رپورتاژ آگهی

ورنو به عنوان برند جدید یراق آلات معرفی شد

ورنو به عنوان برند جدید یراق آلات معرفی شد

.

برند ورنو ( VERNO ) یک برند جدید در حوزه تامین یراق آلات اختصاصی کابینت است که به طور تخصصی در زمینه تامین و فروش یراق آلات با موارد مصرف در کابینت های ام دی اف، چوب و پروفیلی فعالیت خود را آغاز کرده است.

..

ورنو به عنوان برند جدید یراق آلات معرفی شد

مدیر بازرگانی برند ورنو با اعلام این خبر گفت: برند ورنو بر اساس نیازسنجی بازار یراق آلات تخصصی کشور و سال ها فعالیت بازرگانی در این حوزه، ایجاد شده و تلاش می شود تا ورنو به عنوان یک برند مطمئن و پیشرو در این حوزه معرفی شود.

فرهاد تجلی افزود: در این برند اولویت اول را روی کیفیت محصولات ارائه شده گذاشته ایم و در ورنو کیفیت محصولات را برای تمام فعالان صنعت کابینت سازی تضمین می کنیم.

وی اظهار کرد: علاوه بر این، تنوع محصول در برند ورنو باعث آسودگی خاطر و اطمینان صنعتگران و تولیدکنندگان کابینت می شود تا تمام نیازهای یراق آلات تخصصی خود را از یک برند واحد تهیه و تمرکز خود را روی تولید و عرضه محصولات متمرکز نمایند.

تجلی با اشاره به شعار این برند مبنی بر «پیشرو در کیفیت، تعهد در تامین» تاکید کرد: برند ورنو هدف خود را بر تامین دائمی تمام قطعات بنیان نهاده و تلاش می کند تا با حفظ کیفیت و تنوع محصول، خود را به عنوان برند برتر در حوزه تامین قطعات کابینت سازی کشور مطرح کند.

مدیر بازرگانی برند ورنو ادامه داد: افزایش کیفیت محصولات کابینتی تولید شده در کشور با تامین مواد اولیه و یراق آلات با کیفیت از جمله اهداف فعالیتی برند ورنو محسوب می شود. همچنین عرضه یراق آلات در چهار گرید می تواند هزینه تمام شده محصولات کابینتی را نیز کاهش دهد.

تجلی در پایان گفت: ورنو تنها یک برند نیست. ورنو در واقع تعهدی است که در بازار تولید کابینت کشور برای ارتقای این صنعت و کمک به رشد کیفی بازار محصولات کابینتی به وجود آمده است و تلاش خواهد کرد تا علاوه بر تامین بازار داخلی به صادرات محصولات نیز اهتمام ورزد.

..

ورنو به عنوان برند جدید یراق آلات معرفی شد

عرضه انواع یراق آلات تخصصی با برند VERNO

 عرضه انواع ریل، لولا، جک و مگنت مورد استفاده در کابینت سازی بخش اصلی محصولات عرضه شده برند VERNO و سبد کالایی این برند را به خود اختصاص داده است. به طوریکه هر یک از این محصولات نیز در انواع و اندازه های بسیار متنوع، تمام نیازهای بازار ایران را پاسخگو خواهند بود. این برند در آینده نزدیک تنوع کالایی خود را بر اساس نیازهای بازار افزایش خواهد داد و سبد کالایی خود را تا حد رفع نیاز کامل بازار و صنعت کشور و بر اساس پیشنهادهای فعالان صنعت تکمیل خواهد کرد.

.

4 گرید کیفی برای یراق آلات عرضه شده در ورنو

ورنو محصولات خود را در 4 گرید A+ و A  برای یراق آلات با کیفیت فوق العاده بالا،  B  برای محصولات گرید متوسط و C برای محصولات اقتصادی تر به بازار ایران عرضه کرده است. تضمین کیفیت در آلیاژهای به کار رفته در تمام گریدهای موجود این اطمینان را به مشتریان و صنعتگران می دهد که محصولات ورنو را به عنوان یراق آلات با کیفیت و با دوام و با در نظر گرفتن هزینه کرد همه اقشار جامعه مورد استفاده قرار دهند.

همچنین تنوع رده های محصول باعث می شود که هر نوع نیاز مشتریان بدون هیچ محدودیتی از استفاده در کابینت های خاص یا استفاده های عمومی پاسخ داده شود.

..

ورنو به عنوان برند جدید یراق آلات معرفی شد

چرا  برند ورنو؟

برند ورنو با پشتوانه سال ها فعالیت در حوزه صادرات، واردات، اخذ نمایندگی و عرضه تخصصی انواع یراق آلات و با شعار تضمین کیفیت برتر و تعهد برای پشتیبانی محصولات پا به عرصه تامین و فروش یراق آلات کمد و کابینت گذاشته است.

شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی این برند به آدرس vernoco.com  از نزدیک با محصولات ارائه شده در این برند آشنا شده و یا کاتالوگ محصولات ورنو را دانلود نمایید.

.

4/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا