آراد برندینگ

خرید زیتون پرورده تک نفره همدست

خرید زیتون پرورده تک نفره همدست

سرو چاشنی به همراه غذا یکی از سنتهای شیرین سفره های ایرانی است، یکی از چاشنیهای خوش طعم سفره های ایرانی زیتون ارگانیک پرورده ی محلی است که طرز تهیه ی آن در شهرهای مختلف متفاوت است.

با توجه به اینکه زیتون پرورده که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است از آغاز به عنوان یک چاشنی سنتی در خطه ی شمال شناخته شده بنابراین ویژه ترین و بهترین دستور تهیه ی زیتون پرورده مربوط به محلیهای خطه ی شمال کشور است.

خرید زیتون پرورده تک نفره همدست

خلاصه ای از ارزش غذایی دانه زیتون:

زیتون به عنوان یک میوه با کالری کم(115کالری به ازای 100 گرم) به عنوان یک میان وعده یا چاشنی مناسب به همراه غذا برای ورزشکاران و کسانی که رژیم غذایی دارند توصیه می شود.

هر صد گرم زیتون حاوی حدود 15 درصد چربی بوده که بخش اعظم آن اسید اولئیک یا همان اسید چرب اشباع نشده ی تشکیل دهنده ی روغن زیتون است.

سرشار از انواع آنتی اسیدان مانند هیدروکسی تیروزول، تیروزول و اسید اولئانولک است که در تقویت سیستم ایمنی بدن و کنترل پیشرفت سطان موثر است، آنتی اکسیدانها همچنین به عنوان مسکن در

زیتون پرورده همدست

کشور ما از مهمترین تولیدکننده زیتون پرورده است و برند همدست بکی از بهترین نوع این محصول است که در شهر همدان تولید و به سراسر کشور عرضه می شود و در بازارهای خارجی نیز فروش خوبی دارد این محصول با ویژگی خاصی به بازار عرضه می گردد که به بررسی این ویژگی می پردازیم.

در نگاه اول می توانیم به تازه بودن این زیتون پرورده اشاره کنیم تمامی موادی که برای افزودن به زیتون به کار برده می شود کاملا تازه و سالم است که در زمان ماندگاری آن اثر دارد.

دوم می توانیم به ارزش غذایی بالایی اشاره کنیم که مواد افزودنی به آن اضافه کرده اند که برای هر سن و قشری مناسب است و دارای انواع ویتامین و پروتئین خواهد بود.

سوم در مورد نوع بسته بندی که دارد صحبت کنیم به این صورت که بسته بندی کاملا استاندارد و بهداشتی است و به هیچ وجه سوراخ یا بریدگی بر روی آن وجود ندارد و در هنگام حمل و نقل به بار آسیب وارد نمی شود.

خرید زیتون پرورده تک نفره همدست

مزه آن بسته به ترش و شیرین بودن رب انار متفاوت خواهد بود و برخی از گلپر و آویشن در آن استفاده می کنند که طعم آن را بی نظیر می کند و میزان استفاده از مغز گردو در آن نیز بر طعم آن می افزاید؛ زیتون پرورده همدست در بهترین شرایط بهداشتی تولید می شود و دستگاه های به روزی برای ساخت آن به کار می رود در محیطی کاملا بهداشتی و تحت نظر بهداشت و افراد خبره تولید می شود.

تمامی اطلاعات مربوطه بر روی بسته بندی آن ثبت شده است و مشتری می تواند همه موارد را بررسی کند و بعد اقدام به خرید کند از جمله این اطلاعات تاریخ تولید، انقضاء و وزن و مجوزهای لازم و غیره که برای خرید لازم است.

خرید زیتون پرورده تک نفره

با توجه به اینکه این محصول در حجمهای مختلف عرضه می شود سعی شده است که هزینه آن بر حسب نفر محسوب شود برای مثال قیمت زیتون پرورده تک نفره و رب انار با نمونه دو نفره متفاوت می باشد و برا اینکه هزینه را حساب کنیم باید نکات زیادی را در نظر گرفت.

برای مثال ظرف محصول بسیار مهم می باشد زیرا ممکن است از نظر وزنی بیشتر و یا کمتر باشد و این گونه باعث اختلاف قیمت خواهد شد و همچنین مورد اصلی درباره قیمت را می توان برند و شرکت تولیدکننده دانست زیرا هزینه به نوعی نشان دهنده کیفیت نیز می باشد.

خرید زیتون پرورده تک نفره همدست

برای اینکه بتوانید از قیمت اصلی این محصول جهت خرید زیتون پرورده تک نفره اطلاع پیدا کنید می توانید بسته بندی آن را بررسی نمایید زیرا موارد زیادی مانند هزینه و همچنین علامت استاندارد بر روی آن موجود می باشد و اگر به بسته بندی دسترسی ندارید راه ساده تری وجود دارد و این بار می توانید با فروشنده ارتباط برقرار نمایید و قیمت را استعلام کنید و باید بدانید که لیست ارائه شده به شما بر اساس نرخ روز تعیین شده است.

نهایت تلاش مجموعه به کار گرفته شده است تا قیمت تمام شده برای مشتریان کاهش یابد و همچنین از افزایش قیمت به صورت نامعقول تا حد امکان پیشگیری شده است و این محصول به این دلیل که اغلب توسط صاحب رستوران تهیه می شود می تواند دارای قیمت کمتری نیز باشد و این مسئله نیازمند صحبت با فروشنده می باشد و در نهایت مطمئن باشید که رضایت شما جلب خواهد شد و یکی از بهترین تجربه های خرید شما خواهد بود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا