آراد برندینگ

قیمت مشعل گازی دستی

قیمت مشعل گازی دستی

یکی از مهم ‌ترین و پایه‌ ای ‌ترین و حتی پر کاربرد ترین ابزار در موتورخانه‌ ها مشعل گازی است که می‌ توانید برای بدست آوردن قیمت خرید فروش آن به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید.

در واقع می‌ توان گفت که موتورخانه‌ ها بدون مشعل گازی یا مشعل صنعتی هیچ کاربردی برای تولید گرما ندارند مشعلها انواع مختلفی دارند که بیشتر در ساختمانها مورد استفاده قرار می‌ گیرند مشعل گازی با نام مشعل گازسوز نیز معروفیت دارد که وظیفه آن تولید انرژی گرمایی است.

شعله‌ های این مشعل با ترکیب شدن هوا و سوخت جرقه ایجاد می‌ کنند و انرژی که از آن حاصل می‌ شود را به دیگ و بخشهای دیگر موتور خانه هدایت می ‌کنند تا فعالیت موتور خانه شروع شود بهتر است.

قیمت مشعل گازی دستی

در اختیار شما قرار بدهد شما خریداران محترم می توانید پس از ورود به سایت آراد برندینگ و پر کردن اطلاعات لازم در فرم مشاوره و فروش به کارشناسان ما در خواست مشاوره داده و پس از پاسخ به سوالات شما این محصول را به صورت عمده و با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

تا طرز کار مشعلها از جمله مشعل گازوئیلی را گسترده‌ تر برای شما توضیح دهیم اولین نکته‌ ای که باید به آن توجه کنید این است که کاربرد تمامی مشعلها یکسان است در مشعلهای گازی سوخت اصلی گاز است.

و با استفاده از لوله‌ هایی که در ساخت آنها وجود دارد به بخش مخزن وارد شده و به ‌تدریج با هوا ترکیب می ‌شود پس‌ از ترکیب شدن هوا با گاز جرقه ایجاد می ‌شود و این جرقه سبب به وجود آمدن شعله و حرارت می ‌شود.

قیمت مشعل گازی

و این اجزا تفاوت زیادی در ساختار کلی آنها ایجاد نمی‌ کند در مشعلهای گازی که سه ‌مرحله‌ ای کار می ‌کنند و شامل ورود سوخت، ترکیب با هوا و جرقه است باید بخشهای مورد نیاز برای انجام این امور را در هر مشعل داشته باشد.

قیمت مشعل گازی دستی

برای این ‌که بدانیم تعیین قیمت مشعل گازی به چه صورت است ابتدا باید اجزای آن را مورد بررسی قرار دهیم باید بدانید که به‌ طور کلی هر نوع مشعلی از اجزای عمومی و اختصاصی تشکیل شده‌ است.

مانند اجزای هوا رسانی، سوخت‌رسانی، جرقه‌زن و حتی بخشی که بتواند مشعل را به‌ خوبی کنترل کنند اگر بخواهیم قطعات اصلی هر مشعل گازی را  همچون قطعات پکیج نام ببریم باید به شیر قطع‌ کننده، فیلتر، شیر برقی، ترانس جرقه، الکترود، شعله بین، رله فن و بسیاری از بخشهای دیگر اشاره کنیم.

که تعداد آن زیاد است با وجود این ‌که مشعل های گازی کاربرد زیادی در ساختمانها و مجتمعهای مسکونی و حتی اداری دارند اما باید در خرید آنها نکات فراوان و مهمی را در نظر گرفت به‌ طور کلی مشعلهای گازی به دو دسته اتمسفریک و دمنده تقسیم‌ بندی می ‌شوند.

که در ادامه به بررسی انواع آن می ‌پردازیم مشعلهای اتمسفریک با ظرفیت 150000 می‌ توانند بالاترین کاربرد و استفاده را در انواع پکیجهای دیواری و زمینی داشته باشند نوع دیگر مشعل دمنده است که دارای فن می باشد و بیشتر از مشعل اتمسفریک مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

فروش مشعل گازی

فروش مشعل گازی را می توانید در سایت های مختلف با بهترین قیمت انتخاب کنید قیمت مشعل های گازی با توجه به مدل ها و برند های مختلف متفاوت می باشند.

هر چقدر نسبت سوخت و هوا با دقت بالایی تنظیم شود ، راندمان احتراق افزایش می یابد و به همین دلیل سوخت کمتری احتیاج دارد.

قیمت مشعل گازی دستی

تنظیم هوای مورد نیاز در مشعل گازی دستی به وسیله دمپر دستی انجام می گیرد ولی در مشعل های بزرگ هوای مورد نیاز احتراق توسط دمپر اتوماتیک انجام می گیرد هر وقت عملکرد مشعل بیشتر از یک نوع سوخت باشد به این ها مشعل های دوگانه سوز یا مشعل های سه گانه سوز می گویند . تقریبا مشعل های دوگانه سوز با گازوئیل وگاز کار می کنند ولی مشعل های سه گانه سوز باید گرمکن مازوت داشته باشند.

مشعل های گازی یکی از پرکاربردترین تجهیزات در سیستم های حرارت مرکزی هستند برای انتخاب و تایید آن ها نیاز به اطلاعات فنی دارند ، با قیمت های مناسب به بازار عرضه می شوند و خیلی مورد استفاده قرار می گیرند.

مشعل های گازی باعث ایجاد گرما در انواع دیگ ها، هیتر ها و … می شوند و به عنوان قلب هر سیستم گرمایشی شناخته می شوند . مشعل ها با فروپاشی سوخت ها و مخلوط شدن آن ها با هوا ، عبور سوخت ها و هوا از شعله های پخش کن باعث ایجاد جرقه زدن در محفظه های احتراق دیگ می شوند.

همه مشعل ها و دیگ ها تعدادی کنترل کننده مثل رله ، یون ، ترموستات دارند که زمان و مقدار هر کدام از مشعل ها را کنترل می کنند . برای انتخاب کردن بهترین مشعل ها باید به نوع سوخت ، ظرفیت قطر لوله شعله پوش و نصب مشعل ها روی دیگ توجه کرد.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا