آراد برندینگ

زمان را هدر ندهید و با گرانول به اهدافتان برسید

یکی از اصلی ترین راه های رسیدن به هر هدفی این است که آن را به هدف های کوچکتر تقسیم کنیم و سپس تک به تک به تمامی آن هدف ها دست پیدا کنیم تا در نهایت بتوانیم به هدف اصلی برسیم اگر می خواهید کسب و کاری پرسود آغاز کنید پیشنهاد ما به شما فعالی در حوزه ی پرسود انواع گرانول می باشد که در ادامه معرفی بیشتر این کسب و کار پرداخته ایم.

گرانول بازیافتی pp

باید گفت گرانول بازیافتیpp مورد نظر در دو نوع هموپلیمر و کوپلیمر هستند که از نظر عوامل متعددی با همدیگر فرق دارند از مهم ترین عوامل که تفاوت در بین این مواد ایجاد می کند مقاومت ضربه ای و استحکام کششی آن ها می باشد مقاومت ضربه ای ای پلی پروپیلن هموپلیمر کمتر از نمونه های کوپلیمر می باشد.

جوش پذیری عالی، مقاومت بالا، سفتی خوب، مقاومت در برابر ضربه، با مواد غذایی می تواند در تماس باشد عوامل ذکر شده از ویژگی های پلی پروپیلن هموپلیمر می باشد نمونه های کوپلیمر نیز دوام بالا، زبری زیاد، کمی نرم است و مقاومت بالایی دارد، با غذا نباید در تماس باشد موارد ذکر شده ویژگی های پلی پروپیلن کوپلیمر است.

.

زمان را هدر ندهید و با گرانول به اهدافتان برسید

گرانول پلاستیک پلی اتیلن

گرانول پلاستیک پلی اتیلن به علت دارا بودن ویژگی فراوان و منحصر به فرد به عنوان یک مواد خام پر کاربرد شناخته شده است که کارخانه ها توسط این محصول، محصولات متفاوت که لازمه زندگی می باشد تولید می کنند گرانول پلاستیک پلی اتیلن به راحتی وقتی در دمایی ذوب قرار می گیرد تبدیل به مایع می شود و بر عکس این موضوع وقتی در دمایی پایین گذاشته می شود به آسانی در قالب های مختلف به صورت جامد در می آید.

متقاضیان این ماده پلی اتیلن قبل تهیه این کالا باید نوع کاربری خود را در زمینه مصرف این محصول مشخص کنند تا با خرید نمونه مناسب به بهترین شکل نیاز خود را پوشش دهند قیمت این محصول دچار نوسان می باشد چون این کالا از زمانی که تولید می شود تا زمانی که به دست ما می رسد از مسیری می گذرد که در این تایم عوامل مختلف سبب افزایش نرخ این کالا می شود این محصول از قیمت 59 تا 65 هزار تومان می باشد، بنابراین شما می توانید به راحتی اقدام به خرید این کالا کنید ولی قبل هر اقدام باید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

.

زمان را هدر ندهید و با گرانول به اهدافتان برسید

گرانول بازیافتی نایلون

قیمت گرانول بازیافتی نایلون کاملاً تحت تاثیر کیفیت و درجه بندی مواد اولیه در تولید آن می باشد از سوی دیگر نام و برند شرکتی که اقدام به تولید این دسته از گرانول بازیافتی نایلون می‌کند بر روی قیمت نهایی تاثیر گذار است.

قیمت گرانول بازیافتی معمولاً با توجه به وزن و بسته بندی های مختلف دارای قیمت های متنوعی است در واقع شما می توانید گرانول بازیافتی نایلون را با کیلویی بین 15 هزار تومان الی 23,000 تومان تهیه نمایید اگر می خواهید اطلاعات بهتری در زمینه قیمت گرانول بازیافتی نایلون در اختیار داشته باشید می توانید با شماره تلفن هایی که مشاهده می‌کنید تماس بگیرید.

.

زمان را هدر ندهید و با گرانول به اهدافتان برسید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا