آراد برندینگ

قفل پدال دست ساز حرفه ای

قفل پدال دست ساز حرفه ای

در گذشته قفلها به صورت چوبی بودند و باز و بسته کردن آن با میله امکان پذیر بود که به مرور زمان و با پیشرفت کردن در تکنولوژی قفلها مانند قفل پدال و قفل فرمان، جدید و پیشرفته، خوب به صورت حرفه ای شدند. استفاده از قفل یعنی بسته نگه داشتن یک وسیله برای امنیت به کار می رود. قفلها کاربردهای متنوعی دارند و با توجه به کاربرد آنها مورد استفاده قرار می گیرند.

شما عزیزان اولویت اولتان بعد از خرید خودرو باید قفل پدال باشد تا در زمان انجام امور روزانه، وسیله نقلیه شما مورد سرقت قرار نگیرد و مجموعه آراد برندینگ شرایطی را برای شما فراهم نموده تا در همین صفحه بتوانید یک جنس اصلی و با کیفیت بالا را سفارش داده و محصول را در اسرع وقت دریافت کنید.

قفل پدال

برای این که از ماشین مراقبت و امنیت آن را بیشتر کنند از قفل پدال استفاده می کنند که از مدلهای مختلفی به صورت بلند و کوتاه تولید شده است اما اغلب شکل ظاهری آن به صورت یک میله بلند و از دو چنگک به روی آن تشکیل شده است.

این میله را یعنی چنگکها را به فرمان وصل می کنند و طرف دیگر به پشت پدال می رود و میله به صورت ایستاده بین فرمان و پدال قرار می گیرد و به همین دلیل است که امنیت ماشین را چند برابر می کند.

چرا که باعث می شود زمانی که شما ماشین را پارک می کنید و می خواهید به مکانی بروید که ممکن است چند ساعت ماشین تنها باشد با خیالی راحت بروید چون به راحتی قابل دزدیده شدن نمی باشد.

قفل پدال دست ساز

زمانی که اولین خودرو تولید شد امنیت به خصوصی نداشته و از طریق کلید و سیم به راحتی باز می شد ولی به مرور زمان هر چه علم پیشرفت کرد ماشینهای با کلاس تر با امنیتهای متفاوت تولید شده که باز هم آن قدر هم مقاوم نبوده و سارقین به راحتی درب خودرو را جهت سرقت باز می نمایند ولی با اندیشه بسیار به این نتیجه رسیده اند که یک قفل پدال دست ساز و فرمان برای ماشین در نظر بگیرند تا حداقل خودرو را نبرند و این روش بسیار موثر واقع شده و تقریبا اکثر ماشینهای جهان از این نوع قفل استفاده می کنند.

دقت نمایید که بسیار راه حل زیادی وجود داشته تا به راحتی بتوانند یک شی را به سرقت ببرند ولی شما برای جلوگیری از چنین موضوعی هر دو قفل را تهیه نموده و به فرمان و پدال متصل نمایید و با خیالی آسوده به امور روزانه خود بپردازید، همچنین می توانید با خرید یکسره قفل فرمان و پدال دیگر به صورت مجزا آن را نصب نکرده و با اتصال به فرمان و سپس پدالها موجب قفل و بی حرکتی آنها می گردد.

قفل پدال دست ساز حرفه ای

شما عزیزان با استفاده از این نوع محصول در قفل کردن پدال موجب جلوگیری از حرکت خوردو توسط سارقین شده اما با باز بودن فرمان به راحتی می توانند آن را تکان و هدایت نمایند، شما عزیزان بعد از خرید وسیله برای جلوگیری از حرکت پدال حتما برای فرمان خودرو خود نیز قفل تهیه نمایید تا سرقت صورت نگیرد.

با تولید بسیار زیاد قفل پدال در انواع مختلف این شرایط را برای شما به وجود آورده تا در اندازه و طرحهای گوناگون آن را طبق سلیقه خریداری نمایید و اگر به دنبال یک جنس با کیفیت و مقاومت بالا هستید حتما از مدل اتومات و نوع عصایی آن را انتخاب نمایید تا هم سه تا پدال و فرمان همزمان باهم قفل شده و به راحتی تکان نخورد.

قفل پدال حرفه ای

همانطور که می دانید قفل پدال حرفه ای و قفل فرمان دست دوم حرفه ای دارای تنوع بالایی می باشد و به دلیل امنیت افراد زیادی را جذب خود می کند.

زمانی که می خواهید قفل پدال انتخاب و خرید کنید باید به نکاتی مانند جنس بدنه، ساخت، توپی قفل، طول میله و غیره توجه کنید.

قفل پدال دست ساز حرفه ای

طول میله: از مهم ترین قسمت قفل پدال طول میله می باشد زیرا میله اگر کوتاه باشد فقط برای نگه داشتن پدال مناسب می باشد ولی اگر میله بلند تر باشد میله از پدال به فرمان بسته می شود و وقتی میله بلند تر باشد چون از پدال به فرمان بسته می شود امنیت ماشین را بیشتر می کند.

جنس پدال: جنس قفل پدال اغلب از فولاد می باشد چرا که وقتی از جنس فولاد است از امنیت بیشتری برخوردار است و سارقین برای باز کردن این قفل باید با مشکلات زیادی رو برو شوند زیرا از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

توپی قفل: در قفل پدال توپی که روی قفل به کار رفته است خیلی در قفل پدال مهم است زیرا اگر توپی قفل خراب یا جنس آن خوب نباشد به راحتی سارقان می توانند باز کنند بنابراین توپی قفل باید به گونه ای باشد که با هیچ چیز نتوان آن را باز کرد.

4.9/5 - (7 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا