رپورتاژ آگهی

پاسخ به تمام سوالاتی که در مورد کاغذ دیواری باید بدانید

پاسخ به تمام سوالاتی که در مورد کاغذ دیواری باید بدانید

پاسخ به تمام سوالاتی که در مورد کاغذ دیواری باید بدانید

قبل از خرید کاغذ دیواری بهتر است که نکات مهم و سوالات متدوال در مورد کاغذ دیواری را بدانید. ما در این مقاله به تمام سوالات در مورد کاغذ دیواری مثل راهنمای خرید، نحوه نصب، نحوه انتخاب طرح، نحوه اندازه گیری و … پاسخ می دهیم پس تا پایان با ما همراه باشید..

وقتی تصمیم به انتخاب کاغذ دیواری می‌گیرید احتمالا سؤالات مختلفی در ذهن شما شکل می‌گیرد. مثلا این‌که باید چه طرح کاغذدیواری انتخاب کنیم، کاغذ دیواری باید چه رنگی باشد، کدام جنس کاغذ دیواری بهتر است، کجا برای خرید کاغذ دیواری بهتر است، قیمت کاغذ دیواری چقدر می‌شود و… . اگر پیش از خرید، جواب این سؤال‌ها را ندانید، احتمالا موقع انتخاب گیج شده و گاهی توسط فروشندگان گمراه می‌شوید. بنابراین لازم است این نکات را درباره لباس دیوارها بدانید تا با دیدی باز، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سوالات متدوال کاغذ دیواری و پاسخ به آن ها

در ادامه به برسی هر یک از سوالات متدوال کاغذ دیواری می پردازیم و به آن ها پاسخ می دهیم:

قیمت کاغذ دیواری متری چند است؟

یکی از سوالات مهمی که در این زمینه از سوی مشتریان، به شکلی زودهنگام مطرح می شود؛ این است که کاغذ دیواری متری چند است و چقدر هزینه باید برای دیوارپوش کردن منزل پرداخت کنیم؟ باید گفت که قیمت رول کاغذ دیواری، بسته به جنس اولیه کاغذ، طرح و رنگ و همین طور کیفیت چاپ کاغذ دیواری بستگی مستقیم خواهد داشت.

با این همه اگر مایل به تجربه قیمت کاغذ دیواری ارزان هستید، باید به طور هوشمندانه به دنبال مدل مورد نظر خود در میان برندها و طرح های مختلف در این دیوارپوش ها باشید. به این ترتیب، موفق خواهید شد که درست کاغذ دیواری مورد نظر خود را با بهترین قیمت رقابتی خریداری کنید. قیمت کاغذ دیواری در فروشگاه منزل از جنس ارزان 290,000 تومانی تا جنس لاکچری 790,000 تومانی (هر متر مربع) را شامل می شود.

کاغذ دیواری در چه ابعاد و اندازه ای تولید می شود؟

کاغذ دیواری یا پوستر دیواری قابلیت چاپ و تولید در ابعاد دلخواه را دارند، حداقل اندازه سفارش 4 متر مربع می باشد.

یک رول کاغذ دیواری چند متر است؟

یک رول کاغذ دیواری چند متر است؟

کاغذ دیواری ها در هر ابعادی قابل چاپ می باشند، ولی به صورت یک تکه بزرگ و کامل تولید نمی شود بلکه به صورت رول های 1 متری چاپ و تولید می شود و در زمان نصب این رول ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند و یک تصویر و طرح بزرگ و کامل را شکل می دهند.

تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری در چیست؟

فرق پوستر با کاغذ دیواری

از مدت‌ها پیش، از کاغذ دیواری به عنوان یک دیوارپوش جذاب و کاربردی استفاده کردیم و تقریبا به کار بردن کاغذ دیواری در منازل و حتی محیط‌های کاری، جایگاه خود را تثبیت کرده است. اما با ظهور پوسترهای دیواری، با نسل جدیدی از دیوارپوش‌ها روبرو شدیم که مزایای به مراتب بیشتری نیز دارند.

پوستر دیواری طرحی بزرگ و یک تکه مثل تصویری از طبیعت و … ، اما کاغذ دیواری طرح و الگویی تکرار شونده را شامل می شود

نصب کاغذ دیواری چگونه است؟ خودم می توانم نصب کنم یا به نصاب نیاز دارم؟

نصب کاغذ دیواری یا پوستر دیواری نیاز به مهارت و تجربه دارد، اگر تجربه و مهارت کافی را دارید می توانید خودتان نصب کاغذ دیواری را انجام دهید. اما اگر مهارت کافی را ندارید و دوست دارید که کار نهایی زیبا و بدون عیب و نقص باشد باید از نصاب های حرفه ای کاغذ دیواری کمک بگیرید.

کاغذ دیواری یا رنگ، کدام بهتر است؟

باتوجه به مزایای بی‌شمار کاغذ دیواری و معایب قابل رفع آن، گفتیم که بهترین گزینه کاغذ دیواری است. البته برای برخی محیط‌ها مثل بیمارستان، فضاهایی که رطوبت دارند، مدرسه و… باتوجه به کمبود بودجه و نوع فضا، نقاشی گزینه بهتری است. کاغذ دیواری در مقایسه با رنگ قیمت مناسب و نصب بسیار آسانی دارد.

آیا باید کل خانه را کاغذ دیواری کرد؟

همیشه لازم نیست که تمام دیوارها را کاغذ دیواری کنید، نکته مهم در این پاسخ به چنین پرسشی این است که بدانید آیا دیوارهای یک محیط به طور کامل به کاغذ دیواری نیازمند هستند یا تنها باید دیوار اصلی را به کمک کاغذ دیواری برجسته نشان دهیم؟ مثلاً برخی‌ها حتی سقف را هم کاغذ دیواری می‌کنند که از آن با عنوان دیوار پرچم یاد می‌شود.

دیوارهای برجسته نیز دیوارهایی هستند که لازم است حتما کاغذ دیواری شوند؛ زیرا این دیوار به عنوان نقطه کانونی منزل درنظر گرفته می‌شود. پس اولین قسمتی است که به نظر بیننده می‌آید، به‌همین دلیل باید بهترین طراحی و کاغذ دیواری روی آن پیاده شود تا فضای داخلی دکوراسیون عمق و شخصیت مناسبی داشته باشد.

آیا می‌توان روی کاغذ دیواری قدیمی، کاغذ دیواری جدید نصب کرد؟

پیشنهاد فروشگاه منزل به شما این است که کاغذ دیواری جدید را بر روی کاغذ دیواری قبلی نصب نکنید

یعنی ابتدا به کمک نصاب های حرفه ای کاغذ دیواری قدیمی را از دیوار جدا کنید و سپس کاغذ دیواری جدید را نصب کنید

ترند ترین و پرفروش ‌ترین طرح‌ های کاغذ دیواری چیست؟

انواع طرح و مدل کاغذ دیواری جدید و ترند

طرح کاغذ دیواری یکی از دسته‌بندی‌هایی است که حتما باید درباره آن اطلاعات داشته‌باشید. از پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری می‌توان به طرح داماسک، پتینه، ساده، سنگ مرمر، آجری، گل‌دار، منظره و طبیعت اشاره کرد. همچنین می‌توان ترکیبی از طرح‌های مختلف مثل داماسک پتینه را نیز جزء انتخاب‌های مدرن و لوکس به حساب آورد. این نکته را به خاطر داشته‌باشید که در صورت وجود طرح‌های بزرگ در دکوراسیون، بهتر است از کاغذ دیواری دارای طرح های کوچک استفاده کنید و بالعکس. برای مثال اگر گل‌های موجود روی مبل شما بزرگ است، بهتر است گل‌های کاغذ دیواری کوچک باشد. این نکته دربین همه طرح‌ها وجود دارد. اگر از مبل‌های ساده استفاده می‌کنید، می‌توانید کاغذ دیواری با طرح‌های حجیم و بزرگ را انتخاب کنید.

نحوه تشخیص کاغذ دیواری مرغوب چگونه است؟

کیفیت کاغذدیواری به تعداد و جنس لایه‌ها و همچنین کیفیت چاپ آن بستگی دارد. هرچه این دو گزینه بهتر باشند، کیفیت، زیبایی و ماندگاری کاغذدیواری بیشتر است

کاغذدیواری باید در ارتباط با اجسام مقاوم باشد و بتواند رطوبت را تحمل کند. همچنین ویژگی‌هایی مثل قابلیت شست‌و‌شو و ثبات رنگ نیز از نشانه‌های کاغذدیواری باکیفیت هستند. لازم است بدانید که راحت جداشدن کاغذدیواری از دیوار برای تغییر آن نیز از ویژگی‌های مهم کاغذ دیواری باکیفیت است

کدام رنگ کاغذ دیواری خانه را بزرگ تر نشان می‌دهد؟

همان طور که انتظار داریم کاغذ دیواری‌های رنگ روشن در طرح‌های ساده گلدار، راه راه یا هندسی، اتاق را بزرگتر و روشن تر نشان می‌دهند. برعکس الگوهای شلوغ و تیره، باعث کوچکتر نشان داده شدن اتاق خواهند شد. از این روی اگر قصد کاغذ دیواری کردن اتاقی کوچک را دارید، توصیه می‌کنیم که به سراغ کاغذ دیواری‌های تیره یا شلوغ نروید. کاغذ دیواری‌های دارای زمینه تیره یا شلوغ، باعث کوچکتر به نظر رسیدن اتاق مورد نظر شما خواهند شد. از این روی توصیه می‌کنیم که اگر به رنگ خاصی علاقه مند هستید، در طیف آن به دنبال زمینه روشن گشته و همان رنگ را در توناژ روشن انتخاب کنید

آیا می توانم عکس دلخواه را روی کاغذ دیواری چاپ کنم؟

چاپ کاغذ دیواری عکس و طرح دلخواه

برای آن دسته از افرادی که به دنبال طرح‌های کاملا اختصاصی برای دیوارپوش محوطه‌های مختلف در منزل یا محل کار خود هستند، چاپ کاغذ دیواری سفارشی یا تبدیل عکس به پوستر دیواری، یک مزیت عالی به حساب می‌آید. به طور مثال اگر شما علاقه مند به یک طرح خاص منظره باشید که در میان طرح‌های عرضه شده از پیش آماده وجود نداشته باشد، می‌توانید از این طریق پوستر دیواری یا کاغذ دیواری آن را سفارش داده و در ابعاد دلخواه خود تحویل بگیرید. همین طور بسیاری از افراد مایل به داشتن یک پوستر دیواری بزرگ از عکس چهره خود یا فرزاندانشان هستند. با سفارش تبدیل عکس به پوستر دیواری، می‌توانید یک پوستر جذاب و با جلوه عالی از چهره مورد نظر خود در اختیار داشته و در محل لازم نصب کنید

نحوه خرید کاغذ دیواری چگونه است؟ از کجا بخرم؟

خرید کاغذ دیواری

اگر سوال شما این است که از کجا کاغذ دیواری بخرم؟ شما باید این را بدانید که برای خرید کاغذ دیواری می توانید به 2 روش خرید آنلاین و حضوری کاغذ دیواری اقدام کنید، که هر کدام مزایایی دارند.

آسان ترین و کم هزینه ترین روش، خرید آنلاین و اینترنتی کاغذ دیواری است. در سایت منزل هزاران طرح و مدل کاغذ دیواری جدید موجود است پس با خیال راحت خرید کنید.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا