رپورتاژ آگهی

بهترین مدل ساعت اسکمی کدام است؟

 

بهترین مدل ساعت اسکمی کدام است؟

امروزه برند اسکمی در سراسر جهان شناخته شده است و کمتر کسی ممکن است، ساعت های این برند برایش ناشناخته باشد. از جمله دلایلی که موجب شده این ساعت‌ها مورد استقبال جهانی قرار گیرد: قیمت به صرفه، کیفیت مناسب و کاربردهای متنوع (اسپرت، مجلسی، کلاسیک، بچگانه و …) است. اما سوال مهم این است که آیا ساعتی به ارزانی برند اسکمی میتواند مناسب و قابل اطمینان باشد؟ بهترین مدل این ساعت‌ها کدام است؟

چند ویژگی خوب ساعت‌های اسکمی

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش آمده باشد، ساعت‌های اسکمی چه ویژگی‌هایی دارند که مورد استقبال چشم‌‌گیر در سراسر جهان قرار گرفته اند؟ نکته مهم این است که همان طور که بارها تجربه کرده یا دیده و شنیده‌ایم، در بازار رقابت جهانی هنگامی که یک محصول چندین ویژگی مهم و کاربردی را در خود دارد، معمولا قیمت بالایی داشته، به گونه ای که گاهی تنها قشر خاصی توان خرید آن محصول را دارند. اما این امر در مورد ساعت‌های اسکمی صدق نمی‌کند و این ساعت‌ها با وجود برخورداری از چندین قابلیت و ویژگی مناسب، قیمت بالایی ندارند و برخی از ارزان ترین ساعت های موجود در بازار، مربوط به همین برند است.

بهترین مدل ساعت اسکمی کدام است؟

با هم چند مورد از ویژگی‌های مهم ساعت‌های اسکمی را در زیر می‌خوانیم:

 ظاهری شیک و قابل اعتماد
 ضد آب بودن تا عمق 30 تا 50 متر
 مناسب اسپرت، رسمی، روزمره، فشن
 خدمات پس از فروش خوب
 استفاده از موتورهای کوارتزی ساخت چین (برخی از آن ها ژاپنی هستند)
 استفاده از متریال باکیفیت مانند: شیشه معدنی، چرم، استیل و …
 استفاده از آلیاژ روی با روکش فولادی OR ABS برای بیشتر ساعت های مچی پلاستیک
 و …

بهترین مدل ساعت اسکمی کدام است؟

طی این سال‌ها، تمرکز و تخصص شرکت اسکمی ( SKMEI ) بر تولید انواع ساعت‌ها نظیر ساعت‌های دیجیتال چند منظوره، ساعت‌های مچی قدم شمار، ساعت‌های مچی قطب‌نما دار، ساعت‌های مچی ضربان قلب دار، ساعت‌های هوشمند، دستبندهای هوشمند، ساعت‌های کلاسیک، ساعت‌های کلاسیک برای بانوان و … بوده است.

تقریبا تمامی ساعت‌های ساخت این برند باکیفیت است و ویژگی‌های مهم ذکر شده در بالا را دارا است و اکثر مواد و قطعات استفاده شده در آن‌ها از موادی و قطعاتی است که در ساعت‌های مشهور و گران قیمت استفاده می شود. با هم به بررسی چند مورد از ساعت‌ها می‌پردازیم:

ساعت‌های عقربه ای و دیجیتال اسکمی انواع متنوعی دارند که یکی از بهترین آن ها ساعت مچی دو زمانه اسکمی مدل 1391 است. از ویژگی های جالب این ساعت دو زمانه بودن آن است که زمان را هم به صورت دیجیتال و هم به صورت آنالوگ نشان میدهد.

بهترین مدل ساعت اسکمی کدام است؟

برخی ویژگی‌های این مدل، عبارتند از:

 مناسب برای: آقایان
 نوع: ساعت مچی کوارتز
 نوع کاربری: اسپرت، رسمی، روزمره، فشن
 طرح صفحه: آنالوگ، دیجیتال
 جنس شیشه: معدنی
 رنگ صفحه: قهوه‌ای، طلایی، سفید
 جنس بدنه: آلیاژ روی
 جنس بند: چرم
 مقاومت در برابر آب: 3 ATM
 امکانات: آلارم، بک لایت، تقویم، سه ساعت همزمان، کرنومتر، نمایش 24 ساعته

یکی دیگر از ساعت‌های با کیفیت این برند ساعت مچی دیجیتالی اسکمی مدل 1251 است. در این ساعت مواد بادوام، پوسته پلاستیکی و شیشه رزین سخت به کار برده شده که آن را در برابر خراش، افتادن و ضربه‌های روزانه مقاوم می‌کند.

برخی ویژگی‌های این مدل، عبارتند از:

 سبک: اسپرت
 شکل بدنه: گرد
 طول: 24 سانتی متر
 ضخامت قاب: 15 میلی متر
 جنس بند: پلاستیک
 قطر صفحه: 49 میلی متر
 دارای آلارم
 مقاوم در برابر ضربه
 دارای نمایشگر LED
 دارای تاریخ شمار
 مقاوم در برابر آب
 دارای نور پس زمینه

ساعت مچی دیجیتال اسکمی مدل 1426 نیز توانسته عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد. این ساعت با وجود سادگی؛ طرحی به‌روز و مدرن دارد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. همچنین این ساعت مقاومت و عملکرد خوبی به دلیل متریال با کیفیت مورد استفاده شده در آن، دارد.

بهترین مدل ساعت اسکمی کدام است؟

برخی ویژگی‌های این مدل عبارتند از:

 جنس شیشه: رزین
 جنس بند: پلاستیک
 فرم صفحه: گرد
 مقاوم در برابر آب
 تاریخ شمار: دارد
 کرنومتر (تایمر): دارد
 آلارم: دارد
 قابلیت نمایش 24 ساعته: دارد
 قابلیت نمایش ساعت دوم: دارد
 نور پس زمینه: دارد
 مناسب برای: آقایان و بانوان
 نوع کاربری: روزمره، ورزشی

آیا می‌توان به برند اسکمی اطمینان کرد؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است در ابتدا از خود بپرسیم که از یک ساعت مچی چه انتظاراتی داریم و چه مبلغی برای آن حاضریم پرداخت کنیم. بدون شک برند اسکمی بهترین برند ساعت مچی در جهان نیست و نمی‌توان از این ساعت‌ها انتظار کارایی به میزان بهترین و معروف‌ترین برندهای ساعت مچی دنیا را داشت. اما با توجه به قیمت، ظاهر، متریال مورد استفاده و کارایی که دارند، می‌توان گفت که از خرید آن پشیمان نمی‌شوید و آن را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی خواهید کرد.

.

4.5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا