آراد برندینگ

قیمت میگو ببری بوشهر

قیمت میگو ببری بوشهر

با جرات می توان گفت که یکی از پر مصرف ترین خوراکهای آن زمان بوده است ولی متاسفانه دو سه دهه گذشته مصرف میگو کاملا به کنار گذاشته شده ولی خوشبختانه امروزه بازهم مصرف میگو در اوج قرار گرفته است.

برای طبخ میگو چندین سبک میسر می باشد ابتدا آن که میگو در بوشهر متفاوت تر از جاهای دیگر طبخ می شود زیرا که در آن منطقه بیشتر تند می خورند و در مناطق دیگر اینچنین نیست چنانچه علاقه مند به نحوه طبخ این غذای لذیذ دریایی هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله مجموعه آراد برندینگ را مطالعه نمایید.

قیمت میگو ببری بوشهر

در ادامه وقتی که می خواهند مصرف نمایند ابتدا میگو را گرفته و دست و پاهای آن را می برند تا بدون دست و پا میگو را بر روی تخته انداخته و یک رگی در میان شکم آن می باشد که حکم روده را برای میگو دارد و پس از آن که این اقدام را انجام داده میگو را بسیار خوب می شویند.

در ماهیتابه که قبل از آن با روغن چرب شده داده قرار می دهند که در این هنگام که در حال تفت دادن میگو می باشند به میگو ادویه جات را اضافه می کنند و این ادویه جات می تواند به صورتهای مختلفی باشد مثلا زردچوبه، فلفل سیاه و نمک و حتی ادویه کاری تمام این عوامل کاملا شخصی می باشد و بسته به ذائقه فرد دارد.

شما می توانید از ادویه جاتی که به آنها علاقه دارید استفاده نمایید، مثلا یک سری از افراد علاقه دارند که خوراک میگو را تند نوش جان کنند و برخی دیگر علاقه مندند که میگو را شور میل کنند.

به عنوان مثال در مناطق شمال ایران برخی سبزیهایی است که این سبزیها را آلاد می گویند و طریقه ساخت آن به این شکل می باشد که برخی از سبزی معطر محلی مورد نظر را شسته و آسیاب می کنند و با نمک بسیار زیادی این سبزیها را پوشش می دهند.

قیمت میگو بوشهر

میگو ببری با توجه به فراوانی آن در خلیج فارس بیشترین کشت را دارد و در واقع می توان این نوع میگو را می توان از بهترین انواع میگوها برشمرد هم از نظر خواص و از نظر طعم آن که در تمام شهرهای ساحلی دنیا مانند سواحل آمریکای شمالی از این خوراک به وفور استفاده می شود.

از شهرهای دیگری که می توان نام برد اصفهان می باشد که میگو ببری به وفور یافت می شود و حجم بالایی از این محصول به فروش می رسد، میگو ببری و میگو خالدار از میگوهایی است که بیشترین پروتئین را دارا می باشد و از طرفی سرشار از ویتامین D می باشد.

قیمت میگو ببری بوشهر

اگر بخواهیم باز هم از خواص این خوراک بگوییم باید عنوان کنیم که این میگو خواص ضد سرطانی فراوانی را دارد ضمن اینکه قیمت میگو بوشهر با توجه به تولید مناسبی که در حال انجام می باشد بسار مقرون به صرفه می باشد.

ایران با تقسیم بندی بازار مصرفی میگو اقدام به تفکیک نموده است و می توان این تقسیم بندی را اقدامی بسیار صحیح در نظر گرفت زیرا که این تقسیم بندی از ایجاد هرج و مرج جلوگیری می کند.

در واقع ایران پس از آمریکا و برزیل سومین کشور صادر کننده میگو می باشد که این اقدام ارز آوری فراوانی را به داخل کشور هدایت می کند.

قیمت میگو ببری

میگوی با کیفیت و سالم دارای آنزیمی به اسم فیبرینولیتیک می باشد این آنزیم در باز کردن لخته بسیار مهم است و کسانی که سکته می کنند و سریع به بیمارستان منتقل می شوند به آنها این آنزیم تزریق می گردد، وجود این آنزیم در میگو کمک شایانی برای جلوگیری از سکته و خطر حمله قلبی می باشد از خواص دیگر میگو تازه و میگو خشک می توان به وجود آنتی اکسیدان در آن اشاره کرد که با اشعه UV مبارزه می کند و مانع از پیری پوست شما می گردد البته وجود این آنتی اکسیدانها برای مبارزه با سلولهای سرطانی نیز بسیار مهم می باشند و در آخر می توان گفت میگو به علت سرشار از امگا سه به تنظیم فشارخون بسیار کمک می کند.

قیمت میگو ببری بوشهر

همیشه خرید محصولات دریایی از مکانهای معتبر با توجه به قیمت نسبتا بالایی که دارند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که پول شما هدر نرود، مجموعه ما افتخار این را دارا می باشد که همیشه بهترین محصولات را در اختیار هم وطنان خود قرار داده استو نسبت به تعیین قیمت میگو ببری اقدام نماید زیرا می داند هر ایرانی شایسته بهترین است پس به ما اعتماد کنید و سلامتی خود را با محصولات بی کیفیت به خطز نیندارید.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا