رپورتاژ آگهی

انتخاب رنگ مناسب برای اتاق و تاثیر آن بروی طراحی و دکوراسیون داخلی

انتخاب رنگ مناسب برای اتاق و تاثیر آن بروی طراحی و دکوراسیون داخلی

انتخاب رنگ مناسب برای اتاق و تاثیر آن بروی طراحی و دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی با رنگ در شرکت طراحی داخلی مهران طاهری چگونه انجام می شود؟

در تعیین دکوراسیون اتاق و طراحی داخلی موارد زیادی از قبیل انتخاب رنگ، نحوه چیدمان وسایل و موقعیت و محل قرار گیری وسایل و … تاثیر گذار می باشد اما چیزی که پیشتر و قبل تر از بقیه مورد اهمیت می باشد و انتخاب بقیه موارد را می سازد انتخاب تم رنگی محیط می باشد چرا که نمی توان یک تم با رنگ خاص انتخاب کرد و سپس از رنگ هایی در کنار آن استفاده کرد که خوانایی و هماهنگی خوبی با یک دیگر ندارند. اما نگران نباشید! رنگ یکی از ارزان ترین متریال هایی می باشد که در طراحی وجود دارد و می توان آن را چند بار روی هم استفاده کرد بدون آن که به مشکلی بر بخورد. و این بدان معنی می باشد اگر از تم کلی اتاق ناراضی می باشید می توانید بدون دردسر آن را دوباره رنگ کنید.

هنگامی که رنگ و تم کلی اتاق انتخاب شود و از نو رنگ آمیزی شود بسیاری از طرح و ایده ها از میان هزاران ایده کنار می روند و تنها طراح هایی می مانند که با تم اتاق هماهنگی دارند، رنگ در عین حال که ارزان ترین جزئی از متریال های طراحی داخلی و دکوراسیون می باشد، مهم ترین آن ها نیز می باشد چرا که همه چیز بستگی به رنگ کلی طراحی دارد.

برای انتخاب رنگ مناسب در رنگ آمیزی طراحی داخلی اتاق، راه و روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان فهمید که کدام رنگ به فضای اتاق می آید و کدام یک سازگاری کم تری دارد. یک از راه هایی که می توان به وسیله آن متوجه شد که چقدر رنگ مورد نظر با سلیقه شما سازگاری دارد این می باشد که با مراجعه به شرکت های فعال رنگ سازی کالیته های تستر آنان را تهیه کرد و قسمت کوچکی از دیوار را با حجم کم رنگ آمیزی کرد و سپس میزان بازدهی رنگ را بر روی دیوار بررسی کرد. اگر پس از بررسی، نتیجه بر آن شد که می توان از رنگ مورد نظر استفاده کرد، با مراجعه به شرکت و یا نمایندگی های آن می توان به میزان لازم رنگ تهیه کرد و تم داخلی خود را ساخت.

آیتم های مورد توجه در طراحی دکوراسیون داخلی اداری

طراحی داخلی اداری همانطور که اشاره شد، یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی می باشد که امروزه ذهن بسیاری از مدیران را به سوی خود مشغول کرده است و شما می توانید بهترین و باشکوه ترین دکوراسیون اداری شیک را از همین وب سایت اینترنتی ما به دست آورید. از مهمترین مواردی که در طراحی دکوراسیون داخلی اداری بایستی به آن توجه کرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حتما به متراژ شرکت و اداره ی خود توجه لازم را داشته باشید
  • توصیه می شود از رنگ های بسیار مناسب و معقولی استفاده نمایید
  • بهتر است که قبل از اجرای هر گونه طراحی داخلی مربوط به اداره، هزینه های مورد نیاز را به شکل احتمالی به دست آورید.

شما می توانید با در نظر گرفتن تمام این موارد و آیتم ها، بهترین و بی نظیرترین طراحی را در شرکت خود پیاده کرده و از مزیت های مربوط به این طراحی برخوردار شوید

روشی بهتر برای انتخاب رنگ

در روشی که ذکر شد علاوه بر هزینه ای که باید برای تهیه تستر ها بپردازید (هر چند که هزینه ای کم و نا چیز باشد) باید قسمتی از دیوار را نیز رنگ آمیزی کنید و این مورد زمانی می تواند مشکل ساز شود که در انتخاب رنگ به دردسر بخورید و مجبور به تست کردن رنگ های بیشتری شوید!!! به دلیل وجود چنین مشکلاتی برخی شرکت ها ایده ای جالب توجه را پیاده سازی کرده اند و با رنگ آمیزی قطعاتی، آن ها را به تستر تبدیل کرده اند و دیگر برای انجام تست تنها با قرار دادن آن قطعات می توان رنگ مورد نظر را انتخاب کرد و از مشکلاتی همچون رنگ آمیزی چندین رنگ مختلف جلو گیری کرد.

مدرن ترین روش برای انتخاب رنگ از دیدگاه مهران طاهری

شاید بهترین روش برای انتخاب رنگ زمانی پدیدار می شود که قصد داشته باشید کمی مدرن تر به این مسئله نگاه کنید! برای انتخاب رنگ در طراحی داخلی دکوراسیون می توان از نرم افزار های شبیه ساز طراحی سه بعدی استفاده کرد و با استفاده از آن ها رنگ های مختلف را بر روی دیوار در قالب عکس مشاهده کرد و دید که آیا رنگ با طراحی دکوراسیون داخلی هارمونی دارد یا خیر. انتخاب کردن رنگ یک مسئله شخصی می باشد اما از اهمیت بالایی در طراحی داخلی دارد و پشیمانی قطعا برای کسانی می باشد که از این روش ها استفاده نکرده اند و از رنگ مناسب بهره نبرده اند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا