آراد برندینگ

قیمت خرمالو خشک درسته

قیمت خرمالو خشک درسته

انواع ویتامینها و مواد معدنی در خرمالو خشک موجود است، این میوه خشک کالری کمی را دارا می باشد. از مواد معدنی موجود در خرمالو خشک می توان به فیبر، پروتئین، مس، منگنز، پتاسیم و غیره اشاره نمود. خرمالو خشک از آهن زیادی برخوردار می باشد که برای درمان کم خونی بسیار مفید است. وجود ویتامین سی در خرمالو خشک موجب جذب بهتر آهن می شود، برای اینکه رشد بدن و سلامت موها حفظ شود، وجود آهن ضروری است.

قیمت خرمالو خشک درسته

شما می توانید جهت خرید از سایت آراد برندینگ با همکاران ما از طریق فرم موجود در سایت ارتباط بگیرید و خریدتان را نهایی کنید.

از مصارف و کاربرد خرمالو خشک درسته می توان در پخت شیرینی و شکلات نام برد، این میوه به دلیل اینکه دارای آنتی اکسیدان می باشد از موجب محافظت بدن در برابر رادیکالهای آزاد می شود، همچنین ویتامین آ موجود در خرمالو خشک موجب تقویت بینایی می شود.

قیمت خرمالو خشک

کلسترول برای بدن به مقدار کم نیاز است و اگر به مقدار زیاد در بدن انباشته شود موجب می شود گرفتن عروق و باریکی رگها می شود که این باعث می شود قلب در عملکرد خود دچار مشکل شود و برای قلب بیماری به وجود آید، کلسترول اگر در سنین بالاتر کنترل نشود باعث بروز سکته مغزی و سکته قلبی می شود، خواص موجود در خرمالو، کلسترول بد خون را کاهش می دهد.

قیمت خرمالو خشک درسته

عاملهای مختلفی در رابطه با قیمت خرمالو خشک تاثیر دارند که از جمله نوع خرید محصول که می توانید به صورت عمده و تکی باشد، مقدار و حجم محصول و در آخر مکانی که می خواهید از آن خرید کنید، اگر خرید خود را از سایت انجام دهید قیمت محصول بسیار ارزانتر تمام می شود.

ویتامینهای موجود در خرمالو خشک همانند سایر میوه خشک ازجمله پرتقال خونی خشک تاثیر زیادی رو قیمت آن ندارد این محصول دارای ویتامینهای نظیر ویتامین C  که برای بالابردن سسیستم دفاعی بدن در مقابل بیماریهای عفونی و همچنین این محصول پر از کلسترول برای کمک به متابولیسیم چربیها و همچنین دارای ویتامین A که برای تقویت بیناییو رشد استخوانها کمک فراوانی میکند این خوشمزه دوست داشتنی فشار خون را تنظیم و قلب را بهبود می بخشد در این قسمت به طرز تهیه خرمالو خشک می پردازیم.

خرمالو خشک درسته

روش خشک کردن خرمالو خشک تزئینی به شیوه شوفاژ دیواری به این صورت است که یک فویل را بر روی شوفاژ قرار دهید و خرمالوها را به صورت درسته یا برش داده شده را روی آن قرار دهید تا با حرارت شوفاژ خشک شوند.

خرمالو خشک از آن جهت که دارای ویتامین سی زیادی می باشد، مصرف آن سیستم ایمنی را تقویت کرده و از ابتلا به بیماریهایی همچون سرطان، تومورهای مختلف، سرماخوردگی و آنفولانزا جلوگیری می کند.

قیمت خرمالو خشک درسته

جالب است این مورد را هم بدانید  که خرمالو خشک درسته از ابتلا به دیابت جلوگیری می کند و در افرادی که به این بیماری مبتلا هستند عوارض بیماری را بسیار کم می کند.

تولید کننده هایی بسیاری در بازار وجود دارند که انواع مختلف میوه خشک به ویژه خرمالو خشک درسته جنگلی را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های پیشرفته تولید و به بازار عرضه می کنند، از آنجایی که این تولیدکنندگان با یکدیگر رقابت دارند، سعی می کنند هر کدام خرمالو را با قیمت متفاوت عرضه می کنند، اما تاکید ما همان خرید از سایت ما می باشد زیرا ما با کیفیت بالا و تضمین قیمت در خدمت شما هموطنان عزیز هستیم.

خرمالو خشک از پوکی استخوان جلوگیری و همچنین به سالم ماندن کبد و پاکسازی بدن هم کمک می کند.

عزیزانی که از کم خونی و فقر آهن رنج می برند با مصرف خرمالو در فصل آن و مصرف خرمالو خشک در فصلهایی که خرمالو وجود ندارد به درمان این بیماری خود کمک کنند، فقر آهن موجب بی حالی و رنگ پریدگی و خستگی زود هنگام می شود.

این نکته را هم بدانید در بسیاری از کشورها پزشکان در علم طب از خرمالو برای کاهش و تنظیم کردن فشارخون و همینطور برای رفع شدن سنگ مثانه و کلیه استفاده می کنند.

مصرف خرمالو انرژی بسیار بالایی به بدن می دهد و مصرف آن بدن را از کمبود بسیاری از مواد معدنی بی نیاز می کند، پس حتما این میوه را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا از اثرات سودمند آن به طور کامل بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا