آراد برندینگ

خرید گرانول پی وی سی شفاف

خرید گرانول پی وی سی شفاف

گرانول پی وی سی مواد اولیه تولیدات در صنایع صنعتی، تجاری و خانگی است. بازار خرید و فروش گرانول در ایران بسیار داغ است و قیمت گرانول های پی وی سی به صورت عمده با یکدیگر تفاوت دارد. شما میتوانید بهترین قیمت روز و عمده این محصول را از ما بپرسید.

گرانول پرکاربردترین مواد در صنعت پلاستیک سازی و پتروشیمی است که عمدتاً در پتروشیمی های اروند، بندر امام و آبادان تولید می شود. در حقیقت از ترکیب نوعی مواد بازیافتی و مواد اولیه پودری گرانول پی وی سی به دست می آید، به عبارت دیگر از پلیمری زا سیون پلیمر پلی اتیلن به دست می آید که صد در صد قابل بازیافت می باشد. به طور کل از تمام مواد پلیمری گرانول را می توان به وجود آورد و فرق بین گرانول پلیمر در خواص فیزیکی آن است.

خرید گرانول پی وی سی شفاف

این محصول در بهترین کارخانه های سطح کشور تولید شده است و با قیمت مناسب به فروش می رسد.شما می توانید با مشاوران فروش سایت آراد برندینگ ارتباط بر قرار کنید و اقدام به ثبت سفارش و خرید یا تجارت این نوع محصول نمایید.همچنین بعد از استفاده ی این محصول در کارگاه های خود می توانید میزان رضایت خود را از انواع گرانول پی وی سی خریداری شده از سایت ما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. خرید شما از سایت ما به صورت مستقیم می باشد و قیمت محصول خریداری شده توسط شما تا حد زیادی کاهش می یابد.

قیمت گرانول پی وی سی

قیمت روز محصولات در بازار از مسائلی است که امروزه از آن بسیار صحبت می شود. قیمت گرانول پی وی سی به نرم بودن و سخت بودن آن هم بستگی دارد، ترکیبات گرانولی به دو صورت گرانول سخت و نرم تقسیم می‌شوند. نوع سوخت آن در لوله و اتصالات، پنجره سازی، حفاظ های جلوی پنجره و نرده صنایع ساختمانی به کار گرفته می شود. اما نوع نرم آن در تولید سیم و کابل، کاغذ دیواری، سفره و پرده حمام به کار می رود. مواد پلاستیکی نرم و انعطاف پذیر از گرانول نرم تولید می گردد زیرا این گرانول از مواد غیر بازیافتی و خام با کیفیت به دست می آید. گرانول های سخت به خاطر بازیافتی بودن مواد شان از قیمت کمتری در مقایسه با نوع نرم برخوردار هستند.

خرید گرانول پی وی سی شفاف

در حال حاضر شاهد این هستیم که خرید گرانول پی وی سی در ایران به صورت عمده برای مصارف صنعتی به انجام می شود. لفظ گرانول به خودی خود جزو مواد ساختنی نیست و فقط به شکل خاص اشاره می نماید و حرف بعد از آن، مشخص کننده کاربردش است. گرید هایی که در گرانول پی وی سی نام برده می شود کیفیت آن را مشخص می نماید.اگر حجم مواد اولیه در تولید آن بالا باشد از گریل بالاتری تشکیل شده، اما در مقابل قیمت آن آن پایین می یاید چرا که این امر یعنی زیاد بودن مواد اولیه در داخل کشور که موجب قیمت پایین قطعات پلاستیکی در برابر قطعاتی با جنس دیگر می شود.

گرانول پی وی سی شفاف

ویژگیها و کاربردهای متنوعی را می توانیم برای گرانول پی وی سی ۸۰ شفاف مثال بزنیم این محصول به دلیل این که شفافیت دارد در تولید انواع محصولات پزشکی مثل انواع سرم و شلنگهای تنفسی و غیره بسیار کارایی خواهد داشت همچنین برای انتقال انواع مایعات، آب و هوا، گاز، نفت و محصولات شیمیایی و محصولات این چنینی بسیار پر اهمیت است.

خرید گرانول پی وی سی شفاف

از آنجایی که محصولات پلاستیکی به صورت عمده مورد نیاز جامعه است مصرف مواد اولیه آن نیز بالا است از این رو فروش گرانول پی وی سی شفاف به صورت عمده صورت می پذیرد و تولیدکنندگان همه تلاش خود را به کار بسته اند که یک گرانول با کیفیت که کارایی بالایی دارد را تولید و عرضه کنند.

تاریخچه تولید این محصول بر می گردد به سال ۱۹۲۶ که فردی به اسم والدو سیمون با اضافه کردن پی وی سی به دیگر مواد توانست گرانول پی وی سی نرم و قابل انعطافی را تولید کند و به تولید انبوهی برساند.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا