رپورتاژ آگهی

خرید آیفون تصویری و دکوراسیون داخلی

خرید آیفون تصویری و دکوراسیون داخلی

اگر قصد خرید آیفون تصویری را برای منزل دارید بد نیست بدانید با توجه به مدل های مختلفی که از دربازکن های تصویری به بازار راه یافته می توانید متناسب با دکوراسیون منزل خود مدل خاص را انتخاب و خریداری کنید.

خوب می دانید استفاده از تاسیسات در ساختمان های امروزی امری اجتناب ناپذیر است. اما این تاسیسات مانند شیرآلات، انواع وسایل روشنایی، وسایل گرمایشی و سرمایشی و حتی دربازکن به خصوص آیفون تصویری می توانند به شکلی باشند که خود در زیباسازی منزل شما و تکمیل دکوراسیون داخلی به کار روند و موثر باشند.

از این رو در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی مفید برای کسانی که قصد خرید آیفون تصویری را دارند ارائه کنیم تا با توجه به نوع دکوراسیون منزل خود و بودجه مورد نظر بتوانند بهترین انتخاب را متناسب با دیزاین داخلی منزل خود انجام دهند.

 

دکوراسیون داخلی

خرید آیفون تصویری تابا

ابتدا برای انتخاب آیفون تصویری باید یک برند قابل اعتماد از دربازکن تصویری را انتخاب کنید. ابتدا باید بگوییم که در بازار خرید آیفون تصویری هم آیفون ایرانی و هم آیفون خارجی موجود است. اما تکنولوژی ساخت آیفون سال های زیادی است که وارد کشور شده و برندهای معتبر و محصولات خوبی در این زمینه در کشور ساخته می شود.

بنابراین لازم نیست برای خرید آیفون تصویری سراغ دربازکن های خارجی بروید. خصوصا که با وضعیت دلار و تحریم ها قیمت دربازکن های خارجی هم بسیار نسبت به دربازکن های ایرانی افزایش یافته و هم خدمات پس از فروش آن به دلیل تحریم ها کاهش چشمگیری داشته است.

پیشنهاد ما به شما خرید آیفون تصویری تابا الکترونیک است. این برند از سال ۱۳۶۲ در کشور به تولید محصولات الکترونیکی و آیفون تصویری و جک درب پارکینگ مشغول است و امتحان خود را پس داده است. این در حالی است که کمترین قیمت ها را دارد و همچنین بیشترین کیفیت را در بین آیفون های ایرانی دارد. که باعث شده تابا الکترونیک به پرفروش‌ترین برند آیفون تصویری در ایران برای خرید آیفون تصویری تبدیل شود.

آشنایی بیشتر با تابا الکترونیک

تابا الکترونیک سعی کرده برای خرید آیفون تصویری در مدل های مختلف، امکانات مختلف، قیمت های مختلف تنوع ایجاد کند تا بتواند تقریبا طیف گسترده ای از افرادی که به آیفون تصویری و صوتی نیازمند هستند را پوشش دهد. از فردی که قصد خرید آیفون صوتی ساده و بدون امکانات می خواهد تا فردی که برای تعداد زیادی واحد در یک مجتمع یا فردی که امکانات امنیتی در آیفون تصویری خود می خواهد می تواند از محصولات تابا خریداری کند.

اطلاعات کافی برای خرید آیفون تصویری

در کل برای خرید آیفون تصویری ، آیفون ها در دو دسته کلی تقسیم می شوند. اولین آیتم سایز مانیتور یا نمایشگر آیفون تصویری است. این سایزها از ۳ اینچ شروع می شوند، ۴ اینچی، ۷ و ۱۰ اینچی دارد که ۱۰ اینچی بزرگترین سایز مانیتور است و از ۱۰ اینچ بزرگتر وجود ندارد.

آیتم های بعدی آپشن هایی است که باید در خرید آیفون تصویری باید لحاظ شود. از جمله حافظه داخلی برای ضبط عکس و فیلم از مراجعه کننده در صورت پاسخگو نبودن، قابلیت صفحه لمسی، قابلیت هندزفری که در آن گوشی دهنی وجود ندارد و از طریق اسپیکر صحبت می شود.

همچنین از دیگر ویژگی هایی که در خرید آیفون تصویری باید لحاظ شود قابلیت ارتباطی که خود به ارتباط با دیگر واحدها و ارتباط با واحد نگهبانی،‌ ارتباط با جک درب پارکنیگ منزل برای باز کردن آن، ارتباط با آسانسور و فراخوانی آن، اتصال به دوربین مداربسته، ارتباط با موبایل از طریق وای فای و ارتباط با خط تلفن برای تماس می باشد.

این ها مواردی است که برای خرید آیفون تصویری باید لحاظ کنید. اما بد نیست بدانید که پرفروش ترین مدل های آیفون تصویری تابا کدامند. شما می توانید برای اطلاع از ویژگی های کامل هر مدل می توانید به سایت فارسیان شاپ https://farsianshop.com مراجعه کنید که یکی از مراجع کامل فروش آیفون تصویری تابا در ایران است.

پرفروش ترین آیفون تصویری تابا

اگر قصد خرید آیفون تصویری تابا را دارید بد نیست بدانید از جمله پرفروش ترین مدل های آیفون تصویری تابا مدل های ۵-۴۳ و ۵-۷۰ تابا هستند. این دو مدل البته آپشن های زیادی ندارند تنها قابلیت نمایش رنگی تصویر رو به روی پنل دم درب را دارند. بدون حافظه و بدون قابلیت ارتباطی خاص یا صفحه لمسی. اما بزرگترین مزیت این مدل ها قیمت فوق العاده مناسب آن ها در بین همه آیفون های تصویری در ایران است.

ظاهر آیفون های تصویری تابا برای تطبیق با دکوراسیون منزل

برای اینکه شما با هر نوع دکوراسیون و نورپردازی در منزل بتوانید آیفون مناسب فراهم کنید تابا الکترونیک مدل ها و رنگ های مناسب تولید کرده است. اگر ظاهر آیفون تصویری برای شما مهم است می توانید از مدل هایی با نمایشگرهای بزرگ و لمسی استفاده کنید که یک صفحه اغلب تمام مشکی بدون دکمه فشاری روی آن است.

حتی می توانید از مدل های هندزفری مثل تابا ۲۰۷۰ استفاده کنید که گوشی یا دهنی ندارند و فقط یک صفحه هستند. انتخاب و خرید آیفون تصویری تابا ۲۰۷۰ به شما این امکان را می دهد که آن را در وسط پذیرایی نصب کنید چراکه ظاهری مدرن و زیبا دارد و خللی به طراحی داخلی منزل وارد نمی کند. شما برای مشاوره های بیشتر می توانید از فارسیان شاپ به عنوان نمایندگی تابا مشهد و شرق کشور که به تمام کشور فروش محصولات و مشاوره دارد کمک بگیرید.

انتخاب رنگ در خرید آیفون تصویری تابا

شما می توانید از مدل هایی استفاده کنید که چندین رنگ دارند تا آن ها را متناسب با طراحی داخلی منزل خود ست کنید. مثل تابا ۱۰۴۳، تابا ۱۰۷۰ و تابا ۳۰۷۰. این رنگ ها مانند سفید،‌ مشکی و نقره ای یا بعضا طلایی هستند.

شما برای دیوارهای روشن می توانید از رنگ سفید و دیوارهایی با رنگ تیره از آیفون تصویری تابا مشکی استفاده کنید.

جای نصب آیفون تصویری

شاید دیده باشید که قدیم آیفون را نزدیک درب نصب می کردند. البته دلیل خاصی بر این موضوع وجود ندارد. در اصل بهتر است گوشی آیفون تصویری در جایی نصب شود که از همه جای منزل مانند اتاق ها و آشپزخانه و… صدای آن شنیده شود و در صورتی که از آیفون هایی با مانیتورهای بزرگ استفاده کرده اید بتوانید از فاصله های متوسط مانیتور را مشاهده کنید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا