آراد برندینگ

قیمت سیمان سفید ارومیه

قیمت سیمان سفید ارومیه

توجه داشته باشید که سیمان سفید در بسته بندیهای 25 کیلویی عرضه شده و جهت خرید این محصول یا بلوک سیمانی باید به مراکز مربوطه مراجعه نمایید و البته باید از قیمت به روز آن هم باید مطلع باشید.

یکی از مواد و تجهیزات امروزی ساختمانها سیمان سفید می باشد که قیمت بسته بندی 25 کیلویی این محصول با توجه به نوع مواد اولیه ی آن و کارخانه ی سازنده متفاوت می باشد، برای مقرون به صرفه بودن تولید سیمان حتی الامکان باید محل تولید و مصرف آن به هم نزدیک بوده و به همین سبب موجب تاسیس اولین کارخانه ی سیمان در کشور شد.

قیمت سیمان سفید ارومیه

لازم به ذکر است که با درج مشخصات خود در سایت آراد برندینگ نام شما در لیست مربوطه وارد شده و در اولین فرصت مقتضی این ارتباط صورت خواهد گرفت.

همچنین به دلیل تنوع گسترده ی محصولات قبل از ثبت خرید می توانید از کارشناس مربوطه درخواست مشاوره نمایید تا در انتخاب محصول با اطلاعات کافی اقدام نمایید، جهت خرید از ما در تمامی ایام هفته می توانید از شماره ی داخل سایت استفاده نموده و با ما ارتباط بر قرار نمایید، همچنین برای افرادی که امکان تماس تلفنی را ندارند امکان تماس غیر مستقیم را قرار داده ایم و این افراد می توانند با پر نمودن فرم داخل سایت، مشخصات خود را داخل آن ثبت نموده و از ارتباط کارشناسان مربوطه منتفع گردند.

قیمت سیمان سفید

جالب است بدانید که در دوران صنعتی غرب و توسط فردی به نام ژوزف اسپیدن نمونه ی اولیه ی سیمان ساخته شد، وی از پختن آهک و خاک رس آسیاب شده و در حرارت بالا محصول مورد نظر را که انواع مختلف سیمان بود ایجاد کرد، ایشان، یعنی جناب آقای ژوزف اسپیدن این فرآورده ی تشکیل شده را که خود به تنهایی ساخته بود سیمان پرتلند نام گذاری نمودند و دلیل آن رنگ این محصول ساخته شده و نیز شباهت زیاد آن به سنگهای جزیره ی پرتلند که در کشور انگلستان است بود.

قیمت سیمان سفید ارومیه

همان طور که گفتیم قیمت سیمان سفید با توجه به کارخانه ی سازنده و مواد اولیه ی آن تعیین شده و در بازار محصولات ساختمانی این قیمتها قابل استعلام و پیگیری می باشد.

البته باید بگوییم که قبل از اقای اسپیدن شخصی به نام هیگینز و با کمک همکاران خود یعنی پارکر و ویکت فرانسوی توانسته بودند نوعی محصول را ایجاد نمایند، اما این محصول ساخته شده خاصیت هیدرولیکی کافی و شایسته نداشت و به همین جهت بود که آقای اسپیدن مخترع سیمان هیدرولیکی لوح تقدیری از جرج چهارم دریافت نمود.

در دنیای صنعتی امروزی و با پیشرفت علم مهندسی و ساختمانی، سیمانها وابسته به اجزای تشکیل دهنده شان و نیز کاربرد شان دارای انواع مختلفی هستند و در گروه های مختلف دسته بندی می شوند، از انواع سیمان می توان به سیمان آبیک، سیمان پرتلند، سیمان پوزولان، سیمان آمیخته، سیمان زود مقاوم، سیمان با مقاومت بسیار بالا و سیمان با گیرش بالا اشاره نمود، در ادامه به طور اختصار نحوه ی تهیه چند سیمان معروف حال حاضر را بیان می کنیم.

سیمان سفید ارومیه

همان طور که گفتیم سیمان سفید ارومیه یکی از پر رونق ترین تولیداتی است که در سالهای اخیر توانسته نیاز بخش زیادی از کشور را به این محصول مرتفع نماید.

قیمت سیمان سفید ارومیه

جالب است بدانید که تقریباً در تمام ساختمانهای امروزی سیمان سفید ارومیه مورد استفاده قرار می گیرد، اما در برخی مواقع این محصول تنها راه برای زیبا سازی ساختمان و ایجاد نما می باشد که دلیل آن خصوصیات  فیزیکی خاص آن می باشد، همچنین سیمان سفید به عنوان پایه ای جهت ساخت دوغاب، چسب ساختمانی، ملاتهای سیمانی و تزئینات گچ کاری کاربرد فراوان دارد.

البته شاید مهم ترین کاربرد این محصول علامت گذاری جاده و میادین هوایی باشد که دلیل آن مقاومت در برابر سایش و انعکاس عالی آن است که این خاصیت سبب شده سیمان سفید عملاً غیر قابل تعویض با دیگر محصولات شود.

از دیگر خصوصیات و مزایای سیمانهای سفید می توان به مقاومت آن در برابر هوا زدگی، خصوصیات فنی آن که سبب عدم تغییر رنگ بتن می شود، امکان اجرای طرحهای خلاقانه که معماران، مجسمه سازان و تولید کننده ها محصولات متنوع خود را که شامل محصولات سیمانی و بتنی است را به لطف ویژگیهای آن مبنایی مناسب جهت تحقق طرحهای خود قرار داده اند، سخت و مقاوم شدن سریع که محلول پس از 16 ساعت 60٪ سخت شده و در کاهش هزینه های اجرا تاثیر فوق العاده ای دارد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا