آراد برندینگ

خرید مغز گردو اسرائیلی

خرید مغز گردو اسرائیلی

گردو از خشکبار پرخاصیت و محبوب است که به صورت خام و خشک شده می توان آن را مصرف کرد.

گردو در بازار و فروشگاه‌ های اینترنتی هم به صورت به پوست و هم به صورت مغز گردو تازه به صورت بسته بندی و فله ای ارائه می شود.

مغز گردو سفید از مواد خوراکی پرکالری و مقوی است که ارزش غذایی بالایی دارد و خواص بی نظیری دارد و جالب است بدانید که مغز گردو در بین مواد غذایی گیاهی بیشترین میزان اسید چرب امگا ۳ را دارا می باشد و برای تقویت اعضای بدن کارایی بسیاری دارد.

مغز گردو همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شد یک دانه خوراکی با ارزش و پر خاصیت بوده که حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان و اسید های چرب غیر اشباع است که برای حفظ سلامتی و شادابی بدن بسیار اثر گذار می باشد.

خرید مغز گردو اسرائیلی

همچنین میوه گردو حاوی انواع ویتامین ها، پروتئین و املاح معدنی است و برای سرحال نگه داشتن بدن مفید خواهد بود.

مغز گردو اگرچه کالری زیادی دارد اما به گفته متخصصان تغذیه می تواند به کاهش وزن کمک نماید و شما را از چاقی بیش از حد نجات دهد که چاقی می تواند عوارض زیادی برای بدن داشته باشد.

مغز گردو اسرائیلی

مغز گردو اسرائیلی در مقایسه با دیگر مغز گردو ها چربی بالاتری دارد و از طعم بهتری هم برخوردار می باشد، پوست قهوه ای این نوع گردو به صورت کاغذی و نازک می باشد و همین باعث شده مشتریان ایرانی به خرید آن جذب شوند، برای این که بتوانید مغز گردو را تازه نگاه دارید، باید بعد از خرید، مغز گردو ها را داخل پلاستیک های درب بسته قرار دهید و در فریزر و یخچال بگذارید، مغز گردو به دلیل این که چربی دارد، حرارت باعث اکسید شدن آن می شود، که این می تواند در بو، طعم و ظاهر گردو تغییراتی را ایجاد کند.

خرید مغز گردو اسرائیلی

از انواع مغز گردو می توان به مغز گردو سفید، مغز گردو معمولی و مغز گردو خورشتی که متفاوت از مغز گردو اسرائیلی است اشاره کرد،‌ بهترین و پرطرفدارترین مغز گردو، مغز گردو سفید می باشد که رنگ مغز آن سفید مایل به کرم است، که چربی بالایی دارد و ظاهر آن یکدست و زیبا می باشد و قیمت بیشتری نسبت به دو نمونه دیگر دارد و خوش طعم تر هم می باشد، این نوع مغز گردو با نان و پنیر میل می شود و به عنوان آجیل هم کاربرد دارد و برای تزئین هم مورد استفاده قرار می گیرد.

مغز گردو معمولی به رنگ قهوه ای روشن می باشد و از نظر میزان چربی و کیفیت با مغز گردوی سفید هیچ تفاوتی ندارد، مغز گردوی معمولی ظاهری یکدست و خوبی دارد و طعم آن هم خوب است و از قیمت ارزان تری نسبت به مغز گردو سفید برخوردار می باشد، مغز گردو خورشتی یا همان مغز گردو فسنجانی، رنگ تیره متمایل به سیاهی دارد و تفاوت چندانی از نظر طعم، کیفیت و میزان چربی بین مغز گردو خورشتی و و دو نمونه دیگر وجود دارد.

خرید مغز گردو

عوامل بسیاری بر روی قیمت هر کیلو گردو تاثیر می گذارد، قیمت مغز گردو نیز از این قاعده مستثنی نیست. خرید و فروش عمده این مغز باعث کاهش قیمت می شود و خریدی ارزان و مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود.

رنگ، سایز و طعم مغز گردو بر قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد. در مورد رنگ مغز گردو در بالا توضیحاتی خدمت شما دادیم. در این قسمت به سایز مغز گردو خواهیم پرداخت.

اگر در هنگام شکستن هیچ آسیب و فشاری به مغز گردو نرسد، گردو به صورت کامل از پوست در می آید و به آن گردوی 4 پر گفته می شود.

در صورتیکه که گردو در زمان شکستن نصف شود به آن گردوی دوپر گفته می شود. اکثر گردو ها در بازار به این اندازه هستند.

گردو های تک پر گردوهایی هستند که به چهار قسمت تقسیم شده اند. همچنین انواع ریز تر گردو ها هستند که در هنگام شکستن تا حد زیادی خورد شده اند و در اصطلاح به آن ها دندانه ای گفته می شود.

خرید مغز گردو اسرائیلی

باغداران و افرادی که در زمینه فراوری گردو ها فعالیت می کنند از پوست کن های صنعتی استفاده می کنند. استفاده از این پوست کن ها مغزهای سالم تری را در اختیار ما خواهد گذاشت.

گردوهایی که به صورت درسته هستند قیمت بالاتری دارند. هر چند که به علت قیمت پایین انواع خرد شده خرید مغز گردو این نوع بیشتر است.

از این گردو ها بیشتر در شیرینی ها و غذاها استفاده می شود و ارزان ترین نوع موجود در بازار هستند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا