آراد برندینگ

رویای میلیونر شدن را اینگونه ساختم

باید یاد بگیرید که خودتان رویای خودتان را بسازید، و گرنه کسی شما را استخدام می‌کند تا رویای او را بسازید. مسئولیت پذیری از جمله مهمترین ویژگی های رسیدن به ثروت و موفقیت می باشد. من در مسیر تجارت مسئولیت پذیری را آموختم و توانستم درامدم را چندین برابر کنم. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

هویج حلقه شده

قیمت هویج حلقه شده دارای تفاوت هایی می باشد که بستگی به عوامل مختلفی نظیر کیفیت، نوع هویج، نوع و محل تولید آن ها، نوسانات قیمت بازار و تورمات و نوع بسته بندی دارد.

مجموعه اینترنتی ما یکی از بهترین و با سابقه ترین ها در این زمینه می باشد که می تواند رضایت شما را در خرید جلب کند.

در موقع خرید هویج صادراتی شیراز به ارگانیک بودن محصول دقت کنید تا از کود های شیمیایی مضر در کاشت و تولید آن استفاده نشده باشد و به سلامتی شما آسیب وارد نکند.

در هنگام خرید هویج به اندازه ی آن توجه کنید، هویج های بزرگ معمولا دارای نیترات بیشتری هستند و هویج های ارگانیک اندازه ی کوچک تری داشته و مواد شیمیایی کمتری جذب آن ها شده است.

از خریدن هویج های رنگ پریده خودداری کنید، هویج نارنجی آبدار و خوشمزه است و هویج های کم رنگ، طعم و مزه ی کمتری دارند.

هویج سالم، بدون شکستگی و دارای سطح یکنواخت بخرید و توجه کنید که هویج رسیده و با کیفیت باشد.

.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-20T164707.324.jpgهویج صادراتی شیراز

هویج صادراتی شیراز ترد، شکننده و مرغوب است این ریشه یا غده ی خوراکی سرشار از بتاکاروتن، فیبر و آنتی اکسیدان می باشد.

خاک مناسب کشت هویج باید سست بوده و دارای قابلیت زهکشی مناسب باشد.

همچنین سرشار از ریز مغزی ها و فسفر و پتاسیم باشد که خاک شهر شیراز از هر نظر برای کشت هویج صادراتی مناسب است.

کشاورزان شیرازی با کاشتن بذر های با کیفیت در خاک حاصل خیز، هویجی مرغوب برداشت می کنند این ریشه ی گیاهی خوشمزه قابلیت چربی سوزی و کنترل فشار خون را نیز دارد.

هویج از خانواده ی چتریان است که می تواند دارای رنگ های مختلفی باشد کشت هویج شیراز برای کشاورزان شیرازی صرفه اقتصادی داشته است زیرا عرضه و تقاضای این غده خوراکی زیاد می باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-20T164858.700.jpg

هویج ایرانی

هویج ایرانی ارزش غذایی زیادی دارد و مصرف آن موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود در درمان اسهال، مشکلات معده و یبوست بسیار موثر است.

هویج می تواند به صورت پخته در انواع غذا، سوپ و خورش و یا به صورت خام و رنده شده بر روی سالاد مورد استفاده قرار بگیرد.

هویج ایرانی دارای کالری کمی است و می تواند به عنوان یک میان وعده ی مغزی برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند مورد استفاده قرار بگیرد.

با خوردن هویج از ابتلا به بیماری ها در امان بمانید، Antioxidants موجود در هویج با آسیب رساندن به رادیکال های آزاد از ابتلا به بیماری جلوگیری می کند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-20T164507.056.jpg

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا