آراد برندینگ

توری فلزی ریز پنجره

توری فلزی ریز پنجره

همانطور که می دانید توری فلزی که از تار و پودهای فولادی است که از سیمهای مفتولی به کار رفته است. نمونه ریز درشت بافت مشبک آن تنوعهای ساده و آجدار هستند یعنی اگر بخواهیم توضیح دهیم باید اشاره کنیم به این موضوع که این توریهای فلزی شکل رولی هستند. انواع توریهای فلزی در تنوعهای گابیون پرسی حصاری مرغی سرندی فرنگی وجود دارند با توجه به کاربردهای که شما خواهید داشت می توانید از آن استفاده های قابلی را ببرید اما در خصوص اینکه توری گابیون به چه شکل است باید توضیح دهیم که این توریها شش ضلعی هستند و از آلیاژ گالوانیزه هستند. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

توری فلزی ریز پنجره

یکی از موضوعاتی که می تواند برای افراد ضروری می باشد داشتن اطلاعاتی در رابطه با قیمت توری فلزی پنجره پلیسه ای و آشنایی با انواع آن است. امروزه جهت محافظت از پنجره ها توری فلزی استفاده می شود که انواع مختلفی دارد و بر اساس نیاز افراد قابل تهیه می باشد در واقع تور های فلزی جهت محافظت پنجره ها تولید می گردد زیرا یکی از دغدغه های افراد جهت داشتن آسایش و آرامش و نفوذ انواع حشرات جانوران، گیاهان و افراد سارق بوده است که استفاده از توری فلزی این کار را انجام می دهد.

قیمت توری فلزی پنجره

سوالی که ممن است وجود داشته باشد این است که نوع تولید این توریها از چه جنسی و چگونه طراحی شود؟ می‌تواند در چندین حالت قرار بگیرد گاهی این توریها از داخل پنجره و از داخل ساختمان نصب می گردد که می تواند فلزی و پلاستیکی باشد و می تواند از نوع پلیسی باشد که بتوان آن را به صورت ثابت روی پنجره قرار داد که علاوه بر طول عمر بسیار زیاد جلوه ای یکنواخت و ظاهری زیبا به پنجره نیز می دهد. گاهی این توریها می تواند متغیر باشد و در زمانهایی که نیاز به توری ندارید و احساس خوبی نسبت به محیط بیرون دارید این توریها را کنار بزنید و هم به طور مستقیم از فضای بیرون استفاده نمایید. این توریهای فلزی که جهت نصب بر روی پنجره ها و دربهای ورودی قابل استفاده می باشد با توجه به نوع طراحی آن که می تواند به صورت ثابت و یا متحرک باشد.

توری فلزی ریز پنجره

بر اساس چندین معیار مهم که باید به آنها توجه ویژه شود قیمت توری فلزی پنجره تعیین می‌شود اولین و مهمترین عامل بحث مواد اولیه این توریها می باشد که هر چه از مواد مرغوب تر و بر اساس استانداردهای روز دنیا باشد قیمت بالاتری خواهد داشت. مورد دوم اندازه این توریها می باشد که معمولاً سازندگان آنها را بر اساس متر مربع قیمت گذاری می کنند که اندازه های بزرگتر و مشخصات قیمت بالاتری خواهد داشت. مورد بعدی که می تواند در قیمت‌گذاری موثر باشد نوع طراحی آن است که از نوع پلیسه ای باشد از نوع پارچه ای یا پلاستیکی باشد و مدلهای دیگر که افراد با توجه به نیاز و و سلیقه متفاوت می باشد.

توری فلزی ریز بافت

این توریها شش ضلعی هستند و از آلیاژ گالوانیزه هستند و همچنین ضد زنگ می باشند و معمولاً در بستر جاده ها برای جلوگیری از ریزش کوه و سنگها در جاده ها استفاده می شود. این نوع توریها معمولاً به نوعی به شکل قفس هستند موادی نظیر خاک و سنگ برای محکم کاری بیشتر در شیب و محافظت در برابر ریزش ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و این نوع سازه ها تنوعهای مختلفی در مهندسی دارد اما کاربردهایی که فوق العاده در توری گابیون استفاده می شود در درست کردن درب و دیوارهای محافظ مهار دیوارها همچنین سنگها و مهمترین استفاده هایی که عموم مردم با آن آشنا هستند سدسازی و جاده سازی است که معمولا در جاده های کوهستانی جنگلی چالوس دیده ایم.

توری فلزی ریز پنجره

اما با توجه به مواردی که اشاره شد نمونه توری فلزی ریز بافت معمولا مشتری بیشتری دارد، اما نوع دیگری از توری وجود دارد به نام توری جوشی یا مش که با توجه به نمونه های دیگر توریها معمولاً از میلگرد و از مفتول سیاه مورد استفاده قرار می گیرد معمولاً به شکل این توریها را تهیه و تهویه می‌کنند که نحو قرارگرفتنش افقی و عمودی است که روی یکدیگر قرار می گیرند، دیده شده که با این کار بسیار مستحکم و محکم می شوند ولی انعطاف پذیری بالایی را ندارند و معمولا همگان این تصور را دارند. در خصوص اندازه های این میلگردها معمولا نمونه ساده اش در اندازه شش و هشت، همچنین نمونه آجدار آن در اندازه های هشت ده دوازده و چهارده هست. اگر بخواهیم در خصوص یکی از موارد دیگری چون توریهای جوشی مطالبی را خدمتتون ارائه کنم باید این نکته حائز اهمیت است که این مورد بسیار بسیار در صنایع ساختمان سازی فوق العاده وارد اهمیت است.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا