آراد برندینگ

نخ ابریشم طبیعی را چطور تشخیص دهیم؟

نخ ابریشم طبیعی را چطور تشخیص دهیم؟

به طور کلی تمامی نخ پنبه ها دارای انواع مختلفی می باشد که ضخیم یکی از آنها است مقاومت نخ پنبه به حدی باشد که حتی حشرات نمی توانند آسیبی به آن بزنند از دیگر مزیتهای این نخ این است که بسیار با کیفیت و در رنگهای گوناگون با متراژهای مختلف و ظرافت بسیار تولید می شود همچنین ضخامت در آن متنوع می باشد.

لازم به ذکر است که تراکم الیاف و طولانی بودن آن و کم بودن قطر آن باعث مرغوبیت در این نوع نخ می باشد طول الیاف در نخ پنبه و تولیدی ترمه ابریشم متفاوت می باشد و به پنج بخش تقسیم بندی می شود که از آن جمله الیاف کوتاه متوسط بلند بسیار بلند و بلند متوسط می باشند.

نخ ابریشم طبیعی را چطور تشخیص دهیم؟

قطر الیاف و ضخامت تارهای آن نیز در این نخ متفاوت است اگر شما نیز خواهان خرید انواع نخ پنبه برای مصارف و تولید وسایل گوناگون هستید می توانید با مراجعه به سایت آراد برندینگ و انتخاب محصول مورد نظر آن را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در هر لحظه از شبانه روز با چند کلیک ساده ثبت سفارش و خریداری نمایید همچنین در خصوص مشاوره و هر گونه ابهامی و یا سوالی در این زمینه با کارشناسان ما با پر کردن فرم مربوطه و دیگر راه های ارتباطی تماس حاصل فرمایید.

نخ پنبه طبیعی

دنیای نخها بسیار جالب است و انواع مختلفی دارد که نخ پنبه طبیعی و پارچه نخ پنبه لاکرا جز آن ها می باشد پنبه نیز یکی از محصولاتی می باشد که از آن نخ تولید می کند و آن را در کارخانه های نساجی و پارچه بافی به پارچه های مختلف تبدیل می کنند.

یکی از پرمصرف ترین نخها در مصارف گوناگون پنبه می باشد که در بسیاری از لباسها و همچنین فرشها مورد استفاده قرار می گیرد و اگر توجه کرده باشید نخی که در پود و چله فرشها به کار می رود از نخ پنبه می باشد این نخ از مزایای بسیاری برخوردار است که سبب استفاده بسیار آن در حوزه های گوناگون شده است که یکی از آنها استحکام و مقاومت آن بوده است.

نخ ابریشم طبیعی را چطور تشخیص دهیم؟

همچنین نخ پنبه مانند نخ ابریشم طبیعی در مقابل حرارت بسیار مقاوم است به طور کلی نخ پنبه دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در تابستان و زمستان می توان از آن استفاده نمود همچنین از آنجا که به کنترل رطوبت در بدن کمک می کند از این رو می توان از آن در دوخت لباسهای ورزشی استفاده نمود.

با گسترش کارخانه های نساجی نخ پنبه و ترمه ابریشم در انواع اصل و مصنوعی تولید شد پارچه های بسیاری از نخ پنبه تولید می شوند و مورد استفاده مردم قرار می گیرد در بسیاری از کشورها نخ پنبه را با انواع نخهای دیگر ترکیب می کنند و از آنها لباسهای گوناگون تولید می کنند که از مقاومت مناسبی برای فصول سرد سال برخوردار است.

قیمت نخ ابریشم

برای اینکه بتوانیم بر روی نخ ابریشم قیمت بگذاریم باید عوامل بسیاری را در نظر بگیریم که قطعا در ادامه مطالب بیان خواهیم نمود، پس با ما همراه باشید.

نوع نخ یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت گذاری می باشد که چون در انواع گوناگون با ضخامتهای متنوع در بازار وجود دارند بر اساس آنها نیز قیمت گذاری می شوند و جالب است بدانید که به طبع این مورد، قیمت پارچه ای که با هر نوع نخ تولید شده است مثل ترمه ابریشم اصل نیز بستگی مستقیم به قیمت نوع نخ به کار رفته در آن دارد.

نخ ابریشم طبیعی را چطور تشخیص دهیم؟

باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت نخ ابریشم به عوال دیگری نیز وابسته است.

البته لازم به ذکر می باشد که حتی نوع رنگ نمودن آنها نیز بر کیفیت نخها تاثیر گذاشته و قیمتهای متنوعی نسبت به انواع دیگر داشته اند پس قیمت این نخها بر اساس کیفیت، نوع رنگ، ضخامت نخ و غیره دارد.

یکی از ویژگیهای مثبت این نخها این می باشد که به مرور زمان شکل اصلی خود را از دست نمی دهند و همینطور با کیفیت می مانند.

از دیگر ویژگیهای آن می توان متنوع بودن در طرح و رنگ جذاب را نام برد.

شما می توانید از مراکز معتبر که این نخها را عرضه می نمایند قیمت روز آنها را پرسیده و اطلاعاتی در این زمینه کسب نمایید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا