آراد برندینگ

پشم شیشه رولی تهران

پشم شیشه رولی تهران

امروزه از عایقهای صوتی و حرارتی بسیاری استفاده می شود که پشم شیشه تخته ای رولی فیلتری فشرده یکی از آنها می باشد

پشم شیشه که در لاتین Glass wool گفته می شود یکی از الیافهای عایق است که می تواند هر گونه رطوبت، حرارت و صوت را تحمل نماید که برخی آن را با نام فایبرگلاس نیز می شناسند ولی در اصل این دو با هم تفاوتهایی دارند که هر کدام از آنها را در جای مخصوص به خود به کار می برند.

و از آن جا که عایق خوبی در برابر حرارت و صدا می باشد کاربری بسیاری بالایی در بسیاری از صنایع دارد و جالب تر اینکه ماده اصلی تشکیل دهنده آنها شیشه های بازیافتی می باشند و زرد رنگ هستند که به چنین الیاف کاربردی و مهمی تبدیل می شوند.

پشم شیشه رولی تهران

برای تهیه این محصول می توانید از طریق پلهای ارتباطی داخل سایت آراد برندینگ در ارتباط باشید زیرا عایق بندی دیوارهای یک ساختمان و محیط با عایق الاستومری دیوار جزو نکاتی است که نباید به راحتی از کنار آن عبور کنید.

از عمده ترین کاربردهای پشم شیشه توری دار در صنعت ساختمان می باشد الیاف در هم پیچیده و تنیده پشم شیشه ها باعث شده تا در آن سوراخهای ریزی به وجود بیاید که بتواند هوا را درون خود مبحوس کند و این حالت باعث چگونگی پشم شیشه شده است و آکوستیک بودن این الیافها پوئن مثبتی برای آنها به حساب می آید که باعث کاربرد گسترده آن شده است.

پشم شیشه رولی

در دنیای امروز و با اهمیت مصرف درست انرژی نیاز به عایقی احساس می شود که پشم شیشه پفکی یکی از آنها می باشد همچنین رولیها نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند که شامل بدون پوشش یا لخت، متالایز و آلومینیومی فویل دار و کاغذی می باشد.

از آنجا که بسیار با کیفیت و دقیق تولید می شوند در کاهش هزینه های سوخت تاثیر بسزایی داشته اند شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که فایبرگلاس همان پشم شیه اند و نحوه تولید آنها یکی می باشد در پاسخ باید به شما بگوییم که اگر این مواد با پلیمر ترکیب شود فایبر گلاس تولید می شود.

پشم شیشه رولی تهران

در عصر حاضر یکی از الیاف معدنی پرکاربرد پشم شیشه رولی می باشد که می توانند حرارت بالای 750 درجه سانتی گراد را تحمل کنند.

به دلیل قیمت مناسب آن در مقایسه با دیگر الیاف مورد استقبال واقع شده است پشم شیشه ها انواع مختلفی دارند که شامل رولی که به آن لحافی فویل دار نیز می گویند تخته ای که نام دیگر آن پانلی نیز می باشد و پشم شیشه ی لوله ای و فله ای می شود. ریزه کاریهای بسیاری در ساخت آن وجود دارد که سبب تفاوت این دو می شود ولی در اصل پایه آن پشم شیشه ساختمانی می باشد که باعث تقویت فایبرگلاس می شود.

پشم شیشه تهران

داشتن ویژگی عایق رطوبتی نانو و صوتی در این محصول باعث ایجاد تحولی در صنعت ساختمان سازی شده است زیرا با استفاده از این گونه عایقها دیگر زندگی در آپارتمانها و خانه های کنار یکدیگر باعث ایجاد ناراحتی برای ساکنین آن ساختمان نمی شود.

قیمت ارزان این محصول باعث شده است که استفاده از آنها در صنایع مختلف بسیار رایج تر باشد از جمله این صنایع می توان به ساخت سوله و سازه های صنعتی، کاشیهای سقفی، کانالهای هوایی، عایق سازی دیگهای بخار و برای حفظ دما و جلوگیری از ایجاد آلودگی صوتی اشاره کرد.

پشم شیشه رولی تهران

از جمله دلایلی که باعث شده است که پشم شیشه تهران به عنوان یک عایق اقتصادی شناخته شود استفاده وجود الیاف معدنی است که با باز یافت شیشه در آن به وجود آمده است.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود انسانها از عایقها استفاده کنند افزایش روز افزون قیمت انرژیها می باشد استفاده از این نوع عایقها باعث می شود که انرژی که توسط دستگاههای مختلف مانند بخاری تولید می شود از خانه شما بیرون نروند و در مصرف انرژی صرفه جویی رقم بخورد.

الیاف پشم شیشه بسیار نازک، کوچک و ریز می باشد که اغلب شکل ظاهری آن به صورت سوزنی می باشد و یا در تعریف کلی تر می توان گفت که الیافی با ترکیبات استوانه ای را دارا می باشد که اندازه های آنها بسیار کوچک است.

نام دیگر پشم شیشه فیبر باز یافتی می باشد زیرا از شیشه هایی که قبلا استفاده شده است برای تولید این محصول استفاده می شود و در واقع پشم شیشه یک محصول ثانویه می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا