تهیه نمائید.

حدالامکان کیفی را انتخاب کنید که به بدن شما نزدیک تر باشد: وقتی کیف لی را انتخاب می‌کنید که به بدن نزدیک است وزن آن مساوی بوده و ارگونو می‌شود، بنابراین حتما توجه داشته باشید که اگر بند کیف را بر روی شانه راست قرار می دهید، کیف را در طرف چپ و بدن قرار دهید و به یاد داشته باشید، توصیه می شود که بند را هر چند وقت یک بارتغییر دهید تا از خسته گی شانه شما جلوگیری به عمل آورد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (21).jpg

کیف گلیمی

کیف گلیمی در انواع مختلف و موادی مانند: مربعی، رودوشی و پارچه به تولید می رسند که بنابر سلیقه خود می توانید از این محصولات بهره مند شوید زیرا اگر به دنبال کیف دستی زنانه مناسب برای استفاده طولانی مدت هستید.

پیشنهاد ما این است که به دنبال کیف گلیمی ارزان و مد روز نباشید زیرا این نوع کیف در نگاه اول بسیار زیبا است، اما از مواد اولیه مرغوب ساخته نشده است  بنابراین به سرعت خراب می شود، پس پول خود را هدر ندهید بلکه ابتدا کاملا محصول را مورد برسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید نمائید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (17).jpg

کیف گردنی

اولین نکته ای که درخصوص خرید کیف گردنی خصوصا در انواع  زنانه باید توجه شود این است که اگر شما دارای قد بلندی هستید اندازه کیف خیلی مهم نیست و هر نوع کیفیتی که می توانید انتخاب کنید، اما اگر کوچک هستید، باید کیف ای بخرید که خیلی بزرگ نباشد؛ چون در آن زمان، کیف برای پانامای شما مناسب نیست و بهترین گزینه برای خرید در مقیاس کوچک، خرید یک کیف مینیاتوری است و در هنگام خرید کیف برای فرزندان خود حتما توجه داشته باشید که کیفهای که استاندارد بوده را خریداری نمائید و اطمینان حاصل کنید که سلامت کودکان شما را به خطر نمی اندازد همچنین برسی کیفت متریال بکار رفته در تولید این محصولات از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (14).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا