رپورتاژ آگهی

خرید مستقیم مبل از تولیدی اصفهان

خرید مستقیم مبل از تولیدی اصفهان

خرید مستقیم مبل از تولیدی اصفهان

.

اصفهان دومین قطب تولید مبل در کشور می باشند و بسیاری از خانواده ها و افراد مختلف حتی از سراسر کشور تمایل به خرید مستقیم مبل از تولیدی در اصفهان را دارند.

.

خرید مستقیم مبل از کارگاه و کارخانه تولیدی مزیت های بسیاری برای خریدار دارد از جمله:

 قیمت بسیار مناسب تر مبلمان نسبت به خرید از نمایشگاه دار
 تحویل به موقع مبل به شما
 نظارت و کنترل بسیار دقیق صفر تا صد تولید مبلمان
 دیدن کلاف های خام مبل قبل از سفارش
 هماهنگی سریعتر برای دیدن نمونه رنگ های مبل و پارچه
 درخواست اعمال تغییرات راحت تر و بدون واسطه
 مشاهده متریال استفاده شده از جمله فوم، فنر بندی و …
 شرایط خرید اقساطی راحت تر

.

در ادامه به بررسی هر یک از این موارد می پردازیم و شما را با یکی از بهترین و بدون اغراق بزرگترین تولید کنندگان مبل در اصفهان، تولیدی مبلمان پالوسانتو، آشنا خواهیم کرد. شما می توانید به صورت ۱۰۰ درصد مستقیم، شیک ترین و زیباترین مبل های استیل، کلاسیک و نئو کلاسیک در اصفهان را بدون واسطه از تولیدی پالوسانتو خریداری کنید.

.

قیمت مناسب خرید مبل از تولیدی

برای هر محصولی تولید کنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان زیادی مشغول فعالیت هستند. قطعا برای خرید بسیاری از کالا ها هیچ توجیه اقتصادی و عقلانی وجود ندارد که شما بخواهید کالا خود را از کارخانه بخرید. همچنین بسیاری از تولیدکنندگان کالای خود را به صورت تکی نمی فروشند. یا اصلا سیستم و روند فروش مستقیم به مصرف کننده را ندارند.

.

اما داستان برای خرید مبلمان، خصوصا مبل های استیل و کلاسیک فرق می کند. چرا که هم قیمت مبل در تولیدی نسب به نمایشگاه متفاوت تر است و هم این خرید مستقیم مبل از تولیدی آن هم در شهری مثل نصف جهان که خود قطب تولیدی مبل کشور است بسیار متداول و توجیه پذیر است. همچنین برخی از تولید کنندگان مبل مثل تولید پالو سانتو دارای شو روم های وسیع هستند که در کنار خط تولید،‌ شما می توانید نمونه مبل های آماده تحویل را در محیطی بسیار زیبا و دیزاین شده ملاحضه کنید و انتخاب راحت تری داشته باشید.

.

خرید مستقیم مبل از تولیدی اصفهان

تحویل به موقع مبل به شما

یکی از بزرگترین مشکلاتی که خریداران مبل با آن مواجه هستند. زمان تحویل مبل و بدقولی های بسیار زیادی است که در این صنعت وجود دارد. خصوصا خریداران مبل های استیل و کلاسیک که می خواهند تغییراتی در کلاف، رنگ یا پارچه مبل دهند.

اما این داستان زمانی که شما مبل را از یک مجموعه تولیدی مبل خرید می کنید که روند صفر تا صد تولید مبل را دارد و تمامی استادکار ها و خط تولید در یک محل قرار دارد بسیار فرق می کند و به ندرت شما بدقولی و تاخیر در تحویل مبلمان خود دارد.

.

نظارت و کنترل بسیار دقیق صفر تا صد تولید مبلمان

تولید مبل شامل مراحل متعددی است و هر مرحله استادکار و روند خاص خود را دارد. مثلا ساخت کلاف مبل و نجاری، منبت کاری، مونتاژ کاری، رنگ کاری، برش پارچه و خیاطی، رویه کوبی، فنرپیچی و ….

در بسیاری از کارگاه های هریک از این خدمات به صورت اختصاصی انجام می شود و هرکدام استادکار و مدیریت متفاوت دارند و معمولا مبل بین کارگاه ها یا استادکارهای مختلف جابجا می شود تا مبل نهایی آماده شود.

اما وقتی شما مبل را مستقیما از یک مجموعه تولیدی مثل پالوسانتو خرید می کنید، صفر تا صد همه این مراحل در یک کارخانه و تحت نظارت یک تیم مدیریتی توسط استادکارهای ماهر مستقر در یک مجموعه انجام می شود که نتیجه آن نظارت و کنترل بسیار دقیق تر بر روند تولید مبلمان می باشد.

.

دیدن کلاف های خام مبل قبل از سفارش

خرید مستقیم مبل از تولیدی اصفهان

وقتی شما برای خرید مبل به فروشگاه یا نمایشگاه های مبل مراجعه می کنید معمولا نمی توانید کلاف خام مبل را ببینید یا مجبور هستید از روی کاتالوگ یا مانیتور آن ملاحضه کنید. اما وقتی به یک مجموعه تولیدی مراجعه می کنید شما می توانید حتی کلاف های خام مبلمان ها را از کلاف مبل تکی میزبان و مهمان گرفته تا کلاف کاناپه ها را به راحتی و از نزدیک ملاحضه کنید.

.

هماهنگی سریع و بدون واسطه برای تغییرات و دیدن نمونه رنگ و پارچه

معمولا همه ما وقتی قصد خرید مبل داریم، برخی از فروشندگان نمونه رنگ چوب یا کالیته پارچه مبلی را به ما نشان می دهد که برای مبل خود رنگ و مدل پارچه را انتخاب کنیم. یک کار بسیار سخت که حتی ممکن است اصلا آن چیزی که فکر می کنیم نشود. اما وقتی شما برای خرید مبل به یک تولیدی مراجعه می کنید و می خواهید یک کار سفارشی داشته باشید می توانید یک نمونه تولید شده بر اساس رنگ و پارچه مورد نظر را ملاحضه کنید و بعد از تایید نهایی، مبلمان شما آماده شود. همچنین در یک تولیدی مبل این امکان وجود دارد که خیلی سریع درخواست تغییر رنگ یا پارچه مورد نظر را بدهید.

.

در مبلمان پالوسانتو یک قدم بیشتر برای این مورد برداشته شده و آن هم استفاده از بهترین طراحان و بهترین ترکیب های رنگ و پارچه است که  در نمونه مبل مان های تولید شده استفاده شده است و درصد بسیار بالایی از رضایت را برای شما حتی اگر بسیار بسیار سخت پسند باشید را به همراه خواهد داشت.

.

مشاهده متریال استفاده شده از جمله فوم، فنر بندی و …

برخی از خریداران به جنس متریال استفاده شده در مبلمان اهمیت می دهند و مثلا می خواهند بدانند از چه فوم یا ابری در مبلمان ها استفاده شده است. یا فنر پیچی و کیفیت و تعداد فنرهای استفاده شده به چه نحوی است و طبیعتا این موارد برای افراد حساس فقط با خرید از خود تولیدی اتفاق می افتد

برای خرید مبل نیز راهنما ها و آموزش های زیادی در اینترنت وجود دارد (مثلا: راهنمای خرید مبل استیل) که مطالعه این آموزش ها و تجربیات می تواند در هنگام خرید به شما کمک کنند.

در مجموعه پالوسانتو به عنوان مثال برای مبل مدل آنیل از این متریال استفاده می شود.

 جنس بدنه و پایه: چوب راش درجه یک
 جنس روکوبی : فنر بندی در تمام نشینمن ها، فوم سرد 10،12 و 14 سانتی متری(بسته به نوع استفاده)، اسفنج 25 کیلویی درجه یک
 رنگ :پتینه ایتالیایی – پلی اورتان
 جنس پارچه : مخمل – کریستال کوبلن – شانل
 قابلیت تغییر رنگ و جنس پارچه:  بله

.

خرید مستقیم مبل از تولیدی اصفهان

.

شرایط خرید اقساطی راحت تر

مبلمان معمولا یکی از کالاهای مصرفی ضروری در هر خانه ای هست و حتی برای عروس دامادها یکی از کالاهای مهم اولیه می باشد که قیمت نسبتا بالا دارند. طبیعتا شرایط  خرید اقساطی مبل برای بسیاری از افراد اهمیت دارد. وقتی شما مستقیما از تولید کننده مبل دلخواه خود را انتخاب و خرید کنید، معمولا تولید کننده شرایط بسیار بهتری برای پرداخت می تواند نسب به یک نمایشگاه دار یا فروشگاه برای شما فراهم کند.

در مجموعه مبل تولیدی پالوسانتو نیز این شرایط در نظر گرفته شده است که البته با توجه به شرایط تورمی جامعه می تواند متفاوت باشد (مثلا تعداد اقساط و زمان تسویه و ..)

.

همیشه خرید مبل مستقیما از کارگاه و یا تولیدی مبل هزینه مناسبتر و به صرفه تری برای مشتریان دارد و در واقع در تولیدی مبلمان کلاسیک قیمت همیشه پایین تر و به صرفه تر از فروشگاه مبل می باشد. چرا که خریدی بدون واسطه از تولیدی مبل است و بسیاری از هزینه ها برای فروشنده مبل حذف شده است و اینکه مشتری با دیدن مستقیم کارگاه تولیدی مبل، حس بهتری دارد و با دیدن مواد بکار رفته در مبل، خیالش از کیفیت و حتی قیمت مبل راحت تر میشود.

تولیدی مبلمان پالوسانتو

خرید مستقیم مبل از تولیدی اصفهان

در حال حاضر مجموعه پالوسانتو در فضایی بالغ بر 8000 متر مربع مشغول به فعالیت می باشد که در نوع خود بی نظیر می باشد.

همچنین در حال حاضر ۴۰ پرسنل به صورت مستقیم و 150 شخص نیز به صورت غیر مستقیم در مجموعه پالوسانتو مشغول به کار می باشند.

پالوسانتو بزرگترین تولید کننده مبل استیل، مبل کلاسیک، مبل نئوکلاسیک و مبل های مدرن در اصفهان و یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین تولیدکنندگان مبل در کشور با نمایندگی های مستقیم در بسیاری از شهرهای کشور می باشد.

..

 آدرس کارخانه و نمایشگاه: اصفهان، خیابان امام خمینی، خیابان بسیج،‌ کوچه 139ُ پلاک ۲
 سایت: www.palosantofurniture.com
 تلفن: 09130400017
 اینستاگرام: www.instagram.com/palosanto.ir/
 ساعات پاسخگویی:   شنبه الی پنج شنبه : 9 الی 13:30 و 16:30 الی 20:30 /جمعه ها: 10:30 الی 13:30
4.7/5 - (3 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا