آراد برندینگ

نهال ثروت آفرینی را با گیاه دارویی در زندگی ام کاشتم

شاید نتوانید تصور کنید چه تخصص های ساده و کم درآمدی می توانند به یک شغل پردرآمد تبدیل شوند و شما را به آرزوی پولدار شدن برسانند. برای رسیدن به قله و پیدا کردن تخصص در هر شغلی نیاز به یک مربی خوب دارید. من با راهنمایی یک استاد خوب در زمینه تجارت موفق شدم که در حوزه تجارت گیاه دارویی بهتر از رقبا عمل کنم و به ثروت بالایی دست یافتم.

گیاه دارویی آنغوزه

گیاه دارویی آنغوزه می‌ تواند موجب افزایش و بهبود اکسیژن رسانی به پوست شود و از این طریق به شنا کمک می‌کند تا پوست درخشنده‌تری را داشته باشید‌. برای این امر آنغوزه را با آب و گلاب ترکیب کنید و خمیری به دست آورید، می‌توانید به این خمیر کمی پودر چوب صندل نیز اضافه کنید و خمیر حاصل شده را روی پوست خود به صورت مرتب بمالید تا شاهد تاثیر فوق‌العاده‌‌ی آن باشید. همجنین از دیگر خواص آنغوزه برای پوست کمک به درمان آکنه است. این گیاه دارویی دارای خاصیت ضد التهابی است و تولید آکنه را کاهش می‌دهد. آنغوزه همچنین خاصیت ضدباکتری داشته و از رشد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. برای این امر آنغوزه و گلاب را با هم ترکیب کنید و روی موضع مدنظر بمالید.

نهال ثروت آفرینی را با گیاه دارویی در زندگی ام کاشتم

گیاه دارویی بابونه

گیاه دارویی بابونه از کلمه ‌ای یونانی به معنی بوی سیب و گلهای کوچک گرفته شده‌ است که نوعی گیاه کوچک به ارتفاع ۳۰ سانتی ‌متر می باشد و بوی معطری داشته و معمولاً در زمینهای شنی و چمن زارها رشد می‌ کند. برگهای کوچک و ساقه‌ ای سبز روشن بوده و روی برگهای آن بریدگیهای باریکی وجود دارد. از دیر باز سلامتی انسانها با گیاهان ارتباط تنگاتنگی داشته است به‌ طوری‌ که در حدود ۵ هزار سال پیش انسانها برای درمانهای سنتی و یا غیر سنتی خود از گیاهان دارویی استفاده می‌ کردند. استفاده از داروهای گیاهی هر چند دوره درمان طولانی داشت و عوارض زیادی به دنبال نداشته و با خیال راحت می توانستند از آن استفاده کنند.

نهال ثروت آفرینی را با گیاه دارویی در زندگی ام کاشتم

گیاه دارویی به لیمو

نکته جالب در خصوص گیاه دارویی به لیمو خشک معطر، تقویت رایحه لیمو، در اثر لمس برگ و گلهای آن می باشد و درختچه آن ارتفاعی به طول 2 الی 3 متر دارد که دارای گلهای سفید و بنفش بسیار کوچکی می باشد. نخستین استفاده از این گیاه معطر به عنوان افزودنیها و طعم دهنده غذاهایی چون ماهی قزل آلا و مرغ بود، در حالی که امروزه با حقیقاتی که بر روی آن صورت گرفته، به عنوان گیاهان دارویی نیز به کار می رود. از کاربردهای دیگر آن، اسانس گیری می باشد و در زمانی این کار صورت می پذیرد و اسانس استخراج می شود که در بالاترین غلظت آنتی اکسیدانی قوی نرول، ژانیول، سیترال و غیره باشد.

نهال ثروت آفرینی را با گیاه دارویی در زندگی ام کاشتم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا