رپورتاژ آگهی

خرید روشویی مدرن

خرید روشویی مدرن

مدت‌ها است که دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام به اندازه دیگر بخش‌های خانه اهمیت یافته است. طراحان دکوراسیون منزل با توجه به نوع طراحی داخلی خانه ، سرویس بهداشتی را نیز دکور می‌نمایند. در صورتی که در طراحی داخلی منزل از سبک مدرن پیروی کند با استفاده از کابین و آینه باکس مدرن، سرویس بهداشتی را نیز مطابق با منزل دکور می‌نمایند. در ادامه با انواع روشویی مدرن آشنا خواهیم شد:

روشویی مدرن

انواع روشویی مدرن

یکی از فضاهای مهم و اصلی در طراحی معماری داخلی، با هر کاربردی طراحی سرویس بهداشتی است. یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که در فضای سرویس بهداشتی باید وجود داشته باشد روشویی دستشویی است. به گونه‌ای که اگر در دکوراسیون داخلی، سرویس بهداشتی تعبیه کنید اما در آن از مدل روشویی مدرن یا کلاسیک استفاده نکنید مانند این می‌ماند که آشپزخانه طراحی کرده‌اید اما ظرف‌شویی در آن قرار ندهید که همین موضوع ماهیت آشپزخانه را زیر سؤال می‌برد. خوشبختانه تنوع زیادی در انواع روشویی وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید از بین انواع مدل‌های گزینه زیبا و مطابق با دکوراسیون داخلی منزلتان را انتخاب و نصب نمایید:

کابین روشویی مدرن

یکی از محبوب‌ترین و بهترین مدل‌های طراحی شده سرویس بهداشتی، مدل کابینت روشویی مدرن است. مدل روشویی در سبک‌های مختلف با استفاده از متریال‌های متنوع طراحی و ساخته می‌شوند تا متناسب با دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی، نوع روشویی را انتخاب کنید. این محصول اغلب در رنگ‌های بین سفید تا مشکی و قهوه‌ای تیره تا کرم انتخاب می‌شود. طراحی آن ساده است و اغلب به کمک اکسسوری‌های کوچک دیزاین می‌شود.

روشویی مدرن پی‌وی‌سی

روشویی کابینت دار pvc جدیدترین مدل روشویی برای سرویس بهداشتی است. دیگر دوره کاسه روشویی، یک پایه گذشته است. امروزه از روشویی‌های کابینت دار از جنس پی‌وی‌سی در حمام و دستشویی استفاده می‌کنند. دلیل پرطرفدار بودن این مدل مقاومت بسیار بالای پی‌وی‌سی در برابر عوامل محیطی و طول عمر بالای آن است.

 روشویی مدرن سنگی

یکی از مدل‌های با کیفیت و محبوب با نمایی زیبا و شیک است که به ترتیب اشکال پایه‌دار و یا دیواری گزینه‌های انتخابی دارند. سنگ‌های طبیعی و مصنوعی متریال اصلی در ساخت این محصول است. سنگ‌ها نیز در برابر عوامل محیطی مقاومت بالایی دارند اما نسبت به دیگر متریال سنگین‌تر هستند.

روشویی مدرن پایه دار

یکی از رایج‌ترین سینک‌های روشویی که در اکثر خانه‌ها شاهد آن هستیم، کابینت روشویی پایه‌دار است. زمانی از این روشویی استفاده می‌شود که امکان لوله‌کشی توکار در حمام یا دستشویی وجود ندارد در این صورت برای پوشاندن لوله‌ها از روشویی پایه‌دار استفاده می‌کنیم. قیمت روشویی کابینتی ارزان پایه دار باعث شده که این نوع از کابین های روشویی بسیار رایج باشند و معمولاً برای دکوراسیون سنتی سینک روشویی پایه‌دار نصب می‌شوند.

روشویی مدرن

روشویی چه مدلی خوبه؟

زمانی که برای خرید سینک روشویی به فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمان مراجعه می‌کنید، با دیدن انواع روشویی سردرگم می‌شوید. حقیقت این است که تا زمانی که ندانید به دنبال چه نوع سبکی هستید این مشکلات ادامه خواهند داشت. در گام اول باید بدانید که چه نوع سبکی برای خانه شما مناسب است، تا بتوان بهترین را در بین گزینه‌ها انتخاب و خریداری کرد. بنا به فضایی که می‌خواهیم روشویی را در آن قرار دهیم باید مدل مناسبی برای سرویس بهداشتی انتخاب کنیم. ضمن این که باید در نظر داشته باشیم اگر قرار است به طور مکرر کف، سرویس بهداشتی را بشوییم بهترین گزینه کابینت روشویی دیواری می‌باشد در غیر این صورت می‌توانیم از کابینت‌های روشویی هم استفاده کنیم.

بعد از این مورد محل قرارگیری روشویی را باید در نظر داشته باشیم تا بتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم. روشویی‌های مدرن دارای طراحی و متریال خاص و مقاوم می‌باشند. در ضمن دارای ظرافت خاصی هم در طراحی هستند. ایده‌های ظریف در سبک‌های مینیمال بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از مدل روشویی‌هایی که بسیار رایج و مورد استقبال همگان می‌باشد. روشویی کابینتی است.

مقایسه روشویی مدرن و کلاسیک

فرقی نمی‌کند که شما یک سبک مدرن زیبا و شیک را دوست دارید و یا از جزئیات سبک کلاسیک خوشتان می‌آید، دانستن تفاوت‌های این سبک‌ها می‌تواند شما را در طراحی منزلتان راهنمایی کند. از روشویی مدرن لوکس می‌توان در خانه‌هایی که به سبک مدرن طراحی‌شده‌اند و رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و … استفاده نمود. از آنجایی که روشویی مدرن کوچک و بزرگ به شکلی ساده طراحی می‌شوند  نگهداری آن نیز ساده‌تر است. روشویی‌هایی که به سبک کلاسیک طراحی می‌شوند اغلب در آن‌ها طرح‌های سنتی کار می‌شود و در مدل‌های گران‌قیمت آن می‌توان کار دست، استفاده از سنگ‌های گران‌قیمت را مشاهده کنید. این در حالی است که روشویی مدرن و شیک با استفاده از رنگ‌های خاص و دستگیره‌های شیک دیزاین می‌شوند. قیمت روشویی جدید بسته به نوع متریانی که در ساختشان به کار رفته و ابعاد آن متفاوت است.

در خرید اینترنتی روشویی مدرن به چه نکاتی دقت کنیم؟

اگر قصد خرید روشویی مدرن را دارید و می‌خواهید یک روشویی استاندارد و مقاوم تهیه کنید. بهتر است به نکات مهمی که در این قسمت گفته می‌شود توجه کنید. مهم‌ترین معیاری که برای خرید روشویی‌ها باید در نظر گرفت این سه نکته هستند:

  1. فضای روشویی
  2. اندازه محل قرارگیری روشویی
  3. سبک دکوراسیون داخلی فضا یا سرویس بهداشتی

با رعایت این نکات می‌توان یک خرید مطمئن انجام داد. در صورت پسند کردن محصولات هم به صورت حضوری آن‌ها را مشاهده کرده و یا به صورت غیرحضوری (اینترنتی) خریدتان را انجام دهید. توجه داشته باشید تمام محصولات دارای گارانتی باشند و شما در صورت خرید روشویی درب منزل پس از تحویل محصول مورد نظر در صورت مشکل‌دار بودن بتوانید آن را مرجوع کنید.

روشویی مدرن

قیمت روشویی مدرن

قیمت‌های روشویی در ایران بسیار متفاوت است، گاهی اختلاف‌ها تا 50 درصد هم بالا یا پایین دارد، حالا علت این که قیمت‌ها با هم متفاوت است گاهی به خاطر دلال‌هایی است که به عنوان واسطه از تولیدکننده‌ها خریداری کرده و آن را به دست عموم می‌رسانند. جنس کابینت روشویی، رنگ، دقت و تمیزی کاری، جنس کاسه روشویی، برند تولیدکننده روشویی، خدمات پس از فروش و گارانتی، جنس یراق‌آلات عوامل تأثیرگذار در تعیین  قیمت خرید روشویی مدرن است. معمولاً این سبک روشویی در یک پکیج کامل کابینت، کاسه روشویی، آینه و در بعضی مدل‌ها باکس به فروش می‌رسند. که همه آن‌ها با هم در سرویس بهداشتی نصب می‌شوند.

از کجا روشویی مدرن بخریم؟

انتخاب یک روشویی زیبا و مناسب باعث جلوه خاصی در سرویس‌های بهداشتی می‌شود. در انتخاب روشویی به تنوع زیادی برمی‌خوریم و همین تنوع باعث می‌شود انتخاب یک روشویی برای ما سخت شود. انتخاب صحیح روشویی به فضای سرویس بهداشتی ما بستگی دارد. در ضمن سلیقه افراد خانواده هم در انتخاب روشویی مناسب بسیار مهم است. اندازه محل قرارگیری روشویی، سبک دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی با در نظر گرفتن این موارد هم می‌توانید انتخاب درستی انجام دهید. فروشگاه اینترنتی الگانته کابین elegantecabin.com مجموعه کاملی از انواع روشویی کابینتی و آینه باکس را گردآوری نموده است. پیشنهاد می‌کنیم از این مجموعه دیدن نمایید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا