آراد برندینگ

خرید کنسانتره آهن خوراکی صادراتی

خرید کنسانتره آهن خوراکی صادراتی

اگر می خواهید بدانید که از سنگ آهن چگونه کنسانتره آهن به وجود می آید باید بگوییم که کنسانتره خشک نوعی پودر غنی شده از فرآوری سنگ آهن می باشد و خوراکی نیست که غالباً در صنعت فولاد و برای تولید آهن آلات مانند گندله آهن و آهن اسفنجی و مصرف می شود.

همچنین کنسانتره خود یک ماده طبیعی است که ماده مضری ندارد به همین علت در کیفیت تولید صنعت فولاد تأثیر خوبی داشته و باعث افزایش تولیدات فولاد شده است از فواید آن می توان گفت در کنار افزایش صنعت فولاد باعث شده هزینه تولید کاهش پیدا کند و باعث صرفه جویی در انرژی می شود و همچنین از طبیعت نیز حفاظت شود.

از کنسانتره ها برای ساختن کوره ها نیز استفاده می کنند که می تواند بسیار مناسب باشد و به راحتی بتواند نیاز افراد را پاسخ دهد و همچنین این کنسانتره های آهن سمی نمی باشند و منفجر نیز نخواهند شد و یک ماده ی گاملا ساده و بی خطر می توانند باشند.

خرید کنسانتره آهن خوراکی صادراتی

شما از این کنسانتره ها می توانید استفاده های بسیار مختلفی داشته باشید و از آنها بهره ببرید می توانید با آراد برندینگ همراه شوید و در مورد این کنسانتره ها اطلاعات کاملی نیز بدست آورید تمامی کنسانتره هایی که تولید می شوند به کمک راه های دریایی نیز به کشورهای مختلف عرضه می شوند.

خرید کنسانتره آهن خوراکی

این محصولات به دلیل سود زیادی که دارا می باشد توانسته جزء بهترین و کاربردی ترین محصولات به شمار آید همچنین این محصولات می توانند قیمت زیادی را دارا باشند و با کمک آنها نیز بتوانید این کنسانتره ها را در تناژهای بالا و در تعداد بسیار زیاد نیز به کشورهای دیگر عرضه نمایید این محصولات می تواند جزء مناسب ترین و بهترین نوع برای صادرات باشد زیرا می تواند پول زیادی را دارا باشد.

همچنین شما باید توجه داشته باشید که این کنسانتره ها روزانه با قیمت بسیار بالایی عرضه می شوند و هر روز نسبت به روز قبل تر خود نیز دارای تفاوت می باشد و باید دقت کرد زمانی که هنوز بالا نرفته است اقدام به خرید کنسانتره آهن خوراکی کرد زیرا با گذشت زمان بسیار افزایش یافته و می تواند بسیار بالا می رود.

خرید کنسانتره آهن خوراکی صادراتی

کنسانتره آهن محصول از فرآوری سنگ آهن می باشد که فناوری آن با خردایش، آسیاب کردن، جداسازی، فلوتاسیون انجام می گیرد کنسانتره آهن خشک با بسته بندی های با کیفیت و با استفاده از بهترین مواد تهیه شده و نوع خوراکی آن از میوه ها و مواد غذایی تهیه می شود که امکان ارسال به کشورهای اروپایی نیز می‌باشد.

از مهمترین فرآورده ها در ساخت فولاد کنسانتره سنگ آهن می باشد که از آهن و مقداری عناصر دیگر تشکیل شده از مشخصات کنسانتره آهن عیار آن است که عامل مهمی است و به صورت مستقیم در ارزش گذاری محصول تاثیر دارد کنسانتره ها غالباً عیاری بالاتر از آهن دارند به خاطر همین ویژگی به صورت گسترده در تهیه فولاد استفاده می شوند البته باید گفت عیار کنسانتره کاملاً با هم متفاوت است و لذا اگر کنسانتره مرغوب می‌خواهید باید عیار آن ۶۵ درصد باشد.

کنسانتره آهن صادراتی

کنسانتره آهن هماتیت یکی از انواع مختلف کنسانتره آهن صادراتی می باشد که در مقابل کنسانتره آهن مگنتیت دارای ۷۰ درصد آهن خالص می باشد و از کاربردهای آن این است که توانایی که تحت احیای مستقیم قرار بگیرد پیدا کرده و دیگر نیازی به استفاده از کوره بلند ندارد و همین عامل باعث شده که از نظر هزینه این کنسانتره برای کارخانه دارها مقرون به صرفه باشد.

خرید کنسانتره آهن خوراکی صادراتی

به طور کلی کنسانتره سنگ آهن هماتیت به عنوان کانی آهن در صنعت رنگ سازی کاربرد دارد و همچنین به عنوان ماده ضد زنگ استفاده می شود و علاوه بر این ها در صنایع حفاری چاه های نفت و گاز بسیار رایج است که بدون آن عملیات حفاری انجام نمی شود و در ساخت انواع الکترودهای جوشکاری و موارد دیگر در مراکز درمانی و پزشکی نیز به کار گرفته می شود.

در کنستانتره آهن عیار آن متفاوت است و غالبا بین 65 تا 68 درصد می باشد با توجه به این مسئله می توان گفت از مشخصات کنسانتره آهن خشک، کیفیت بالای این محصول می باشد و آن با انواع سنگ آهن باطله یا بی مصرف مثل فسفر ترکیب می‌کنند تا عیار آنها افزایش یابد در این صورت در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و این امر موجب صرفه جویی اقتصادی می گردد که بیشترین کاربرد آن در صنایع ذوب آهن است.

4.7/5 - (7 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا