آراد برندینگ

رادیاتور پنلی پره ای فولادی ایران رادیاتور

رادیاتور پنلی پره ای فولادی ایران رادیاتور

امروزه استفاده از پکیجها برای گرم کردن خانه به یکی از لوازم متداول وضروری تبدیل شده است، نصب رادیاتورهایی مانند ایران رادیاتور با قابلیت گرمایشی فوق العاده می تواند با به حرکت در آوردن آب گرم در بین پره های خود وبه جریان انداختن آن در سرتاسر رادیاتور، هوای محیط اطراف خود را گرم نگه دارد، در خانه ها وساختمانهای چندین طبقه امروزی استفاده از رادیاتور بهترین گزینه انتخابی در فصل سرد زمستان است و به دلیل مزایای بی شمار خود به جایگزین بسیار خوبی برای بخاریهای گازی تبدیل شده است.

در رادیاتور پره ای ایران رادیاتور که معروفترین برند رادیاتور در کشور می باشد، یک جریان آب گرم مداوم در طول پره ها همواره در حرکت است به این ترتیب که آب یا بخار آب در طول مسیر رادیاتور ودرون پره های عمودی آن به راه افتاده و همین جریان داشتن آب گرم وانتقال آن از طریق رسانای فلزی که سراسر آن را احاطه نموده به محیط اطراف سبب گرم شدن هوای سرد دور تا دور رادیاتور گردیده و باعث می شود تا به تدریج تمام هوای محیط از یک هوای سرد یه یک هوای گرم و مطبوع بدل شود در ادامه شما عزیزان می توایند با مراجعه به سایت مجموعه آراد برندینگ نسبت به مشاهده نمونه های بسیار مدرن اقدام نمایید.

رادیاتور پنلی پره ای فولادی ایران رادیاتور

یکی از ویژگیهای رادیاتور پره ای این است که به سهولت می توان به نسبت مساحت و ابعاد محیط قرار گرفته در آن، پره هایش را کم یا زیاد نمود، به این ترتیب که اگر محیطی که رادیاتور را نصب کرده اید یک اتاق کوچک است که هدر رفتن گرما در آن اندک بوده وبه سرعت گرم می شود قادر خواهید بود که تعداد پره ها را کاهش دهید وبالعکس اگر محیط دارای گستردگی ومساحت بیشتری باشد وهدر رفت گرما درآن زیاد اتفاق می افتد می توانید به تعداد پره ها بیفزایید وبه این طریق انرژی گرمایی محیط زندگی خود را مدیریت نمایید.

رادیاتور پنلی فولادی

در گذشته رادیاتور پره ای با فلزی از جنس فولاد طراحی و تولید می گردید و تنها مدل رادیاتور پره ای، همین رادیاتورهای فولادی بود، اما در چند دهه اخیر استفاده از فولاد در ساخت رادیاتور به دلیل محدودیتهایی که دارا می باشد کاهش یافته و استفاده از فلز آلومنیوم به دلیل قابلیتهای فراوانی که دارد جایگزین فولاد گردیده است.

فولاد به دلیل وزن زیاد خود محدودیتهایی را در هنگام انتقال وحمل ونقل به وجود می آورد در حالیکه جابجایی در آلومنیوم به علت سبکی وکم وزن بودن به راحتی انجام می گیرد، از طرفی رسوب آب وسوراخ شدن و فرسودگی در پکیج های فولادی به علت عبور مداوم جریان آب در آن بسیار زیاد بوده و این در حالی است که فلز آلومنیوم این خوردگی را نداشته ومقاومت بهتر وعمر طولانی تری دارد.

رادیاتور پنلی پره ای فولادی ایران رادیاتور

مدلهای متفاوت رادیاتور پنلی فولادی با عرض های 6 و8 سانتی متر تولید وطراحی می گردندکه علاوه بر میزان تولید حرارتهای متفاوت در شکل ظاهری نیز با یکدیگر تفاوت داشته و از این جهت تمام سلایق را تحت پوشش خود قرار می دهند همچنین بلوکهای متنوع 5 و7 و10 پره رادیاتورهای پره ای نیز تولید می شوند که هر یک از آنها دارای ظرفیتهای حرارتی مختلفی می باشند.

رادیاتور پره ای ایران رادیاتور

رادیاتور ها مانند دیگر وسایل گرم کننده در فصل های سرد سال،مانند:زمستان و پاییز و حتی در نواحی سرد سیر مورد استفاده قرار می گیرد.خرید رادیاتور پنلی فولادی و برقی مستقیم از کارخانه یک خرید عالی است.

این محصول هم کاربرد بسیار حیاتی دارند. همچنین رادیاتور ها انواع مختلفی نیز دارند که یکی از این انواع پنل رادیاتور فولادی می باشد. در ادامه متن توضیحات بیشتری در رابطه با این پنل های رادیاتور خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه می کنیم، تقاضا مندیم که ما را تا پایان متن همراهی کنید.

رادیاتور پنلی پره ای فولادی ایران رادیاتور

خرید رادیاتور پره ای ایران رادیاتور نیز مانند دیگر کالا ها نیاز به داشتن یک سری اطلاعات و آگاهی نسبت به اول نیاز خودمان که ببینیم به چه نوعی از آنها احتیاج داریم و دوم به اینکه اطلاعاتی در رابطه با نوع ها و جنس ها و مدل های مختلف و متنوع رادیاتور های فولادی داشته باشیم.

پنل های رادیاتور ها انواع مختلفی داشته و با پیشرفت دانش بیشتر دارند،یکی از این انواع،مدل پنل رادیاتور فولادی است.اگر بخواهیم به طور خلاصه بیان کنیم،همان طور که از اسمش پیدا می باشد این نوع رادیاتور ها و پنل ها از استحکام بالایی برخوردار هستند.

قیمت یا ارزش رادیاتور های آلومینیومی نیز مانند دیگر ابزار گرم کننده،بستگی به ابعاد آن، جنس رادیاتور، حتی نحوه کارکرد و برند آن دارد.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا