آراد برندینگ

کپسول آتش نشانی پودری اصفهان

کپسول آتش نشانی پودری اصفهان

برای دریافت جدیدترین اطلاعات مربوط به قیمت کپسول آتش نشانی 6 کیلویی که در شهر اصفهان به فروش می رسد، باید سایتهای مختلفی را جست و جو کنید اما امروز می خواهیم با معرفی این محصول و بررسی آن شما را با این کالای حیاتی آشنا کنیم و در نهایت راهنمای خرید کپسولهای آتش نشانی و متغیرهای مختلف در تعیین قیمت آن را شرح دهیم.

بدون شک کپسول آتش نشانی یکی از مهمترین کالاهایی است که در هر خانه، مغازه، خودرو و در کل هر مکانی وجود آن لازم و حیاتی است لذا به دلیل آتش سوزی و بروز خساراتهای جبران ناپذیر که احتمال آن اجنتاب ناپذیر است، وجود کپسول آتش نشانی در هر مکانی لازم و ضرروی است.

کپسول آتش نشانی پودری اصفهان

شما می توانید با پرکردن فرم سایت آراد برندینگ به کارشناسان ما اجازه دهید در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند و شما را برای خرید کپسولهای آتش نشانی بر اساس نیازهای شما راهنمایی کنند.

کپسولهای آتش نشانی انواع مختلفی دارند که هریک برای خاموش کردن نوعی از آتش کاربرد دارد، بطور مثال از کپسول پودر و گاز برای خاموش کردن اکثر آتش سوزیها استفاده می شود که رنگ بدنه آن قرمز می باشد و ترکیبات موجود در آن، پودر بی کربنات پتاسیم بعلاوه گاز بی اثر نیتروژن است که با فشار زیاد درون کپسول نگهداری می شود.

کپسولهای پودری در 10 سایز مختلف به فروش می رسند که پر فروش ترین آنها که برای منازل مسکونی کاربرد دارد و کپسولهای 9 و 12 کیلویی و مدلهای کپسول 1 تا کپسول 4 کیلویی برای که برای خودرو کاربرد دارند.

کپسول آتش نشانی پودری

کپسول آتش نشانی پیشرو پودری یکی از نوعهای پر مصرف و پر فروش در بازار می باشد در این مدل کپسول آتش نشانی پودری از پودری به عنوان بی کربنات سدیم به منظور فروکش کردن حریق با استفاده از اهرم فشار برای استخراج گاز نیتروژن از محفظه کپسول استعمال می شود به همین سبب داشتن مواد پودری به همراه گازی که درون آن تعبیه شده است این کپسول آتش نشانی به عنوان پودری لقب گرفته است.

در مدل کپسول آتش نشانی اصفهان کاتریجی گاز Co2 در بیرون محفظه قرار داده می شود تا مسیر خارجی کپسول کاتریجی به پیکره خاموش کننده متصل شود و راندمان کاری آن هم بصورت ضربه ای، فلکه ای و اهرمی نیز می باشد.

کپسول آتش نشانی پودری اصفهان

مشخصات بارز کپسول آتش نشانی 4 کیلویی به شرح زیر می باشد:

این محصول تولید کشور ایران می باشد، که دارای قابلیت شارژ دوباره را دارند، کپسول آتش نشانی پودری مجهز به سیستم فشارسنج عقربه ایی بوده، و قابلیت خاموش نمودن حریقهایی چون: چوب، کاغذ، تجهیزات منزل، پلاستیک، اتصالات، گازهای مشتعل، وسایل الکترونیک، فلزات مشتعل و مایعات که قابلیت مشتعل شدن را دارد می تواند مفید عمل نماید.

رنگ بدنه کپسولهای آتش نشانی 4 کیلویی قرمز رنگ بوده و همچنین جنس بدنه این کپسولها از لایه ورق فولادی یکپارچه ساخته شده است که تمامی کپسولهای آتش نشانی باید دارای نشان استاندارد از سازمان آتش نشانی داشته باشند.

نکته مهم و اصلی نگه داری کپسول آتش نشانی 4 کیلویی است چرا که پودر در درون محفظه خاموش کننده بصورت متداول در زیر فشار بوده و این امکان وجود دارد این گاز به حالت سنگی در بیاد پس بدین منظور لازم است که هر از چند گاهی کپسول آتش نشانی را سر و ته کرده و مجدد به حالت اولیه خود قرار دهید.

قیمت کپسول آتش نشانی اصفهان

امروزه برای خرید محصولات آتش نشانی باید متغیرهای مختلفی را در نظر بگیریم و در نهایت با بررسی آنها قیمت کپسول آتش نشانی در شهر اصفهان را از وبسایتها و مراکز فروش معتبر دریافت کنیم.

طبق یافته های باستان شناسان، انسان اولین بار در چهارصد هزار سال پیش توانست آتش را مهار کند و از آن برای جنگیدن، دفاع از خود و یا پخت و پز استفاده کند.

کپسول آتش نشانی پودری اصفهان

آتش ابزار مهمی در شکل دهی زندگی گروهی انسانها شد و رفته رفته خود را در بخشهای مختلف زندگی انسان به عنوان ابزاری مهم، نشان داد.همانطور که رفته رفته آتش جای خود را زندگی انسانها باز کرد، گاهی اوقات کنترل کپسول آتش نشانی اصفهان از انسان خارج شده و تبدیل به فجایع بزرگی می شوند که باعث کشته شدن عده زیادی و خسارات مالی فراوانی خواهد شد.

از این رو انسان با اختراع ابزارهای مختلف سعی در مهار آتش سوزی نمود که یکی از این ابزارها کپسول آتش نشانی بود.

انواع دیگری از کپسولهای خاموش کننده آتش وجود دارند که با گاز دی اکسیدکربن آتش را خاموش می کنند و نوع دیگر آن مدلهای کف و فوم هستند که این نوع از کپسولها با خفه کردن آتش باعث خاموش شدن آن خواهند شد.

لایه فوم و کف که مانند پتو روی آتش قرار می گیرد با حذف  اکسیژن از مثلث آتش، باعث خاموش شدن آن خواهد شد.

البته استفاده از کپسولهای کف و فوم خیلی کاربرد ندارند و بیشتر توسط پرسنل آتش نشانی و یا در کارخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا