رپورتاژ آگهی

بهترین صندلی اداری که باید بشناسید!

.

بهترین صندلی اداری که باید بشناسید!

بهترین صندلی اداری

یکی از اجزای مهم در محیط کاری صندلی اداری است که نقش مهمی را ایفا می‌کند در واقع وجود صندلی اداری با کیفیت، یکی از ملزومات در تمامی ادارات است چرا که موجب بالا بردن بهره‌وری کارمندان شده و از خستگی مفرط آنها جلوگیری می‌کند‌.

اگر قصد خرید یک صندلی اداری را داشته باشید و دکوراسیون داخلی محیط کار برایتان اهمیت دارد، شاید برای شما سوال پیش بیاید که بهترین صندلی اداری چه ویژگی‌هایی دارد؟ یا بهترین برندها کدام‌ها هستند؟ ما در این مقاله ابتدا شما را با ویژگی‌هایی آشنا می‌کنیم که بهترین صندلی‌های اداری دارند و سپس درباره سه برند محبوب مبلمان اداری توضیحاتی را می‌دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های بهترین صندلی اداری

ویژگی های بهترین صندلی اداری

از آنجا که کارمندان و کارکنان یک شرکت ساعت‌های طولانی پشت میز و روی صندلی اداری می‌نشینند در نتیجه باید صندلی اداری ارگونومیک و راحت باشد تا علاوه بر بالا بردن بهره‌وری و رفاه کلی کارمندان هیچ مشکلی را برای آنها ایجاد نکند. ویژگی‌های بهترین صندلی اداری شامل موارد زیر می‌شود.

1.با کیفیت بودن متریال و جنس روکش

بهترین صندلی اداری از مواد با کیفیت تولید شده است و دوام طولانی مدت دارد. بهتر است که به سراغ خرید صندلی‌های بروید که دارای روکش‌هایی هستند که هوا را به گردش در می‌آورد این موضوع از تجمع رطوبت و تعریق صندلی در ماه‌های گرم سال جلوگیری می‌کند. از بهترین جنس‌های روکش صندلی می‌توانیم به پارچه مشبک، چرم تنفسی و فوم با چگالی بالا اشاره کنیم که ضمن داشتن دوام بالا، هوا را به خوبی از خود عبور می‌دهند.

1.ارگونومیک بودن

صندلی اداری باید با اصول ارگونومیک و استاندارد طراحی شده باشد تا وضعیت بدن فرد را در حالت مناسبی قرار دهد. صندلی‌های غیر ارگونومیک در طولانی مدت موجب آسیب رساندن به کمر، ستون فقرات و سایر مشکلات خواهند شد. از ویژگی‌های ارگونومیک می‌توانیم به قابلیت‌های تنظیم در صندلی اشاره کنیم.

1.مکانیزم چرخشی و تغییر شیب

یکی از مهمترین ویژگی‌های بهترین صندلی اداری این است که فرد بتواند بدون زحمت، صندلی را به صورت ۳۶۰ درجه بچرخاند و شیب آن را تغییر دهد. این قابلیت‌ها موجب راحتی و بهره‌وری مطلوب در طول روز کاری می‌شود. پشتی کمر باید با کیفیت باشد و داشتن قابلیت تنظیم در آن موجب می‌شود تا فرد بتواند وضعیت بدن خود را در حالت مناسبی قرار دهد.

1.داشتن قابلیت‌های تنظیم

برخی از صندلی‌های اداری دارای تمامی قابلیت‌های تنظیم چون تنظیم ارتفاع صندلی، انحنای کمر، قابلیت تنظیم دسته‌ها، زاویه پشتی و غیره هستند تمامی این ویژگی‌ها ضمن ایجاد راحتی بیشتر از طرفی موجب بالا رفتن قیمت صندلی اداری می‌شوند باید بگوییم که مهم‌ترین و ضروری‌ترین قابلیت‌های تنظیم که باید در یک صندلی اداری وجود داشته باشد قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه پشتی است.

1.قابلیت تنظیم دسته‌ها

قابلیت تنظیم دسته موجب می‌شود تا فرد بر اساس نیازهای فردی خود بتواند دسته را سفارشی کرده و ارتفاع و موقعیت آن را تغییر دهد. این قابلیت موجب ایجاد حالت راحت و ارگونومیک در طول روز شده و از فشار و خستگی دست و بدن به طور کامل جلوگیری می‌کند. این ویژگی برای صندلی‌های اداری برای تایپیست‌ها ضروری است.

1.ایمنی و تحمل وزن‌های مختلف

یک صندلی استاندارد باید توانایی تحمل وزن‌های مختلف را داشته باشد و ایمنی کاربر را فراهم کند. نشیمنگاه صندلی باید به خوبی بتواند وزن را به طور مساوری در سراسر صندلی توزیع کرده و از نرمی قابل قبولی برخوردار باشد تا خون به خوبی به گردش در بیاید. از طرفی سفتی نشیمنگاه نیز باید به اندازه کافی باشد تا از فرورفتگی جلوگیری کند.

بهترین برندهای صندلی اداری و ویژگی‌های آنها

بهترین برندهای صندلی اداری

امروزه انواع و اقسام صندلی اداری توسط تولید کننده به بازار فروش عرضه می‌شود. اگر شما به دنبال بهترین صندلی اداری هستید باید بگوییم که کیفیت و راحتی ارتباط زیادی با شرکت تولید کننده آن دارد. در این بخش شما را با سه برند معتبر و پرفروش صندلی اداری آشنا می‌کنیم.

 

1- مبلمان اداری پرشین

گروه مبلمان اداری پرشین فعالیت خود را در سال 1378 آغاز کرده است و در زمینه تولید انواع صندلی‌های اداری و مبلمان اداری فعالیت دارد. این گروه دارای چندین دهه سابقه است و به دلیل تولید محصولات با کیفیت توانسته است به یکی از پرفروش‌ترین برندهای صندلی اداری تبدیل شود.

ویژگی‌های مبلمان اداری پرشین

  • تنوع بالای محصولات
  • استفاده از متریال با دوام در تولید روکش و نشیمنگاه
  • به کار بردن قابلیت‌های تنظیم در صندلی
  • طراحی ظاهری مدرن و شیک

2- مبلمان اداری نیلپر

گروه خوش‌نام نیلپر در سال 1373 شروع به فعالیت کرده است و امروزه به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان صندلی در ایران شناخته می‌شود. صندلی‌های اداری نیلپر دارای استانداردهای لازم و کیفیت بالا هستند. این برند توانسته در طول فعالیت خود گواهینامه و لوح‌های تقدیر فراوانی را دریافت کند. ویژگی‌های مبلمان اداری نیلپر

  • تنوع بالا
  • داشتن خدمات پس از فروش مطلوب
  • کیفیت و دوام بالا
  • ارگونومیک بودن
  • طراحی ظاهری زیبا

3- مبلمان اداری جوان

یکی دیگر از بزرگترین تولید کنندگان میز و صندلی اداری، مبلمان اداری جوان است این شرکت سابقه چندین ساله در این زمینه دارد و صندلی‌های متنوعی را تولید و به بازار فروش عرضه می‌کند که علاوه بر داشتن کیفیت و طراحی‌های خاص، دوام و طول عمر بالایی دارد.

  • تنوع بالای محصولات
  • داشتن استانداردها و ارگونومیک بودن
  •  طول عمر بالا

نتیجه

اگر قصد خرید صندلی اداری را دارید، در هنگام خرید شما باید به فاکتورهای مختلفی از جمله داشتن قابلیت‌های تنظیم، جنس روکش، ارگونومیک بودن و غیره توجه کنید. خرید یک کالای بی‌کیفیت و غیراستاندارد موجب آسیب رساندن به گردن، ستون فقرات، ایجاد خستگی مفرط و سایر مشکلات شده و شما باید پس از گذشت مدت زمانی بابت خرید یک صندلی اداری جدید هزینه‌ی دوباره صرف کنید. ما در این مقاله به طور کلی در مورد ویژگی‌هایی که باید بهترین صندلی اداری داشته باشد توضیح داده‌ایم و در نهایت بهترین برندهای صندلی اداری را نیز معرفی کرده‌ایم.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا