آراد برندینگ

فروش دیوارپوش پلاستیکی طرح سنگ

فروش دیوارپوش پلاستیکی طرح سنگ

در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی و استفاده از مصالح ساختمانی کاربردی کار کردن بسیار راحت تر شده است دیوارپوش پلاستیکی با توجه به نوعی که دارد دارای قیمت خرید و فروش متفاوتی است و شما بر اساس کارکردی که از آن انتظار دارید می توانید آن را انتخاب و خریداری نمایید.

یکی از مدلهای این دیوار پوش که دارای بیشترین محبوبیت را دارد پی وی سی است که روش نصب آن همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شده بسیار ساده است و دارای قیمت مناسبی می باشد. این دیوار پوش ها دارای طرح و مدل های بسیار گوناگونی هستند و افراد با توجه به سبک منزل می توانند نوع متناسب را انتخاب کنند و ما در ادامه در مورد انواه مدل ها و ویژگی و معایب آنها با شما به بررسی می پردازیم.

دیوارپوش پلاستیکی

دیوار پوش فومی دارای ضخامت بسیار متنوعی است و در عرضهای متفاوتی در بازار موجود هستند و دارای رنگهای سفید، سیاه، قرمز، بنفش و غیره در بازار فروش عرضه می شود و متقاضیان هر کدام با توجه به سلیقه شخصی خود آن را خریداری می کنند.

اگر ضخامت این محصول بالای 6 میلی متر باشد برای محافظت از دیوار حیاط استفاده می شود و می تواند در برابر باران، تگرگ و برف از خود محافظت خوبی نشان دهد استفاده از دیوار پوش فومی برای مکان هایی که صدا زیاد است می تواند گزینه خوبی باشد و صدای اطراف را به داخل یا بالعکس به طور چشمگیری کاهش دهد.

فروش دیوارپوش پلاستیکی

اگر جزو مصرف کنندگان دیوار پوش و کفپوش پی وی سی هستید می توانید با مراجعه به این سایت خرید خوبی را تجربه نمایید فروش دیوارپوش پلاستیکی در این مجموعه طی سالهای اخیر رونق بسیار خوبی داشته و افراد زیادی از خرید این محصول رضایت کامل داشته اند.

این مجموعه با داشتن سالها تجربه در این زمینه توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید و با فروش بسیار بالایی روبه رو شود و توانسته با صادرات این محصول به کشورهای همسایه سود خوبی را کسب نماید و رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

فروش دیوارپوش پلاستیکی طرح سنگ

اگر شما خواهان استفاده از این محصول یا دریافت اطلاعاتی در مورد فروش دیوارپوش پلاستیکی هستید می توانید با پر کردن فرم مربوط به ثبت سفارش این محصول را ثبت سفارش نمایید و منتظر تماس مشاوران این مجموعه باشید تا شما را در خریدتان کمک کنند این محصولات به دلیل ضد آب بودن برای بسیاری از مناطق جوی مختلف مناسب است و به راحتی و با خیالی آسوده می توان از آن استفاده نمود.

شما مصرف کنندگان عزیز می توانید انواع مختلفی از این محصول را با توجه به کاربرد و سلیقه شخصی خود سفارش دهید و از کیفیت و قیمت مناسب آن لذت ببرید هدف این مجموعه جلب رضایت شما مشتریان گرامی می باشد.

دیوارپوش پلاستیکی طرح سنگ

بسیاری از افراد برای آن که در هزینه های خود صرفه جویی کنند از انواع کاشی دیوار پوش پلاستیکی طرح سنگ استفاده می کنند زیرا هم بسیار مقرون به صرفه است و هم نصب بسیار آسانی دارد که از آن به جای مصالح ساختمانی سنتی همچون چوب ، خاک رس و غیره استفاده می کنند که زیبایی بسیار خاصی را نیز به فضا می بخشد.

به طور کلی دیوارپوش پلاستیکی در دو طرح سنگ و چوبی با ضخامتهای متفاوت طراحی و تولید می شوند.

یکی از بهترین و تاپ ترین نوع دیوارپوش که توانسته است که تحولی بسیار بزرگ و شگرف را در صنعت ساختمان سازی و نیز صنف دکوراسیون داخلی نصیب خود کند دیوارپوش طرح سنگ می باشد که دارای تنوع و مدلهای بسیار بالایی می باشد.

اگرچه آنها در ضخامتهای گوناگون از جمله یک میلی متر تا 20 میلی متر تولید می شوند اما برای دیوار اصولاً از ضخامت 4 میلی متری استفاده می شود.

فروش دیوارپوش پلاستیکی طرح سنگ

برای روکش دیواره های خارجی حیاط خانه از انواع فوم دیوارپوش پلاستیکی طرح سنگ که در رنگهای بسیار متنوعی از جمله زرد، سبز، آبی، قرمز، سیاه و سفید تولید می ‌شوند و دارای ضخامتی بیشتر از 6 میلی متر می باشند، استفاده می کنند که در واقع به عنوان یک لایه محافظ اضافی به کار می رود.

آنها عایق آب نیز می باشند زیرا مجهز به سیستم اینترلاک می باشند.

اگرچه برخی از طرحهای آنها به شکل راه راه می باشد اما چون درزها با شیارها کاملاً ترکیب و یکی شده است بنابراین به هیچ وجه از بیرون قابل مشاهده نیستند.

از جمله مزیتهای این طرح این می باشد که می توانید آن را هم بر روی دیوار و هم ناهموار اجرا کنید.

همچنین نیازی نیست تا هر ساله بخوهید آنها را تعمیر بکنید پس بسیار برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا