آراد برندینگ

کاربرد های گرانول پی وی سی سخت در تولید پلاستیک

کاربرد های گرانول پی وی سی سخت در تولید پلاستیک

امروزه به دلیل پیشرفت صنایع مختلف و علم و صنعت کارخانه ها اقدام به بازیافت مواد پلاستیکی نمودند آنها گرانول پی وی سی نرم را از این مواد بازیافتی تولید کردند و مشخصات بسته بندی آن به گونه های مختلفی می باشد همچنین به صورت عمده و فله به فروش می رسد.

ابتدا مواد بازیافتی را می سوزاندند که باعث آلودگی بیشتر هوا و سوراخ شدن لایه ی اوزون شده بود که بعد ها یک روش نوین بازیافت به وجود آمد که توانستند مجدد از این مواد به نحو احسنت استفاده نمایند.

مواد اولیه در صنعت پلاستیک، گرانول پی وی سی می باشد یک ماده پودری را با مواد بازیافتی ترکیب کرده و اقدام به تولید گرانول پی وی سی می کنند این ماده را به راحتی می توان با دیگر مواد ترکیب کرد و در صنایع مختلف به عنوان مواد اولیه به کار برد.

گرانول پی وی سی

همانطور که در سایت آراد برندینگ نیز اشاره شده است مواد پلاستیکی قابل بازیافت هستند گرانول پی وی سی نرم نیز قابل بازیافت می باشد حتی اگر چندین بار مورد مصرف قرار بگیرد گرانول شبیه به دانه های ریز یک گلوله می باشد که توسط دستگاه های پیشرفته تولید شده اند پیلمر ماده ی تشکیل دهنده ی گرانول می باشد.

مراحل تولید پیلمر اگر به صورت استاندارد طی نشود ممکن است باعث شود تا گرانول به کریستالی تبدیل نشود با استفاده از این گرانول به راحتی می توان انواع لوازم پلاستیکی را تولید کرد.

گرانول پی وی سی سخت

با توجه به سخت و سفت بودن این محصول، با ابزارهای برش می توان برشهای عمودی و افقی روی محصولات به دست آمده از این جنس ایجاد کرد اما به غیر از لوازم برش برقی، بریدن آن به جدیت غیر ممکن می باشد ‌از این رو تولید محصولاتی که نیاز به برش برای نصب و استفاده را دارند مانند میز تحریر پلاستیکی و غیره به میزان کمتری صورت می گیرند.

کاربرد های گرانول پی وی سی سخت در تولید پلاستیک

قطعات الکترونیکی و لوازمی که باید در جنس غیر رسانا ولی نسوز باشد قطعا در اولویت استفاده از گرانول پی وی سی سخت هستند چون حرارت برقی در زمان کارکرد منجر به گرم شدن و ذوب شدن آنها نشود.

مواد اولیه تولید گرانول پی وی سی یک ماده کاملا شیمیایی و آزمایشگاهی بوده که صرفا هیچ ماده طبیعی در آن به کار نرفته‌ است از این رو تا حد امکان سفت و سخت بودن تولید این محصول در دست نیروی انسانی بوده است و برای استفاده راحت تر در زمینه تولید به دو نوع نرم و سخت تقسیم گردیده است.

قیمت روز گرانول پی وی سی

قیمت روز محصولات در بازار از مسائلی است که امروزه از آن بسیار صحبت می شود. قیمت گرانول پی وی سی به نرم بودن و سخت بودن آن هم بستگی دارد، ترکیبات گرانولی به دو صورت گرانول سخت و نرم تقسیم می‌شوند. نوع سوخت آن در لوله و اتصالات، پنجره سازی، حفاظ های جلوی پنجره و نرده صنایع ساختمانی به کار گرفته می شود. اما نوع نرم آن در تولید سیم و کابل، کاغذ دیواری، سفره و پرده حمام به کار می رود. مواد پلاستیکی نرم و انعطاف پذیر از گرانول نرم تولید می گردد زیرا این گرانول از مواد غیر بازیافتی و خام با کیفیت به دست می آید. گرانول های سخت به خاطر بازیافتی بودن مواد شان از قیمت کمتری در مقایسه با نوع نرم برخوردار هستند.

گرانول ها در برابر ضربات مکانیکی از استحکام بالایی برخوردار هستند و کاربردهای عمده شان در موارد زیر است:

مخابرات، لوله های آبرسانی، قطعات صنعتی، لوازم پزشکی، درزگیر یخچال و نوار دور شیشه.

در دستگاه های تولید گرانول فیلتری به کار گرفته شده است که ناخالصی های مواد را از خالصی ها جدا می کند که این جداسازی بر اساس درشت و ریز بودن منافذ فیلتر انجام گردد. به طبع منافذ ریز تر عملیات جداسازی را راحت تر می نماید.

کاربرد های گرانول پی وی سی سخت در تولید پلاستیک

در بازار امروزی قیمت روز محصول بسیار مورد اهمیت است و برای دانستن بهترین قیمت روز گرنول پی وی سی میتوانید با ما در ارتباط باشید. حجم تولید از مسائل مهم در تعیین قیمت محصول است، یعنی اینکه هر چقدر تولید و عرضه در بازار افزایش پیدا کند قیمت کاهش پیدا خواهد کرد و تولیدکنندگان با در نظر گرفتن این موضوع حجم تولید گرانول را پایین می آورد تا موجب افزایش تقاضا گردد و در نتیجه به بالا رفتن قیمت منجر می شود. عده ای از پرک به جای گرانول استفاده می کند که این موضوع قیمت تولید شده ی نهایی را بسیار کاهش می دهد. به هر حال قیمت با مواد اولیه رابطه مستقیمی دارد هر چقدر قیمت اولیه گرانول پی وی سی کاهش یابد فروش آن در بازار افزایش می یابد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا