آراد برندینگ

خرید پوشک شورتی پول آپ

خرید پوشک شورتی پول آپ

یکی از نیازهای اصلی هر بچه پوشاک آن است که از بدو تولد تا چند سالگی می توانید از آن استفاده کنید پوشاک می باشد که از مواد اولیه درجه یک بدست آمده است به همین خاطر برای نوزاد بسیار مناسب است و ضد حساسیت و آلرژی می باشد.

فرم مشاوره ای که در سایت آراد برندینگ وجود دارد را کامل کنید تا مای بیبی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از مجموعه ما تهیه کنید.

پوشک مای بیبی از گذشته تا کنون در کانون خانواده بوده است چون سازگار با پوست نوزادان است و اصلا بوی ادرار نوزاد پخش نمی شود و از سوختگی پای نوزاد نیز جلوگیری می کند سایز 6 این مای بیبی برای نوزادانی که وزن بالای ۱۷ کیلو دارند مناسب می باشد ولی بیشتر والدین برای راحتی بهتر نوزادان نیز از این پوشاک استفاده می کنند.

پوشاک پول آپ شورتی مای بیبی به خاطر اینکه از جنس پنبه است ساعتهای طولانی اندام تحتانی نوزاد را پوشش می دهد و والدین اطمینان خاطر دارند که با وجود این پوشاک اصلاً نگران نم دار شدن لباس نوزاد نمی شوند.

خرید پوشک شورتی

توجه کنید در هنگام خرید پوشک شورتی باید حتما از برندهایی خریداری نمایید که جنس آنها متناسب با پوست لطیف کودک باشد.

پوشکهایی که امروزه در بازار بیشترین خرید را دارند دارای دو مدل معمولی و پوشک شورتی هستند.

پوشکهای معمولی آن دسته از پوشکهایی هستند که بوسیله چسبهایی در کنار پای کودک و شورت بچه گانه محکم می ‌شوند و از بدو تولد برای نوزادان استفاده می‌ گردد.

اصولاً برای نوزادان از پوشکهای شورتی استفاده نمی ‌کنند و از زمانی‌ که کودک چهار دست و پا می رود برای او استفاده می ‌شوند.

بر روی هر بسته پوشک سایز آن نوشته شده است که باید با توجه به سن کودک سایز متناسب را خریداری کرد تا پای کودک در آن راحت باشد.

پوشکهای امروزی طوری طراحی شده‌اند که برای نوزادان که بیشتر ساعات روز را در خواب سپری می کنند به گونه ای می باشند که قسمت پشتی آنها پهن ‌تر می ‌باشد تا جلوی نم پس دادن از آن قسمت گرفته شود.

همچنین کمی که کودک بزرگتر شود و قادر به چهار دست ‌و پا راه رفتن باشد شکل پوشک تغییر می ‌کند به طوری ‌که در قسمت وسط کمی باریک ‌تر و در قسمت جلو پهن ‌تر می‌ شود تا مانع از تحرک کودک نشود.

پوشک شورتی پول آپ

دربین انواع پوشک،پوشاک شورتی پول آپ مای بیبی به خاطر اینکه از جنس پنبه است ساعتهای طولانی اندام تحتانی نوزاد را پوشش می دهد و والدین اطمینان خاطر دارند که با وجود این پوشاک اصلاً نگران نم دار شدن لباس نوزاد نمی شوند.

برای اینکه نوزادانی تمیز و سالمی داشته باشید باید از پوشاک استفاده کنید که ضد حساسیت و آلرژی است پوشاک پول آپ شورتی مای بیبی از نظر کیفیت سطح قابل قبولی دارد وخریداران زیادی هستند که این پوشاک را در سایزهای مختلف برای نوزادان خود تهیه می کنند از ویژگی بارزی که دارد این است که برای پوست نرم و لطیف نوزاد هیچ صدمه ای وارد نمی کند این پوشاک چون شورتی است در سریع ترین زمان می توانید آن را بپوشید و چون اصلاً چسب ندارد و کشش خوبی دارد برای کودکان بسیار مناسب است و می توانند آن را استفاده نمایند.

پوشک چسبی پول آپ شورتی دارای رویه مناسبی نیز است که استحکام مناسبی دارد و پنبه بسیار خوبی دارد که کاملاً بهداشتی و سالم است و جذب بسیار بالایی دارد که می توانید با خیال آسوده در طی شبانه روز از آن استفاده نمایید چون این پوشاک شورتی است کشش خوبی دارد و می توانید هر نوع لباسی را بر روی آن بپوشانید مای بیبی جزء مارک معروفی است که بهترین مواد اولیه را در تهیه این پوشاک به کار می برد همین امر باعث شده است که خریدار این کالا نسبت به دیگر مارک بیشتر باشد همچنین این مارک دارای بسته بندی بسیار مناسب و راحت برای حمل و نقل است و تاریخ تولید و انقضاء آن به خوبی بر روی بسته بندی درج شده است می توانید با دیدن این بسته بندی از تعداد داخل آن نیز آگاهی کسب کنید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا