آراد برندینگ

کشف راز موفقیت با این مسیر دوست داشتنی

وقتی چیزی پیدا کردید که روح شما را تغذیه می‌ کند و شادی را به ارمغان می ‌آورد، به اندازه کافی به خودتان توجه داشته باشید که در زندگی خود جایی برای آن بسازید.” موفقیت از نظر هر کسی تعریفی منحصر به فرد دارد، از نظر من باید آن قدر ثروت داشته باشید تا شرمنده زن و بچه نباشید، آن وقت موفقیت نیز خود به خود به سراغت می آید خصوصا اگر ظرفیت بالایی داشته باشید. با تجارت محصولاتی خاص که در ادامه به شما معرفی خواهم کرد مسیر موفقیتم را به شما نشان خواهم داد.

درب ضد سرقت سه قاب

امروزه درب ضد سرقت سه قاب، تبدیل به یکی از المان های دکوراسیون، در منازل و شرکت ها شده که با تضمین امنیت، طرح های گوناگونی نیز دارد.

این درب ها دارای ویژگی هایی هستند که بتوانند از ورود سارقین به منازل پیشگیری کنند و مقاومت خوبی در برابر هرمدل تخریب و دستکاری داشته باشند.

امروزه با تولید درب های ضد سرقت زیبا، این محصولات تبدیل به یکی از عناصر زیباسازی دکوراسیون ها شده اند، زیرا انواع طرح ها مختلفی توسط دستگاه های سی ان سی بر روی این درب ها نقش می بندد.

میتوان همزمان با این محصولات از نرده های محافظ نیز استفاده کرد که امنیت را دوچندان میکند، روکش های در نظر گرفته شده برای این درب ها از جنس فولاد، چوب و پی وی سی است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-16T170913.491.jpg

درب ضد سرقت ساده

خصوصیات درب ضد سرقت ساده باعث کارایی این محصولات در انواع دکوراسیون های مدرن و کلاسیک برای منازل و شرکت ها شده است.

نوع روکش چوبی این درب ها دارای براقیت بیشتری نسبت به نمونه های فولادی است ولی دربرابر اشعه خورشید و ضربات محکم؛ استحکام زیادی ندارد.

از نوارهای درزگیر در سرتاسر چارچوب استفاده شده که می تواند به عنوان عایق صدا، انرژی و گرد و غبار عمل کند و آسایش را برای شما فراهم کند.

قفل های تعبیه شده در این محصولات دارای چندین زبانه بوده و بالاترین کیفیت را دارند که با نمونه های معمولی قابل مقایسه نیستند.

یراق آلات بکار رفته مانند لولاها و دستگیره ها جزء بهترین و باکیفیت ترین نمونه محصولات در بازار هستند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-16T170657.674.jpg

درب ضد سرقت دو طرفه

اگر شما نیز به دنبال خرید درب ضد سرقت دو طرفه برای منزل و یا محل کار خود هستید، دقت داشته باشید که مسئله تامین امنیت اولویت بالاتری برای شما داشته باشد.

هنگام خرید لازم است به ضخامت درب ها دقت کنید، زیرا ضخامت ارتباط مستقیمی با میزان استحکام آن ها دارد.

در بهترین نوع این درب ها باید از 3 لولا استفاده شده باشد تا بتواند علاوه بر تحمل وزن درب، از حالت تنظیم و ریگلاژی خود خارج نشود.

باتوجه به محل نصب درب ها اقدام به خرید آن ها نمایید، مثلا برای محیط هایی که در معرض نور آفتاب هستند بهتر است از روکش های میلامینه و پی وی سی بهره برد.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) - 2023-02-16T170604.643.jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا