رپورتاژ آگهی

پرده برای مغازه – راهنمای خرید بهترین پرده برای مغازه

پرده برای مغازه

پرده برای مغازه

در این مطلب سعی دارم تا نکات مهمی رو در مورد انتخاب پرده برای مغازه باهاتون در میون بذارم. نکات مهمی که موقع خرید پرده باعث میشه تا بتونین انتخاب مناسبی داشته باشین و پرده مناسبی رو برای مغازه خودتون تهیه کنین. پس با ما همراه باشین.

ممکنه شما به علت‌های مختلفی بخواین برای مغازه‌تون پرده نصب کنین. شما برای مغازه باید یکی از انواع پرده اداری رو تهیه کنین تا بتونین ازش به خوبی استفاده کنین. اگه نور آفتاب داخل فروشگاه اذیت‌تون میکنه و میخواد جلوی شدت نور آفتاب رو بگیرین بهتره از پرده‌هایی استفاده کنید تا علاوه‌براین که شدت نور آفتاب رو براتون کمتر کنه و در واقع نور آفتاب رو بشکنه؛ دید شما نسبت به بیرون و بالعکس دید بیرون به داخل فروشگاه از بین نره.

درهرصورت علت وجودی مغازه نمایش محصولات داخل اون به عابرین و رهگذران هست و طبیعتا مهمه که دید بیرونی به‌طورکل حذف نشه. پس موقع انتخاب پرده برای فروشگاه باید این نکته رو مدنظر داشته‌باشین و پارچه‌های پوشیده کامل رو انتخاب نکنین.

پرده برای کافه و رستوران

پرده برای کافه

ممکنه پرده رو برعکس برای پوشش کامل و ایجاد یک فضای دنج استفاده کنین. چیزی که برخی از کافه رستوران‌ها موقع انتخاب پرده مغازه دنبالش هستن.

پرده برای کافه استفاده خاصی داره. اغلب میزهای پشت شیشه مغازه فضای دلچسبی در کافه رستوران‌ها نیست و در نتیجه اغلب خالی میمونه، شما باید برای ایجاد یک فضای دنج و حریم امن برای مشتریانتون، پرده رو پوشیده انتخاب کنین. تجربه های زیادی داشتیم که کافه‌دارها با نصب پرده تونستن این فضا رو ایجاد کنن و رضایت بیشتری از طرف مشتریانشون کسب کنن.

برای مثال عکس بالا مربوط به یه کافه هست که با نصب پرده مدرن تونست یک فضای خاص و عالی برای مشتری‌هاش ایجاد کنه و با پایین‌آوردن پرده مغازه برای مشتری‌هاش فضای دلچسبی ایجاد کنه.

پرده برای مغازه طلافروشی

پرده برای مغازه طلافروشی

این فروشگاه‌ها عموما ویترین‌های پر از جواهرات و طلا دارن که خوب ارزش طبیعتا بالایی داره. و یکی از دغدغه‌هاشون پوشش ویترین مغازه برای مواقعی هست که میخوان از مغازه خارج بشن و نگران ویترین گرانبهای مغازه‌شون هستن.

خوب باتوجه به زیادبودن تکه‌های طلا و جواهرات موجود در ویترین عملا جمع‌کردن و پهن‌کردن مجدد اونها برای هر دفعه کار سخت و زمان‌بری هست و نمیشه به‌سرعت این کار رو انجام داد. برای حل این مشکل پرده مخصوص مغازه‌های طلافروشی باید کاملا پوشیده باشه. و هیچ دیدی از بیرون به داخل مغازه نداشته باشه. تا مغازه‌دار بتونه به‌راحتی و با پایین‌آوردن پرده ویترین رو محفوظ کنه. و از مغازه خارج بشه. پرده مخصوص مغازه‌های طلافروشی علاوه‌براین باید حتی‌الامکان ظریف باشه و جای کمی اشغال کنه تا مانعی برای چیدمان دکور مغازه نشه.

توی تصویر زیر میبینین که ما به کمک محصولات متنوع و کاربردی پرده برای مغازه طلافروشی رو نصب شده و فروشنده رو از نگرانی دراومده. و کاربری راحت و مناسب پرده تونسته خیلی به مغازه‌دار کمک کنه. در این تصویر از یک پرده با دو نوع مکانیزم حرکتی برای در و شیشه ویترین استفاده شده. تا ضمن هماهنگی بهترین کاربرد رو داشته باشه.

پرده برای مغازه طلافروشی

خرید پرده برای مغازه

برای خرید پرده برای مغازه بهتون پیشنهاد میدیم تا حتما سایت پرده پررنگ رو ببینین و از اونجا خریدتون رو انجام بدین. این مجموعه سالهاست در زمینه انواع پرده های مدرن فعالیت دارن و تنوع کاملی از مدلهای مختلف پرده دارن که میتونه برای مغازه مناسب باشه. کیفیت کاراشون بسیار خوبه و 18 ماه گارانتی هم دارن. قبل از خرید بهتون راهنمایی و مشاوره رایگان هم میدن که بتونین بهترین مدل پرده رو برای مغازه خودتون تهیه کنین. تمام عکسهای این صفحه هم مربوط به کارهای اجرا شده پرده پررنگ هست.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا