آراد برندینگ

ثروتمندی را در سنگهای گرانیت پیدا کردم

قانون اصلی قانون ارتعاش است. اگر بخواهیم یک تعریف ساده از قانون ارتعاش بگوییم این است که ذهن شما همیشه و در همه جا در حال فرستادن ارتعاش به کائنات و جهان هستی می باشد. یعنی ذهن شما یک ماشین فرستنده و گیرنده ارتعاش است. حالا اگر ارتعاش مثبت بفرستید می توانید به آن چیزهایی که می خواهید برسید.

سنگ گرانیت طبیعی

از مشخصات اصلی سنگ گرانیت طبیعی می توان به وجود دانه های بلوری و کریستالی در داخل آنها اشاره کرد که هرچقدر دانه های بلورین اندازه ی بزرگترین داشته باشند کیفیت سنگ بهتر می باشد.

همانطور که در بالا اشاره تنوع سنگ های گرانیت بسیار زیاد است و در رنگ های مختلفی مانند مشکی و طوسی و سفید با دانه های مشکی یا طوسی با دانه های مشکی و … پیدا می شوند که یکی از خصوصیات اصلی این سنگها می باشد.

گرانیت طبیعی دارای حداقل خلل و قرج بر روی سطح خود می باشد به همین دلیل جذب آب پایینی دارد و از آن در قسمت های مختلف مانند حیاط و حتی کف پوش ها می توان استفاده کرد.

ثروتمندی را در سنگهای گرانیت پیدا کردم

سنگ گرانیت صدفی

یکی از مشخصه های اصلی سنگ گرانیت صدفی ظاهر براق و درخشان آن و همچنین مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه و فشار می باشد به همین دلیل از آن ها در ساختمان سازی استفاده ی زیادی می شود.

از دیگر مشخصه های این نوع سنگ می توان به بلورهای کریستالی درشتی که در درون آن وجود دارد اشاره کرد که دلیل آن نیز سرد شدن آرام ماگما در هنگام تشکیل سنگ ها بوده است.

این سنگ دارای خلل و فرج بسیار کمی می باشد به همین دلیل است که برای استفاده در محیط های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی و استخر ها سنگی مناسب به حساب می آید.

ثروتمندی را در سنگهای گرانیت پیدا کردم

سنگ گرانیت صنعتی

از مشخصات اصلی سنگ گرانیت صنعتی می توان به وجود بلورهای ریز و درشت در درون آن اشاره کرد که هرچقدر اندازه ی بلورها یکسان تر باشد نشان دهنده ی کیفیت بالای آن سنگ می باشد.

از مشخصات و ویژگی های دیگر این سنگ ها می توان به عدم وجود خلل و فرج بر روی آنها اشاره کرد که به همین دلیل گزینه های مناسبی برای استفاده در محیط های روباز و مرطوب می باشند زیرا جذب آب نزدیک به صفر دارند.

از نظر رنگ این محصول را به چهار دسته گرانیت های شکلاتی، طوسی، مشکی و قرمز تقسیم بندی می کنند و به همین دلیل می توانند پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشند.

البته این نکته حائز اهمیت است که یکی از بزرگترین معایب این سنگ وزن زیاد آنها است که حمل و نقل و نصب آنها را دشوار نموده است.

ثروتمندی را در سنگهای گرانیت پیدا کردم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا