رپورتاژ آگهی

دلایل استفاده از میکروسمنت در محیط های مرطوب

دلایل استفاده از میکروسمنت در محیط های مرطوب

در سال ۲۰۲۲ میکروسمنت یکی از برترین ترندهای معماری معرفی شد. از مزایای بی‌نظیر استفاده از این پوشش توسط معماران و طراحان داخلی می‌توان به زیبایی ظاهری به همراه مقاومت مکانیکی و شیمیایی اشاره نمود. امروزه این پوشش به سبب سطح ضد‌آبی که ایجاد می‌کند به طور فزاینده‌ای در حمام های منازل، سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه‌ها استفاده می‌شود.

یکی از ویژگی‌های شاخص میکروسمنت این است که به لطف تطبیق‌پذیری بالایی که دارد به طرق مختلف قابل اجرا است. به همین دلیل است که میکروسمنت را برروی کف، دیوارها و حتی سقف محیط‌های مرطوب اجرا نمود.

میکروسمنت

مزایای استفاده از میکروسمنت در محیط‌های مرطوب

مقاومت در برابر رطوبت محیط

یکی دیگر از برجسته ترین مزایای میکروسمنت، مقاومت فوق العاده آن در برابر رطوبت محیط است. حمام و سرویس بهداشتی، فضاهایی هستند که از این رطوبت ثابت رنج می برند به همین علت، انتخاب متریال مناسب بسیار حائذ اهمیت است. با میکروسمنت این مشکل به طور کامل از بین می رود زیرا این محصول نه تنها در برابر رطوبت محیط، بلکه در برابر بخار آب نیز بسیار مقاوم است.

نکته‌: از قبل اطمینان حاصل کنید که بستری که قرار است میکروسمنت روی آن اجرا شود، عاری از رطوبت باشد. اگر وجود داشته باشد و اصلاح نشود، میکروسمنت رطوبت را “کپی” می کند.

تطبیق پذیری

اگر یک ویژگی وجود داشته باشد که  بتواند میکروسمنت را تعریف کند، تطبیق‌پذیری آن است زیرا این پوشش تقریباً به هر بستری مانند کاشی، چوب، شیشه و … چسبندگی فوق العاده‌ای دارد. به همین دلیل است که ما می‌توانیم میکروسمنت را در برروی دیوارها‌، کف و سقف را با بی نهایت تنوع در بافت و رنگ اجرا کنیم.

تنوع رنگ با میکروسمنت

میکروسمنت با تنوع رنگی ایده آل می‌تواند به فضای شما زیبایی دو چندان ببخشد. شرکت ما با طیف گسترده ای از رنگ های خنثی تر مانند سفید، خاکستری یا سیاه گرفته تا رنگ های شادتر برای شما امکان انتخاب رنگ دلخواه را فراهم می‌آورد.

تمیز کردن آسان و ساده

تمیز کردن میکروسمنت بسیار آسان است زیرا عدم وجود اتصالات در این پوشش از تجمع کثیفی جلوگیری می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از یک پاک کننده قلیایی و یک دستمال تمیز کننده برای مراقبت روزانه استفاده کنید و … کار تمام است!

نصب سریع میکروسمنت

از آنجایی که استفاده از میکروسمنت نیازی به کار ساختمانی ندارد، اجرای آن بسیار سریع خواهد بود. تنها بعد از گذشت ۲ الی ۳ روز می‌توانید بر روی کفپوش میکروسمنتی بدون بروز هیچگونه مشکلی راه بروید آیا این فوق العاده نیست؟

میکروسمنت

 

مقاومت شیمیایی میکروسمنت

پوشش میکروسمنت سمیک مقاومت خوبی در برابر مواد شوینده خانگی دارد. این عامل مهم باعث شده است که استفاده از میکروسمنت در کف و دیوارهای سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه و همچنین به عنوان روکش های کانتر آشپزخانه و حتی سینک ظرفشویی مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

ایجاد فضایی ضد لغزش

رطوبت موجود در حمام و سرویس‌های بهداشتی می تواند باعث لغزیدن افراد و افتادن آنها شود؛ مشکلی که با استفاده از میکروسمنت در این فضاها می‌توان از آن جلوگیری کرد.

میکروسمنت

اجرای میکروسمنت در آشپزخانه نیازی به کار ساختمانی ندارد.

وقتی تصمیم به بازسازی می‌گیریم، زمان طلاست! از آنجایی که میکروسمنت تقریباً با هر ماده ای سازگار است، بدون نیاز به کار ساختمانی مستقیماً روی سطح موجود به آسانی اجرا شده و ظرف چند روز آشپزخانه شما آماده خواهد شد.

منبع: سایت میکروسمنت سمیک | https://cemic.ir

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا