آراد برندینگ

ورق گالوانیزه یک برگ برنده است در دستان شما

ورق گالوانیزه از محصولاتی می باشد که در بازار از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد و افراد بسیاری در این زمینه ی فعالیت دارند که توانسته اند با فعالیت در این حوزه ی کاری پر سود زندگی خودشان را تغییر دهند و از آن لذت ببرند برای آشنایی با این کسب و کار پر سود با ما همراه باشید.

ورق گالوانیزه عایق

ورق گالوانیزه عایق به صورت ویژه برای انواع عایق کاری استفاده می شود و دارای مشخصه هایی همچون مقاومت مکانیکی و استحکام در برابر زنگ زدگی است یکی از محصولات مناسب عایق کاری، ورق گالوانیزه عایق است که با متریال خاص و با هدف پوشش دهی انواع فلزات و سطوح طراحی می شود و بیشترین کاربرد ورق گالوانیزه عایق در صنعت مهم ساختمان سازی است.

ورق عایق گالوانیزه بر خلاف دیگر انواع ورقهای فلزی و فولادی که ممکن است در شرایط مختلف جوی دچار زنگ زدگی و سوراخ شدگی شوند، دارای مقاومت بالایی در مقابل رطوبت و باران است این نوع از ورقهای فولادی همچنین به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز عمل می کند و بسته به کیفیت ساخت و ضخامت به خوبی می تواند از تردد دما به فضا و یا نفوذ صدا و نویز به داخل فضای عایق کاری شده جلوگیری نماید.

.

ورق گالوانیزه یک برگ برنده است در دستان شما

ورق گالوانیزه متری

برای خرید ورق گالوانیزه متری با دقت کنید که ضخامت روی به کار رفته در آن ها کاملا مناسب باشد و هر چه فلز روی بیش تر باشد مقاومت بالاتری خواهد داشت بر اساس متراژ مناسبی از این ورق های گالوانیزه که نیاز دارید خرید خود را انجام دهید دقت کنید که ورق ها کاملا سالم باشند و سطح براق و یک دستی داشته باشند.

در سال1401  بر اساس ضخامت های مختلف آن ها و با شش متر طول در بازه ی قیمتی 30/000 تومان تا 45/000 تومان به فروش می ر سند تاجران ورق گالوانیزه ی ما در تلاش هستند تا بی نظیر ترین ورق ها را با قیمت های مناسبی در اختیار مشتریان قرار دهند برای خرید از ما می توانیم با کارشناسان ما تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

.

ورق گالوانیزه یک برگ برنده است در دستان شما

ورق گالوانیزه طرح چوب

شما باید در هنگام خرید ورق گالوانیزه طرح چوب یک سری موارد را در نظر بگیرید تا بتوانید این محصول را در کیفیت بالا خریداری کنید هر چقدر کیفیت ورق گالوانیز بیشتر باشد طول عمر و کارایی آن بیشتر خواهد بود پس باید در هنگام خرید آن را به طور کامل از لحاظ ظاهری بررسی کنید، ظاهر ورقه های گالوانیزه می تواند اطلاعات زیادی در رابطه با کیفیت و مرغوبیت آن دهد.

از طرفی سایز ورق و همچنین ضخامت این محصول را در هنگام خرید بررسی کنید تا مطمئن شوید متناسب با کاری می باشد که شما می خواهید با این ورق ها انجام دهید قیمت ورق گالوانیزه طرح چوب می تواند بسته به کیفیت آن تا حد زیادی متفاوت باشد به همین خاطر عرضه کنندگان، خرید و فروش این محصول را در قیمت های متنوعی انجام می دهند و همین موجب نوساناتی در قیمت ورق گالوانیزه طرح چوب شده است.

.

ورق گالوانیزه یک برگ برنده است در دستان شما

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا