رپورتاژ آگهی

پارتیشن اداری ام دی اف بخریم یا شیشه ای | کدام بهتر است؟

پارتیشن یکی از بهترین روش‌ها برای مدیریت فضا در سازمان‌ها، اداره‌جات و شرکت‌ها محسوب می‌شود. معمولا در اغلب موارد برای‌ اینکه کارمندان بتوانند یک فضای خصوصی داشته باشند و با دقت بیشتری فعالیت کاری خود را انجام دهند، از پارتیشن اداری استفاده می‌شود. معمولا در طراحی دکوراسیون داخلی اداره‌ها و شرکت‌ها از پارتیشن‌های اداری ام دی اف یا شیشه‌ای استفاده می‌شود. هرکدام از این نوع پارتیشن بندی‌ها، ویژگی‌ها و مزایا مخصوص به خود را دارند و باید متناسب با محیط دکوراسیون داخلی و کاربرد یکی از آن‌ها انتخاب شود.

به‌همین دلیل با اطمینان نمی‌توان گفت که کدام مدل نسبت‌ به دیگری برتری بیشتری دارد؛ چراکه فاکتورهای متعددی در انتخاب هریک از این دو پارتیشن موثر خواهد بود. شما می‌توانید برای کسب راهنمایی‌های بیشتر به منظور انتخاب نوع پارتیشن از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۶۲۷۰۲۸۴ با کارشناسان دکوتاپ ارتباط برقرار کنید.

پارتیشن اداری ام دی اف بخریم یا شیشه ای | کدام بهتر است؟

پارتیشن اداری ام دی اف چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از انواع پارتیشن‌های اداری که امروز به‌منظور استفاده بهینه از فضای کار بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارتیشن اداری ام دی اف است. این پارتیشن‌ها به‌دلیل بهره‌مندی از مشخصات منحصربه‌فرد، طرف‌داران بسیاری داشته و به همین دلیل برخی از مدیران همواره نسبت‌ به خرید پارتیشن اداری ام دی اف اقدام می‌کنند.

این نوع پارتیشن انواع مختلفی داشته و افراد می‌توانند به‌راحتی رنگ و طرح مورد علاقه خود را انتخاب و سفارش دهند. ساخت و تهیه پارتیشن‌های ام دی اف کار چندان دشواری نبوده و دارای وزن سبکی هستند. این مدل از پارتیشن‌ها را می‌توان علاوه‌بر ادارات در منازل نیز مورداستفاده قرار داد. در واقع پارتیشن اداری ام دی اف یکی از مدل‌های پرکاربرد و محبوب در بین انواع پارتیشن‌ها محسوب می‌شود.

امروزه کاربرد گسترده پارتیشن اداری ام دی اف به دلیل تفکیک گروهی کارمندان از یکدیگر است. به‌این‌ترتیب دیگر رفت‌وآمدهای افراد و مشتریان مزاحم کار کارمندان نشده و عملکرد آن‌ها تا حد زیادی افزایش می‌یابد. شما نیز به‌راحتی می‌توانید این پارتیشن‌ها را از یک مکان به مکانی دیگر انتقال دهید. همچنین لازم به ذکر است که پارتیشن‌های ام دی اف نیاز به پروسه زمان‌بر اندازه‌گیری، تولید و نصب دارند و در تمام این مراحل دقت و توجه به جزئیات باعث زیبایی و کارایی هرچه بیشتر آن‌ها خواهد شد.

پارتیشن اداری ام دی اف بخریم یا شیشه ای | کدام بهتر است؟

پارتیشن اداری شیشه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی دیگر از انواع پارتیشن اداری که طرفداران مخصوص به خود را دارد و به‌دلیل تنوع و شفافیت و زیبایی امروزه از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است، پارتیشن‌های شیشه‌ای محسوب می‌شوند. استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای موجب می‌شود که علاوه‌بر تفکیک فضاهای موردنظر از یکدیگر، فضاهای جداشده کوچک به‌نظر نرسند.

دلیل این امر این است که شیشه به‌دلیل برخورداری از شفافیت، نور از خود عبور داده و فضایی زیبا و بزرگ‌تر را در محل شرکت به وجود می‌آورد. امروزه از انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای در فضاهای مدرن و لوکس استفاده می‌شود. همچنین جالب است بدانید که تمام اجزای سازنده پارتیشن شیشه‌ای از شیشه بوده و از این‌ جهت ساختار آن از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

برای ساخت و نصب این نوع پارتیشن از اتصالات و یراق‌آلات ویژه پارتیشن شیشه‌ای استفاده‌شده تا پایداری و مقاومت آن کاملا حفظ گردد. همچنین شما می‌توانید پارتیشن‌های شیشه‌ای را به شکل رنگی، طرح‌دار یا مات نیز سفارش دهید.

توجه داشته باشید که پارتیشن‌های شیشه‌ای کاربردهای فراوانی دارند. این پارتیشن‌ها به‌دلیل انعطاف‌پذیری، علاوه‌بر کاربرد در محیط‌های اداری، در بسیاری از سالن‌های زیبایی، رستوران‌ها، هتل‌ها و کلینیک‌های درمانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین انواع پارتیشن اداری دکوتاپ مدل شیشه‌ای به‌دلیل برخورداری از تنوع طرح و رنگ و قیمت مناسب برای کلیه اماکن قابل اجرا و پیاده‌سازی خواهد بود. از دیگر کاربردهای پارتیشن اداری شیشه‌ای می‌توان به ایجاد طراحی های متفاوت و جذاب در محیط کار، ایجاد فضای کاری با دید باز، ساخت اتاق‌های مختلف و جداسازی فضا بیرون و داخل و مسیرهای ورودی و خروجی اشاره نمود.

.

مزایا و معایب پارتیشن اداری ام دی اف

امروز با پیشرفت تکنولوژی و صنعت، ورق‌های ام دی اف با کیفیت بالا و مهندسی شده‌ای تولید و طراحی می‌شوند. این سبک پارتیشن‌ها به شیوه‌های خاصی برش داده‌شده و با قرارگیری در کنار هم، ظاهر جذابی را به فضا داخلی خانه یا محل کار می‌بخشند. امروزه از پارتیشن‌های ام دی اف در بسیاری از کشورهای دنیا استقبال شده و تقاضای زیادی در بازار وجود دارد. لازم به ذکر است انواع پارتیشن‌های اداری ام دی اف از برخی مزایا و معایب معایب برخوردار هستند که شناخت هریک از آن‌ها به تصمیم‌گیری هرچه درست‌تر شما کمک می‌کند.

مزایا پارتیشن اداری ام دی اف

 مهم‌ترین مزیت پارتیشن اداری ام دی اف تنوع در انتخاب رنگ و قیمت تنوع در انتخاب رنگ است. به‌طوری‌که به‌سادگی می‌توان آلومینیوم و شیشه را به‌صورت ترکیبی به‌همراه ام دی اف به‌کار برد.
 پارتیشن‌های اداری ام دی اف در برابر خراشیدگی و آتش مقاومت زیادی دارند و پایدار هستند.
 این پارتیشن‌ها نصب و مونتاژ آسانی داشته و با استفاده از ترکیباتی همچون کلید، پیچ و پایه نصب می‌شوند.
 پارتیشن‌های اداری ام دی اف قابلیت سفارشی سازی داشته و شما می‌توانید آن‌ها را در طرح و رنگ دلخواه خود سفارش دهید.
 یکی دیگر از مزایا پارتیشن اداری ام دی اف، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن است.
 پارتیشن‌های ام دی اف قابلیت انعطاف‌پذیری مناسبی داشته و متناسب با شرایط قابل تنظیم هستند.
 این پارتیشن‌ها به‌دلیل طراحی گسترده برای هر نوع محیط کاری مناسب و کاربردی خواهند بود.

معایب پارتیشن اداری ام دی اف

 پارتیشن‌های اداری ام دی اف به هزینه بیشتری برای تعمیر و نگهداری نیاز دارند و به‌دلیل تولید شدن از چوب، در برابر رطوبت و خراب شدن از حساسیت بالایی برخوردار هستند.
 در بسیاری از مواقع برای ‌اینکه بتوانید طرح‌های خود را بر روی پارتیشن اجرا کنید، باید از پارتیشن‌های دیگر همچون شیشه‌ای یا استیل استفاده نمایید.
 درصورتی‌که پارتیشن‌های اداری ام دی اف به‌صورت اصولی و درست اجرا نشوند، ممکن است فضای محیط کار را به‌هم‌ریخته و شلوغ نشان دهند.

پارتیشن اداری ام دی اف بخریم یا شیشه ای | کدام بهتر است؟

مزایا و معایب پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای ابزاری برای جداسازی محیط و تبدیل آن به قسمت‌های کوچک‌تر هستند. این پارتیشن‌ها مزایا زیادی داشته و بهره‌وری تیم را افزایش می‌دهند. همچنین به‌دلیل برخورداری از ظاهری شیک و زیبا، شرکت را به یک محیط کاری مدرن تبدیل نموده است.

همین امر باعث شده که امروزه کارفرمایان بیش‌ از هر زمان دیگری به فکر خرید این نوع از پارتیشن‌ها باشند. اگر کارفرما اطلاعات لازم و کافی در رابطه با مزایا و معایب پارتیشن اداری شیشه‌ای داشته باشد، از پرداخت هزینه‌های اضافی و به وجود آمدن خسارات جانی و مالی تا حد زیادی جلوگیری می‌شود. بنابراین توجه به موارد زیر پیش‌ از خرید پارتیشن ام دی اف امری ضروری و حائز اهمیت است.

مزایا پارتیشن اداری شیشه ای

 درصورتی‌که برای ساخت پارتیشن شیشه‌ای از شیشه‌های دوجداره یا آکوستیک استفاده شود، به کاهش آلودگی صوتی یا به وجود آوردن محیطی آکوستیک در فضای بسته کمک می‌کند.
 یکی دیگر از مزایا پارتیشن‌های شیشه‌ای، قابلیت حمل آن برای کاربران است تا افراد بتوانند از آن‌ها در فضاهای دیگر نیز استفاده کنند.
 این پارتیشن‌ها به‌دلیل برخورداری از مصالح شیشه‌ای، از نگهداری و نظافت آسانی برخوردار هستند.
 پارتیشن‌های شیشه‌ای از هزینه بازسازی، ترمیم و رنگ‌آمیزی بسیار بالا پارتیشن‌های چوبی یا فلزی جلوگیری خواهد کرد.
 استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای در محیط کار باعث می‌شود که مدیران و سرپرستان از نحوه فعالیت کارمندان به‌درستی آگاه باشند و به افزایش بهره‌وری از نیروی کاری می‌انجامد.
 با توجه به اینکه در اجرای پارتیشن شیشه‌ای هیچ‌گونه ملاتی به‌کار نمی‌رود، اجرای آن‌ها به‌صورت کاملا خشک انجام گرفته و از سرعت بالایی در مقایسه با دیوارکشی بهره‌مند است.
 بیشتر متریال استفاده‌شده در پارتیشن‌های شیشه‌ای را شیشه و پروفیل آهنی تشکیل داده‌اند. به‌همین دلیل این نوع پارتیشن از طول عمر و مقاومت بالایی برخوردار است.
 طراحی و اجرای پارتیشن شیشه‌ای از زیبایی منحصربه‌فردی بهره‌مند بوده و از شلوغی فضا یا سردرگمی مخاطبان جلوگیری می‌کند.
 به‌دلیل وجود تنوع بالا در طراحی، ضخامت، رنگ و… برای کارفرمایان این امکان وجود دارد که شیشه‌های پارتیشن را متناسب با سلیقه خود طراحی و اجرا کنند.

معایب پارتیشن اداری شیشه‌ ای

 در برخی مواقع استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای حریم خصوصی کارکنان را کاهش داده و مانع ارتباط جمعی خواهد شد.
 شیشه از عایق حرارتی مناسبی برخوردار نبوده و در این موارد پارتیشن‌هایی همچون ام دی اف عملکرد بهتری دارند.
 نظافت پارتیشن‌های شیشه‌ای ممکن است زمان زیادی را از شما اشغال کند. البته شما می‌توانید با استفاده از شیشه‌های نانو زمان نظافت را به تعویق بیندازید.
 در صورت عدم استفاده از شیشه‌های دوجداره یا سه جداره، مقاومت پارتیشن شیشه‌ای تا حد زیادی کاهش یافته و با اختلاف دمایی یا ضربه شیشه‌ها خرد می‌شوند.

.

مقایسه پارتیشن اداری ام دی اف و شیشه ای از نظر قیمت

مدیریت هزینه‌ها در تمام کسب‌وکارها از اهمیت بالایی برخوردار است. به‌همین دلیل مدیران و صاحبان کسب‌وکار پیش‌ از سفارش پارتیشن اداری ام دی اف یا شیشه‌ای همواره با این سوال مواجه هستند که پارتیشن اداری ام دی اف ارزان‌تر است یا شیشه‌ای؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم به‌طورکلی شیشه گران‌تر از ام دی اف بوده و باید هزینه بیشتری را برای خرید آن در نظر بگیرید؛ اما در برخی مواقع هزینه نصب ام دی اف ممکن است چند برابر شیشه باشد. به‌طور مثال پارتیشن ام دی اف دوجداره با طرح و برشکاری از قیمت نهایی بالاتری در مقایسه با پارتیشن شیشه‌ای ساده برخوردار است. همچنین کیفیت و برند تولیدکننده ام دی اف و شیشه نیز از دیگر مواردی هستند که بر قیمت نهایی پارتیشن اداری موردنظر شما تاثیرگذار خواهند بود.

اگر قصد کسب اطلاع از مشخصات و قیمت پارتیشن اداری ام دی اف یا شیشه‌ای را دارید، تنها کافی است از طریق تماس با شماره ۰۹۱۲۶۲۷۰۲۸۴ اطلاعات لازم را از متخصصین مجموعه دکوتاپ دریافت و سپس نسبت به ثبت سفارش محصول دلخواه خود اقدام کنید.

پارتیشن اداری ام دی اف بخریم یا شیشه ای | کدام بهتر است؟

مقایسه پارتیشن اداری ام دی اف و شیشه ای از نظر مدل

پارتیشن‌های اداری ام دی اف و شیشه‌ای دارای مدل‌های مختلفی هستند که همین امر انتخاب را برای شما هرچه راحت‌تر می‌کند. تنوع بالای این پارتیشن‌ها باعث شده تا شما بتوانید با خیالی آسوده پارتیشنی مناسب با محیط موردنظرتان را خریداری کنید.

هریک از پارتیشن‌های اداری ام دی اف و شیشه‌ای به دو دسته تک‌جداره و دوجداره تقسیم‌بندی می‌شوند. همچنین توجه داشته باشید که این پارتیشن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و در محل خاصی نصب می‌شوند. در ادامه با انواع پارتیشن‌های ام دی اف و شیشه‌ای تک‌جداره و دوجداره‌ آشنا خواهید شد.

.

پارتیشن ام دی اف تک جداره

برای ساخت این پارتیشن‌ها از متریال ام دی اف با ضخامت حدود 8 سانتی‌متری استفاده می‌شود. این ام دی اف اسکلت باریکی داشته و روی آن قفل و یراق‌ها نصب می‌گردند. همچنین پارتیشن ام دی اف تک‌جداره برای ایجاد فضا خصوصی بسیار مناسب بوده؛ اما در برابر صدا و حرارت عایق نخواهد بود.

درنتیجه برای محیط‌های اداری که تمرکز و ایجاد سکوت حائز اهمیت است، خرید و استفاده از پارتیشن‌های ام دی اف دوجداره جدا توصیه می‌شود. پارتیشن‌های ام دی اف تک‌جداره به‌سرعت نصب شده و از هزینه کمتری برخوردار هستند. همچنین این پارتیشن‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی داشته و شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود یکی از آن‌ها را سفارش دهید.

.

پارتیشن ام دی اف دوجداره

یکی از اصلی‌ترین انتخاب کارفرمایان برای ادارات و شرکت‌های مختلف، پارتیشن ام دی اف دوجداره است. در ساخت این پارتیشن یراق‌های توکار دیده نشده و همین موضوع باعث می‌شود که طرح ام دی اف به زیبایی نمایش داده شود. دوجداره بودن پارتیشن ام دی اف از پخش صدا در محیط کاری جلوگیری نموده و بهترین انتخاب برای شرکت‌های پرجمعیت است.

.

پارتیشن اداری شیشه‌ ای تک جداره

یکی از پرکاربردترین انواع پارتیشن‌های شیشه‌ای، پارتیشن شیشه‌ای تک جداره بوده که می‌توان برای ساخت آن‌ها از انواع شیشه‌های ساده، مات، رنگی، هوشمند و… استفاده نمود. در این نوع از پارتیشن، مقاطع نگه‌دارنده شیشه، پروفیل‌های مینیمال بوده که از آن‌ها به‌صورت توکار و روکار استفاده می‌شود. شیشه به‌کاررفته در پارتیشن شیشه‌ای تک جداره از نوع سکوریت با ضخامت 10 میلی‌متر بود است.

پارتیشن اداری ام دی اف بخریم یا شیشه ای | کدام بهتر است؟

پارتیشن شیشه‌ ای دوجداره

اگر به‌دنبال پارتیشنی هستید که مناسب جداسازی و بخش‌بندی فضاهای داخلی محیط کارتان باشد، پارتیشن شیشه‌ای دوجداره یکی از انتخاب‌های مناسب برایتان خواهد بود. پروفیل‌های پارتیشن شیشه‌ای دوجداره در مقایسه با پارتیشن تک جداره از ضخامت بیشتری برخوردار هستند. همچنین این نوع پارتیشن‌ها به‌صورت فریم‌دار یا فریم‌لس نیز قابل‌اجرا خواهند بود.

.

مقایسه پارتیشن اداری ام دی اف و شیشه ای از نظر میزان ماندگاری و کیفیت

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام خرید هرکدام از تجهیزات دکوراسیون اداری باید مدنظر قرار دهید، میزان ماندگاری و کیفیت محصول است. شیشه برخلاف زیبایی و جلوه ظاهری فوق‌العاده، در برابر فشار و ضربه مقاومت چندانی نداشته و ممکن است در برخورد با وسایل سنگین به‌راحتی بشکند. درحالی‌که پارتیشن‌های اداری ام دی اف از این نظر در کیفیت بالاتری قرار گرفته‌اند.

پارتیشن‌های اداری ام دی اف در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و استحکام آن‌ها تا حد زیادی مناسب است. همچنین در نظر داشته باشید پارتیشن‌های اداری ام دی اف در برخی محیط‌های کاری مانند کارخانه و کارگاه‌های تولیدی نم و رطوبت زیادی وجود دارد، ممکن است به‌مرور دچار تغییر در شکل ظاهری شوند.

درحالی‌که نم و رطوبت هیچ تاثیر منفی بر شیشه ایجاد نمی‌‌کند. همین امر باعث شده که تمیز کردن و شستشوی پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای امکان‌پذیر باشد.

ارزش خرید پارتیشن اداری ام دی اف بیشتر است یا شیشه ای؟

با توجه به اینکه دو متریال ام دی اف و شیشه‌ای از یکدیگر کاملا مجزا بوده و تفاوت‌های قابل‌توجهی با همدیگر دارند، نمی‌توان به‌طور قطع گفت که ارزش خرید کدام یک از پارتیشن‌ها بیشتر است و باید فاکتورهای متعددی را پیش‌ از سفارش در نظر بگیرید تا بهترین گزینه را انتخاب نمایید. یکی از این فاکتورها ظاهر و سبک دکور مکانی است که قصد دارید در آن پارتیشن اداری را نصب کنید.

اگر می‌خواهید یک دفتر کار مدرن و شیک داشته باشید، توصیه می‌کنیم از پارتیشن شیشه‌ای استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که در کف واحدهای این‌چنینی باید از کف‌پوش‌های رنگ روشن استفاده شده و دیوارپوش‌ها نیز طرح‌های مدرنی داشته باشند؛ اما اگر یک محیط اداری با طراحی کلاسیک را بیشتر می‌پسندید و کف‌پوش مکان موردنظر از جنس پارکت یا طرح چوب است، توصیه می‌کنیم از پارتیشن‌های ام دی اف بهره بگیرید.

همچنین در کنار توجه به ظاهر و زیبایی پارتیشن باید جنبه‌های دیگری همچون عایق بودن صدا و حرارت، ایمنی و مقاومت مصالح به‌کاررفته را نیز مورد بررسی قرار دهید تا درنهایت یک پارتیشن اداری مناسب محل کارتان را در اختیار داشته باشید.

.

پارتیشن اداری ام دی اف بخریم یا شیشه ای؟

پارتیشن اداری ام دی اف و شیشه‌ای هر دو مزیت خاص خود را دارند. به‌همین دلیل با اطمینان نمی‌توان گفت که کدام مدل نسبت‌ به دیگری برتری خاصی دارد. درواقع مسئله‌ای که شما باید پیش‌ از خرید پارتیشن مورد توجه قرار دهید، محیط دفترکار، دکوراسیون داخلی و نیازهایی است که می‌خواهید با خرید پارتیشن برطرف کنید، است.

اگر در دکوراسیون داخلی شرکت، محل کار یا اداره شما از کف‌پوش رنگ روشن و دیوارپوش و لامپ‌های مدرن استفاده‌شده و می‌خواهید نور طبیعی بیشتری به محیط داخلی شرکت برسد، پارتیشن شیشه‌ای برای شما مناسب‌تر خواهند بود؛ اما اگر محیط اداری محل کارتان دارای طراحی کلاسیک و پارکت و کف‌پوش لمینت یا طرح چوب است، ما به شما پارتیشن با متریال ام دی اف را توصیه می‌کنیم.

همچنین اگر می‌خواهید در محیط کاری، حریم خصوصی کارمندان به شکل بهتری حس شود، مدل ام دی اف ام گزینه مناسب‌تری برایتان خواهد بود. اگر تصمیم دارید از تاریک شدن فضا جلوگیری کنید و روشنایی طبیعی شرکت حفظ شود، پارتیشن مدل شیشه‌ای گزینه بهتری برایتان خواهد بود.

.

هنگام خرید پارتیشن به چه نکاتی توجه کنیم؟

امروزه پارتیشن‌های اداری بیش‌ از هر زمان دیگری جایگاه خود را میان شرکت‌ها و اداره‌جات باز کرده و امکان افزایش بهره‌وری از فضا را به افراد داده است؛ اما اگر شما نیز به فکر پارتیشن‌بندی محیط کار خود هستید، لازم است که به برخی نکات زیر توجه کنید تا بسته به نیازها و شرایط خود پارتیشن مناسب را خریداری نمایید.

 پیش‌ از خرید پارتیشن، اندازه محل نصب را به‌درستی اندازه‌گیری کنید تا ابعاد دقیقی از پارتیشن مورد نیازتان را در اختیار سازنده قرار دهید.
 پارتیشن‌ها از متریال‌های مختلفی همچون فلز، پلاستیک، چوب و شیشه ساخته می‌شوند که انتخاب جنس پارتیشن آن بستگی به طراحی داخلی محل اداره و استفاده مورد نیاز شما دارد.
 پارتیشن‌ها با طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. بنابراین باید اطمینان کسب کنید که طرح پارتیشن با دکوراسیون داخلی محل کارتان همخوانی داشته باشد.
 سعی کنید گزینه‌هایی را انتخاب کنید که با بودجه شما سازگاری بیشتری داشته باشند و بالاترین ارزش را ارائه دهند.
 پیش‌ از سفارش پارتیشن اداری تعداد کارمندان و افراد مراجعه‌کننده به محیط کاری را در نظر بگیرید تا افراد ارتباط راحت‌تری با یکدیگر داشته باشند. با در نظر گرفتن این مورد فضایی زیبا و جذاب با کارایی بالا در اختیار خواهید داشت.

پارتیشن اداری ام دی اف بخریم یا شیشه ای | کدام بهتر است؟

بهترین مرکز فروش پارتیشن اداری ارزان باکیفیت در تهران و کرج

استفاده از پارتیشن در دکوراسیون فضاهای کاری، مکانی آرام، زیبا و دل‌نشین را برای افزایش راندمان کاری کارمندان خلق می‌کند؛ چراکه فضا شلوغ و نامنظم باعث عدم تمرکز کارکنان شده و بهره‌وری کاری آن‌ها نیز تا حد قابل‌توجه کاهش می‌یابد. بنابراین لازم است که شما متناسب با حرفه و فعالیتی که انجام می‌دهید، بهترین پارتیشن اداری را خریداری کنید؛ اما ممکن است این با این سوال مواجه شوید که پارتیشن اداری از کجا بخریم؟

انتخاب مجموعه‌ای که در تمام مراحل ساخت و اجرای پارتیشن اداری همراه شما باشد، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باعث می‌شود که به نتیجه دلخواهتان دست یابید. مجموعه دکوتاپ تولیدکننده انواع پارتیشن‌های اداری ارزان و باکیفیت در تهران و کرج بوده که تمام انتظارات شما برآورده خواهد نمود.

تیم فنی و نصب این شرکت کاملا حرفه‌ای بوده و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از طریق تماس با ۰۹۱۲۶۲۷۰۲۸۴ یا مراجعه به وبسایت https://decootop.com/ از خدمات مشاوره‌ای مجموعه دکوتاپ استفاده کنید و انواع پارتیشن اداری دکوتاپ را متناسب با سلیقه و دکوراسیون داخلی محیط موردنظرتان سفارش دهید.

.

سوالات متداول

1-کدام یک از پارتیشن‌ها از قیمت ساخت بالاتری برخوردار هستند؟

به‌طورکلی پارتیشن‌های شیشه‌ای قیمت بالاتری نسبت‌ به مدل ام دی اف دارند؛ اما این موضوع بیشتر به نوع شیشه پارتیشن و ام دی اف مورداستفاده وابسته خواهد بود.

2-آیا پارتیشن‌های اداری ام دی اف قابلیت جابه‌جایی دارند؟

بله؛ پارتیشن ام دی اف متحرک راحت‌تر از سایر انواع پرایتشن‌های اداری قابلیت جابجایی دارد.

3-کدام یک از انواع پارتیشن مناسب فضاهای مدرن است؟

در بین پارتیشن‌های موجود در بازار پارتیشن شیشه‌ای بهترین گزینه برای محیط‌های کاری مدرن به‌شمار می‌آید.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا