رپورتاژ آگهی

فرش ماشینی در دکوراسیون داخلی

فرش ماشینی در دکوراسیون داخلی

فرش نقش پر رنگی در خانه های ایرانی دارد و یکی از ضروریات در دکوراسیون می باشد. برای انتخاب درست فرش باید به طرح و رنگ و مهمتر از همه مکانی که قرار است فرش در آنجت قرار بگیرد، توجه ویژه نمود. در ادامه قصد داریم تا نکات مهم استفاده از فرش ماشینی در دکوراسیون منازل را بیان کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

فرش ماشینی

فرش 1200 شانه افشان کوروش

 

دکوراسیون داخلی با فرش ماشینی

فرش ایرانی قدمت دیرینه ای دارد و همچنین از محبوبیت بالایی در جهان برخوردار می باشد. استفاده از فرش ایرانی در دکوراسیون داخلی جذابیت و زیبایی خاصی به محیط می بخشد.

فرش های ماشینی تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند امروزه تنوع بالا و وجود فرش جدید ، می تواند همه سلیقه ها را راضی کند.

سبک کلاسیک، یکی از آن سبک های دکوراسیون داخلی است که جزییات و بافت های زیادی دارد. اگر سبک خانه شما کلاسیک است، فرش هایی با طرح و نقوش پر کار کمک خوبی به شما خواهد بود. اگر فضای خانه شما کوچک است، پیشنهاد می کنیم تا از فرش ماشینی با طرح و نقش بزرگ تر استفاده کنید.

ابعاد و اندازه فرش نیز به اندازه طرح و نقش مهم است. برای خانه هایی با ابعاد کوچک، هیچ وقت از طرح و نقش های ریز و در هم تنیده استفاده نکنید، چون باعث شلوغ شدن خانه می شود. بنابراین توصیه می کنیم برای این خانه ها از فرش هایی با ابعاد کوچک استفاده کنید.

خانه های با دکوراسیون رنگ روشن، بهتر است از یک فرش ماشینی با رنگ تیره و دارای طرح و نقشه‌ای به نسبت بزرگ استفاده کنند.

فرش ماشینی با طرح های فانتزی و بدون نقش سنتی در رنگ های روشن و خنثی برای دکوراسیون داخلی مدرن و امروزی مناسب هستند. تنوع زیاد از این مدل فرش ماشینی در کارخانه فرش کاشان تولید می شود، که فرش طرح  افشان سیلور نمونه ای پر طرفدار از فرش های مدرن می باشد.

فرش ماشینی

 

فرش ماشینی با چه متراژ برای دکوراسیون داخلی مناسب است؟

 

 فرش ماشینی

 

فرش طرح طاووس

در زمان انتخاب فرش ماشینی برای دکوراسیون داخلی باید به فضا و مساحت اتاق، توجه نمایید. متراژ فرش باید متناسب با فضای مورد نظر باشد، یعنی ابعاد فرش نباید خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ باشد. برای مثال، برای اتاقی با متراژ 12 متر، بهترین گزینه استفاده از فرش ۹ متری است.

فرش ماشینی در دکوراسیون اتاق پذیرایی

قرار دادن فرش ماشینی در اتاق پذیرایی به چند حالت ممکن می باشد :

حالت اول : قرار دادن مبلمان به طور کامل بر روی فرش، این کار سبب می شود که تمام اجزای مبل به صورت یکپارچه به نظر برسند.

حالت دوم : قرار دادن پایه های جلویی مبل بر روی فرش، در این صورت توجهات به مرکز اتاق جلب می شود.

حالت سوم : همه پایه های مبل بر روی زمین باشد و هیچ یک بر روی فرش قرار نگرفته باشد. این حالت برای آپارتمان های کوچک بسیار مناسب می باشد. چون این کار باعث می شود که طول فرش شما با مبلمان دو برابر به نظر برسد. همچنین اگر مبل را در نزدیک فرش قرار دهید، حس یکپارچگی احساس می شود.

تاثیر فرش  در دکوراسیون داخلی

فرش ماشینی اگر با دقت انتخاب شود تاثیرات زیادی در ایجاد فضایی آرام و دلنشین در دکوراسیون خواهد داشت. طراحان داخلی در زمان انتخاب فرش ماشینی مناسب به مواردی چون، متراژ فضا، میزان نورگیری خانه، رنگ دیوارها و لوازم موجود توجه ویژه ای دارند. تا فرش مناسب دکوراسیون منازل را پیشنهاد دهند و توصیه دارند که ابتدا خرید فرش ماشینی انجام شود و سپس باقی لوازم خانه.

موارد مهم چیدن فرش ماشینی در دکوراسیون

در زمان چیدمان فرش در دکوراسیون باید به مواردی توجه شود تا هماهنگی خوبی بین فرش و فضا ایجاد شود. از جمله موارد مهم و کاربردی به شرح زیر است:

  • برای تاثیر فرش در بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک و یا متناسب بودن با فضاهای بزرگ، باید در زمان انتخاب فرش به طرح و رنگ فرش توجه نمایید. خرید فرش ماشینی با رنگ روشن و طرح های ساده و خلوت برای خانه های کوچک و آپارتمانی امروزی گزینه بسیار مناسبی است. که باعث بزرگ به نظر آمدن فضای خانه خواهد شد، چون طرح های ساده با رنگ روشن سبب بزرگ نمایی در فضا می شود.
  • بیشتر آپارتمان های کوچک امروزی میزان نورگیر کمی دارند. افرادی به دنبال دلباز و روشن کردن فضای خانه خود هستند. توصیه می کنیم از فرش های رنگ روشن و با طرح و نقشی به رنگ شاد و جذاب خریداری کنند.
  • اگر رنگ دیوار و پرده های خانه شما روشن است، پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از یکنواخت شدن بیش از حد فضا، فرش با رنگ روشن نخرند. انتخاب فرشی با رنگ متضاد رنگ پرده و دیوارها، باعث جذاب تر شدن فضای خانه می شود.

خرید فرش مناسب انواع دکوراسیون

کارخانه فرش کاشان با توجه به اهمیت تاثیر فرش ماشینی در دکوراسیون داخلی و سلایق مختلف افراد در انتخاب، اقدام به تولید انواع فرش ماشینی با طرح های سنتی، مدرن و فانتزی نموده است. رنگ بندی متنوع تولیدات این مجموعه به گونه ای است که افراد می توانند با توجه به دکوراسیون خانه خود، مناسب ترین فرش را خریداری نمایند.

کارخانه فرش کاشان امکان خرید حضوری و غیر حضوری فرش های تولید خود را برای علاقه مندان فراهم نموده است. برای خرید خضوری می توانید به نمایشگاه فرش کاشان واقع در تهران و کاشان مراجعه نمایید. برای خرید غیر حضوری نیز می توانید به

فروشگاه اینترنتی فرش کوروش مراجعه کرده و بعد از مشاهده محصولات، با اطمینان از کیفیت فرش های ماشینی، فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

به جز کیفیت بالای تولیدات فرش کاشان، قیمت ارزان آن نیز باعث شده تا علاقمندان زیادی اقدام به خرید از این مجموعه داشته باشند. قیمت تمام فرش های ماشینی این مجموعه با قیمت کارخانه محاسبه می شود و در حدود ۳۰ تا ۵۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش می باشند.

کلام آخر

اهمیت استفاده از فرش در دکوراسیون داخلی به میزانی است که در زمان خرید باید به موارد مهمی جهت انتخاب درست توجه شود. در این مقاله سعی کردیم تا با شما درباره تاثیرات فرش ماشینی در دکوراسیون منزل صحبت کنیم. برای خرید فرش ماشینی مناسب دکوراسیون منزل خود می توانید از فرش های موجود در سایت دیدن نمایید. فروش مستقیم فرش از کارخانه کاشان از جمله خدمات ارائه شده در فرش کوروش کاشان است. مشتریان می توانند با انتخاب محصول مورد نظر نسبت به خرید آنلاین اقدام و فرش ماشینی باکیفیت بالا و کمترین قیمت را درب منزل تحویل بگیرند.

آدرس نمایندگی فرش کاشان در تهران: تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ شرقی، بین چهار راه ۱۳۵ و ۱۳۷، (بالاتر از خیابان شفیعی مکرم)، پلاک ۷۸، فرش کوروش

شماره تماس نمایشگاه تهران: ۰۲۱۷۱۳۳۳۲۰۰

آدرس نمایشگاه کارخانه فرش کاشان: کاشان، بلوار شهدا، روبروی دار السلام، شهرک فتح المبین، اوایل شهرک بلوار نبی اکرم، فرش ستاره کوروش

شماره تماس کارخانه فرش کاشان: ۰۳۱۵۵۵49900

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا