آراد برندینگ

برنج کامفیروز اعلا شیراز

برنج کامفیروز اعلا شیراز

یکی از روش ها برای تشخیص برنج خوب این است که دانه ای از برنج را روی شعله آتش بگیرید اگر برنج اصل باشد به صورت برشته در می آید و اگر برنج تقلبی باشد شروع به سوختن میکند. یک مشت برنج را بردارید و داخل ظرف آبی بریزید. اگر برنج در آب ته نشین شد برنج اصل می باشد و اگر روی سطح آب شناور ماند تقلبی است. اگر قصد تهیه برنج کامفیروز را به صورت جزئی یا عمده دارید اما نگران اصالت و کیفیت برنج هستید با خرید از مجموعه ما از بابت اصل بودن آن خیالتان راحت باشد.جهت ثبت سفارش می توانید فرم موجود روی سایت آراد برندینگ را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

برنج کامفیروز اعلا شیراز

در حال حاضر استان های گیلان، گرگان و مازندران سه قطب اصلی تولید برنج در ایران محسوب می شوند اما باید خاطر نشان کرد که برنج کامفیروز فارس به دلیل عطر دلپذیر، خوش پخت بودن و البته طبع گرمی که دارد باعث شده تا در صدر میزان خرید برنج قرار بگیرد و مشتریان ابتدا این نوع برنج را در لیست خرید خود قرار دهند. مصرف برنج در ایران به میزان قابل توجهی افزایش یافته و از طرفی فشار اقتصادی، تورم و گرانی توان خرید را از مردم گرفته است. همچنین شرایط جوی نامساعدی که مدتی است در فارس حاکم شده، خشکسالی و کم آبی را به دنبال داشته و میزان تولید برنج کاهش یافته است.

برنج کامفیروز اعلا

برخی از پزشکان بر این باورند که برنج به صورت پودر شده می تواند باعث درمان بیماری های پوستی شود و همچنین آب برنج برای درمان التهاب های پوستی، قرمزی پوست، تسکین خارش پوست و در کاهش سوزش پوست موثر است. نوع بسته بندی برنج بسیار مهم است تا از نور و رطوبت در امان باشد، برنج کامفیروز در بسته بندی های جدید با وزن های 5 و 10 کیلوگرمی عرضه می گردد همچنین بسته بندی مناسب از ورود حشرات موذی به داخل برنج جلوگیری می کند. برنج ها با توجه به آب و هوا و محل کشت خود در انواع مختلفی تولید می شوند. برنج ایرانی کامفیروز که در شیراز کشت می شود یکی از پرطرفدار ترین انواع برنج ها می باشد که طعم فوق العاده ای دارد.

برنج کامفیروز اعلا شیراز

برنج سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مختلفی است که برای بدن لازم است. برنج کامفیروز اعلا دارای شکل ظاهری گردو توپر می باشد. از خواص مختلف برنج کامفیروز می توان به موارد زیر اشاره کرد:به دلیل سبک بودن هضم راحتی دارد.وجود تری گلیسیریدها در آن باعث کاهش فشار خون می شوند. به دلیل اینکه از مواد شیمیایی در تولید این برنج استفاده نشده و به صورت طبیعی تولید می شود قد کشیده و بلندتری دارد. برنج به دلیل اینکه کربوهیدرات دارد باعث افزایش انرژی بدن می شود و به عنوان سوخت عمل میکند. برنج به دلیل داشتن وبتامین هایی مانند A و C و ترکیباتی که عملکرد آن ها مشابه آنتی اکسیدان ها می باشد باعث می شود تا رادیکال های آزاد از بدن پاک شوند و از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند.

برنج کامفیروز شیراز

برنج کامفیروز از معروف ترین برنج های استان فارس می باشد که قیمت برنج کامفیروز شیراز تحت تاثیر فاکتور های ذکر شده در نوسان است. این برنج از سالیان دراز در مرودشت استان فارس کشت می شد که امروزه به کالای شاخص و برند معروف استان فارس تبدیل شده است. این محصول به صورت فله و در بسته بندی 5 و 10 کیلویی تولید و به بازر عرضه می شود.مصرف برنج در ایران به میزان قابل توجهی افزایش یافته و از طرفی فشار اقتصادی، تورم و گرانی توان خرید را از مردم گرفته است. همچنین شرایط جوی نامساعدی که مدتی است در فارس حاکم شده، خشکسالی و کم آبی را به دنبال داشته و میزان تولید برنج کاهش یافته است.

برنج کامفیروز اعلا شیراز

زمانی که صحبت از برنج خوش طعم و خوش عطر به میان می آید، برنج کامفیروز شیراز همچون نگینی می درخشد و همه آن را با این ویژگی ها می شناسند. اما واقعیت امر این است که به دلیل موقعیت جغرافیایی شهرستان کامفیروز و فاصله زیاد با رودخانه و دریا، کشاورزان برای آبیاری مجبور به استاده از منابع آب زیرزمینی اند که این امر صدمات زیادی را به کالبد ساختار زمین رسانده است.به دلیل حفر چاه های غیر مجاز، برداشت آب مازاد از سفره های زیرزمینی و عدم بارش باران و خشکسالی موجب شده تا کشاورزان در تنگنا قرار بگیرند و میزان تولید سالیانه این برنج مرغوب کاهش پیدا کند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا