رپورتاژ آگهی

پارکت لمینت رنگ چوب و انواع آن

پارکت لمینت رنگ چوب و انواع آن

.

پارکت لمینت رنگ چوب از بسیاری جهات بخصوص از نظر ظاهری شبیه پارکت چوبی می باشد. این شباهت به قدری زیاد است که تقریباً غیر ممکن است کسی بتواند در نگاه اول آنها را تشخیص دهد. پارکت لمینت رنگ چوب با توجه به کیفیت بالا، مزایا و شباهت بسیار زیادی که با پارکت چوبی دارد، می تواند بهترین گزینه برای کفپوش ساختمان باشد. یکی از دلایل محبوبیت پارکت چوبی این است که منتشر کننده حس طبیعت و شادابی در خانه است. پارکت لمینت رنگ چوب با نقش ها و رنگ چوب واقعی می تواند این احساس را القاء کند.

پارکت لمینت رنگ چوب، شکل مدرنی از کفپوش است که دارای مزیت های بسیاری می باشد. با استفاده از این محصول می توان جلوه و روح خانه را تغییر داد. پارکت لمینت می تواند با چیدمان متفاوت و انتخاب رنگ درست بر اساس دکوراسیون منزل به تصور فضایی طولانی تر و بزرگتر کمک کند. جایگزینی پارکت لمینت با سرامیک و سنگ، سطحی نرم به همراه طرح ها و رنگهای زیبا را به زیر پایتان می آورد.

بسیاری از افراد پارکت لمینت رنگ چوب را به دلایلی همچون مراقبت آسان، جنس عالی و استحکام، تطبیق پذیری با محیط دلخواهشان انتخاب می کنند. اگر به دنبال کفپوشی متفاوت و جذاب  و به علاوه با کیفیت هستید، پارکت لمینت رنگ چوب می تواند انتخاب خوبی باشد. بعد از نصب این محصول سطحی درخشان و زیبا به مجللی پارکت چوبی خواهید داشت. پیشرفت های روزافزون فناوری در زمینه کفپوش باعث به وجود آمدن کفپوش لمینت شده است، که محصولی با کیفیت، جذاب و به صرفه می باشد.

.

پارکت لمینت رنگ چوب

..

مزایای کفپوش پارکت لمینت رنگ چوب

.

اولین چیزی که در پارکت لمینت رنگ چوب نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید شکل و طراحی زیبا و نزدیکی و شباهت به چوب واقعی می باشد. اما این محصول دیگر مانند پارکت چوبی با رطوبت تغییر شکل نخواهد داد و در مقابل نوسانات مقاوم است. ماندگاری و دوام پارکت لمینت در برابر هرگونه آسیب از جمله خط و خش، رطوبت و نور از دیگر مزیت های آن می باشد. همچنین هزینه تهیه پارکت لمینت رنگ چوب در مقابل پارکت چوبی بسیار به صرفه است و انتخاب عاقلانه ای به حساب می آید.

با انتخاب رنگ مناسب پارکت لمینت، از رنگ های روشن گرفته تا تیره، بدون نگرانی از خراش، برآمدگی و هر گونه آسیب می توانید از سطحی صاف و یکدست لذت ببرید. نگهداری آسان پارکت لمینت رنگ چوب در کنار زیبایی ظاهری آن برای خرید بسیار وسوسه انگیز می باشد. رنگ ها و طرح های متفاوت و ویژگی تزئینی آن بر اساس سلیقه افراد، ذوق به انتخاب این محصول را افزایش می دهد.

انتخاب کفپوش برای افراد ممکن است کمی دلهره آور باشد، چون سالیان از آن استفاده می کنند. بررسی و درک فنی پارکت لمینت رنگ چوب و زیبایی خیره کننده آن می تواند انتخاب را برایشان آسان نماید. این در حالی است که می توان انتخاب های متنوع دیگری را برای کفپوش در نظر گرفت، اما ویژگی های مثبت پارکت لمینت رنگ چوب باعث شده تا این محصول برجسته تر به نظر بیاید و جزو انتخاب های اول هر شخصی برای کفپوش باشد. پارکت لمینت طوری طراحی و تولید شده است که در صورت کثیفی، به راحتی پاکسازی می شود. این مسئله یک مزیت عالی به حساب می‌آید.

پارکت لمینت

.

.

آیا خرید پارکت لمینت رنگ چوب به صرفه است؟

.

پارکت لمینت رنگ چوب که امروزه از محبوب ترین انواع کفپوش می باشد، رشدی روز افزون داشته و کیفیتی بالا و قابل اعتماد را ارائه می دهد. بعد از انتخاب و نصب پارکت لمینت می توان برای سالها بدون نگرانی از آن استفاده نمود.

کیفیتی که اکنون پارکت لمینت دارد، در گذر زمان ارتقاء پیدا کرده است. تمامی این ویژگی ها و شباهت طرح و رنگ پارکت لمینت با طرح چوبی آن خرید آن را به صرفه کرده است. به علاوه پارکت لمینت رنگ چوب از قیمت پایین تری به نسبت پارکت چوبی برخوردار می باشد‌. این مزایا می تواند دلیل خوبی باشد که بگوییم پارکت لمینت رنگ چوب سرمایه گذاری عالی برای دکور خانه می باشد.

.

کفپوش پارکت لمینت

.

.

بهترین نوع کفپوش برای ساختمان

.

پارکت لمینت رنگ چوب با القا حس چوب واقعی و حذف معایب پارکت چوبی در آن، مورد پسند بسیاری از افراد قرار دارد. پارکت لمینت مقاومت بالایی در مقابل نور خورشید دارد. این در حالی است که پارکت چوبی با نور خورشید رنگ اولیه خود را از دست می دهد و بسته به نوع چوب آن روشن تر یا تیره تر می گردد. این مسئله برای ساختمان هایی که نورگیر هستند و دارای پنجره های تمام قد هستند، بسیار مسئله مهمی می باشد.

پایداری و مقاومت بالای پارکت لمینت رنگ چوب و قیمت مناسب آن باعث شده تا در بسیاری از منازل از آن استفاده کنند. پارکت لمینت دیگر صدای بلندی هنگام راه رفتن ایجاد نمی کند و خاصیت ضد آب بودن و عدم برآمدگی، حس رضایت و اطمینان به آن را افزایش می دهد. مراحل نصب پارکت لمینت بسیار راحت می باشد، اما باید این کار را به نصاب ماهر و مجربی بسپارید تا آن را به درستی نصب نماید. نصب درست باعث ویژگی هایی همچون ضد آب بودن و صدای کم را حفظ می نماید.

.

چگونه رنگ مناسب برای پارکت لمینت انتخاب کنیم؟

.

به منظور انتخاب رنگ مناسب برای پارکت لمینت با توجه به فضا نکاتی باید مد نظرتان قرار گیرد. افرادی که علاقه زیادی به کفپوش های تیره دارند باید بدانند که این رنگ بسیار فوق العاده ای است، اما به شما میگوییم که برای چه محیط های مناسب می باشد:

 فضاهایی که دارای دیوارهای رنگ روشن می باشند.
 برای ایجاد فضای داخلی دنج
 محیط هایی که فضای بسیار بزرگی دارند.
 برای فضاهای خاص با سلیقه های خاص

در مورد پارکت لمینت رنگ روشن باید بگوییم که کار با آن و انتخابش بسیار ساده تر است، زیرا در هر مکانی می تواند مناسب باشد. ساده تر و روشن تر بودن پارکت لمینت رنگ چوب به بزرگ نشان دادن فضا بسیار کمک می کند. موارد استفاده از پارکت لمینت رنگ روشن شامل موارد زیر می باشد:

 فضاهای کم نور که احتیاج به روشن شدن محیط دارند.
 استفاده در فضاهای کوچک برای بزرگتر نشان دادن آنها
 ترکیب پارکت لمینت رنگ روشن با رنگ های پاستلی در دکوراسیون منزل
 برای ایجاد کنتراست، به عنوان مثال اضافه کردن فرش و لوازم دیگر به منظور چیدمان رنگ های مناسب

.

کاربرد قرنیز

.

هدف از استفاده انواع قرنیز در ساختمان پوشاندن محل اتصال دیوار به سطح کف می باشد‌. این امر باعث پوشانده شدن ناهمواریها در آن قسمت می شود و در حقیقت به عنوان یک قاب تزیینی عمل می کند. علاوه بر خاصیت تزیینی که دارد، به عنوان یک قاب یا محافظ از دیوارها در مقابل ضربه وسایل و مبل ها محافظت می نماید. قرنیز برای روشن کردن خانه و انحراف نور در گوشه های تاریک خانه نیز کاربرد دارند. رنگ قرنیز را می توان مطابق با رنگ کف و پارکت لمینت به منظور هماهنگی در دکور خانه، انتخاب نمود.

.

درباره ما

.

شرکت گامان تزیین جاوید بهترین انواع پارکت لمینت و انواع قرنیز را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد. اگر به دنبال یک متریال عالی با قیمت مناسب برای کف ساختمان و تزئین کناره های دیوار داخلی ساختمان هستید، می توانید از ما کمک بگیرید. پارکت لمینت و قرنیز های ارائه شده توسط ما زیبایی و راحتی را به خانه های شما می آورد. برای مشاهده مدل های لمینت به آدرس gamantj.com مراجعه کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا