رپورتاژ آگهی

نظرات و سوالات خریداران ورق های ماربل شیت

نظرات و سوالات خریداران ورق های ماربل شیت

 

ماربل شیت؟ تا به حال این اسم را نشنیده اید؟ احتمالا دیزاینرها و طراحان داخلی نمیخواهند از رازشان با خبر شوید. اگر دوست دارید با کمترین هزینه بهترین دکوراسیون را برای منزلتان به ارمغان آورید اینجا دقیقا جاییست که باید باشید. می خواهیم در این مقاله راز طراحان داخلی را برملا کنیم پس با ما همراه باشید.

ماربل شیت

ماربل شیت

ماربل شیت یا به انگلیسی marbelsheet نوعی ورق پلیمری با پوششی از ترکیب پی وی سی (PVC) با پودر سنگ محصولی را خلق کرده که از هر نظر شبیه به سنگ مرمر می باشد که به آن نیز سنگ مرمر مصنوعی نیز می گویند. صحبت در رابطه با مواد شیمیایی و نحوه تولید این ورق های زیبا در موضوع این مقاله نمی گنجد و اگر میخواهید دقیقا بدانید ماربل شیت چیست به لینک مقاله ی بررسی ویژگی های انواع ورق ماربل شیت مراجعه کنید.

پس با گذر از بحث شیمیایی و نحوه ساخت ماربل شیت برویم سروقت ویژگی های این ورق ها:

ویژگی های ماربل شیت

 عایق حرارتی
 مقاومت بالا در برابر ضربه
 ضد باکتری
 ضد لک و جرم
 تنوع بالای رنگ و طرح
 نصب آسان
 نیاز به مصالح ندارد
 قابل نصب در مکان های عمومی و مسکونی
 با شوینده های صنعتی و خانگی واکنش نمی دهد
 سبک و قابل حمل

تصور می کنم با شنیدن این همه ویژگی جالب ماربل شیت مشتاقید نمونه کارهای اجرا شده ورق های ماربل شیت را ببینید. قبل از دیدن نمونه کارهای اجرا شده آمادگی داشته باشید چون قرار است به هیجانتان در رابطه با آشنایی بیشتر با این ورق ها اضافه کنیم.

عجله نکنید در انتهای این مقاله جند نمونه از کارهای ماربل شیت را قرار داده ام اما بیایید در رابطه با این ورق ها بیشتر بدانیم.

.

سوالات متداول در رابطه با ماربل شیت

هرزمان مشتریان با محصول جدیدی آشنا میشوند سوالات مختلفی ذهن آنها را مشغول می کند. دراین بخش به اولین سوالاتی که ممکن است در رابطه با ورق ماربل شیت به ذهنتان برسد را پاسخ می دهیم. در مقاله مزایا و معایب ماربل شیت میتواید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دیوار پوش ماربل شیت را در چه مکان هایی میتوان استفاده کرد؟

پذیرایی، آشپزخانه، راهروها، تی وی روم، سرویس بهداشتی، استخر، مکان های تجاری، فروشگاهها، کلینیک و بیمارستان ها و مطب پزشکان و…

جنس دیوار پوش های ماربل شیت از چیست؟

دیوارپوش ماربل شیت معمولا از 30% پودر سنگ و 60% PVC ساخته شده است.

ماربل شیت را از کجا بخرم؟

بهترین راه خرید ماربل شیت خرید بصورت آنلاین از فروشگاه های معتبر است. شما میتوانید با مراجعه به سایت tabeshshop.com انواع ماربل شیت را خریداری کنید. تابش شاپ نمایندگی فروش ورق های ماربل شیت در ایران با بالاترین تنوع و مناسبترین قیمت است. گزینه مناسب تری پیدا نکردم معرفی کنم!

قیمت ماربل شیت جقدره؟

تغییرات روزانه ارز مانع از جواب دقیق به این سوال میشود و معمولا فروشگاه های آنلاین بدلیل تغییرات روزانه قیمت ها از وارد کردن قیمت خودداری می کنند اما جای نگرانی ندارد چون میتوانید با کارشماسان تماس بگیرید و قیمت ماربل شیت را بصورت به روز دریافت کنید.

اما در رابطه با مقایسه قیمت نصب ماربل شیت با انواع سنگ های طبیعی تقریبا میتوان گفت قابل مقایسه نیست. نیاز نداشتن به مصالح ، هزینه های جابجایی بسیار کم، نیاز نداشتن به کارگر و نیروی کاری زیاد، سرعت نصب بالا بدون کثیف کاری جدا از هزینه مصالح اولیه بشدت هزینه های نصب و خرید ماربل شیت را پایین می آورد.

تفاوت ماربل شیت با سنگ مرمر چیه؟

از لحاظ ظاهری ماربل شیت بسیار زیباتر و براق تر از سنگ مرمر می باشد و از لحاظ وزنی انتخاب بسیار عالی برای مهندسین عمرانی هست که می توانند از وزن نهایی ساختمان بکاهند و از لحاظ دوام این ورق ها جون از مواد پلیمری ساخته شده اند عمرشان از عمر شما که انشالله عمر طولانی داشته باشید بیشتر است پس نگران دوام، کیفیت و زیبایی آنها نباشید.

نظرات و نمونه کارهای ماربل شیت

در رابطه با نظرات کسانی که ورق های ماربل شیت را خریداری کرده اند موردی را اینجا ذکر نمی کنم و دوست دارم شما خواننده عزیز اگر تجربه استاده از ماربل شیت را داشته اید در زیر این مقاله نظرات خود را بنویسید تا مابقی دوستان بتوانند از نظرات شما استفاده کنند و بتوانند تصمیم بهتری برای خرید ماربل شیت بگیرند.

بیش از این منتظرتان نمی گذارم و چند نمونه از کارهای اجرا شده با ماربل شیت را قرار می دهم. با دیدن نونه کارهای اجرا شده میفهمید که چرا در ابتدای مقاله کفتم قرار است از راز طراحان داخلی پرده بردارم.

امیدوارم پس از خواندن این مقاله نظرات خودتان را بیان کنید تا راهنمای جامعی باشد برای خرید انواع ورق های ماربل شیت.

نمونه کارهای اجرای ماربل شیت

نظرات و سوالات خریداران ورق های ماربل شیت

.

نظرات و سوالات خریداران ورق های ماربل شیت

.

منبع: ایسنا

4.6/5 - (5 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا