آراد برندینگ

تنبلی را کنار گذاشتم و پول پارو کردم

یک تنبلی و بی حالی در وجود هر یک از ما وجود د ارد که نمی گذارد درهای خوشبختی را به روی خود بگشاییم. اگر می خواهید موفق باشید باید اول معتقد باشید که تنبل هستید و در جهت راهکارهای متناسب با آن برآیید نیازی نیست با خو بجنگید فقط با خصوصیات خود کنار بیایید و پیش بروید. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

گچ پاستل

گچ پاستل وسیله ای برای پیاده کردن طراحی ها و تصویر هایی زنده و شفاف بر روی سطوح بوده و دارای طرفداران زیادی می باشد.

اگر شما هم به هنر نقاشی و طراحی علاقه داشته باشید، حتما نام گچ پاستلی به گوش تان خورده است، گچ پاستلی، نوعی خمیر است که با پودر گچ ترکیب شده است.

امروزه گچ پاستل با تنوع بالای رنگ، در بسته بندی های شیک و جذاب تولید می شود و از آنجا که آن ها را به شکل استوانه ای تولید می کنند، به آسانی در دست هنرمند، قرار می گیرند.

تفاوتی نمی کند یک هنرمند مبتدی باشید یا حرفه ای، این پاستل های گچی به شما کمک می کند تا بتوانید در نقاشی کشیدن، هر روز بهتر شوید.

شما برای استفاده کردن از پاستل های گچی، به هیچ مواد افزودنی دیگر مانند؛ تینر، آب و غیره نیاز ندارید و کافی است تصمیم بگیرید که چه طرحی را بکشید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (22).jpg

گچ پاششی

از آنجا که در ترکیبات گچ پاششی، پودر گچ وجود دارد؛ بنابراین، از این اقلام باید بر روی سطوح مناسب و مخصوص استفاده شود، در غیر این صورت ممکن است، رنگ ها به خوبی روی کاغذ ننشیند.

معمولا از گچ پاششی برای طراحی کردن جزئیات و از گچ نرم برای ساختمان استفاده می شود.

از آنجا که گچ پاششی، حالت خمیری دارند، بنابراین بهتر است که از آن ها بر روی مقوا استفاده شود، تا دچار پس دادگی رنگ ها نیز نشود.

یکی دیگر از مشخصات این گچ پاششی، این است، که خیلی زود بر سطوح خشک نمی شود و باید به آن زمان داد، تا گچ تثبیت شوند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (15).jpg

گچ پاکتی 50 کیلویی

از آنجا که افراد با موارد استفاده گوناگون، دست به خرید گچ پاکتی 50 کیلویی می زنند، این گچ ها در بسته بندی های مختلفی تولید می شوند.

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید این اقلام باید به آن ها توجه کنید، تاریخ انقضای آن ها می باشد، در صورت گذشتن از تاریخ استاندارد، ممکن است در رنگ آن ها تغییر ایجاد شود.

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید، گچ پاستل باید به آن توجه کنید برند تولیدی آن می باشد، مطمئنا برند های قدیمی و معروف از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (8).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا