آراد برندینگ

قیمت لیمو ترش زرد

قیمت لیمو ترش زرد

وجود مقادیر زیادی از اسید سیتریک و ویتامین C در لیمو ترش زرد سبب می شود تا شما در برابر بیماریهای که منشا سینوسی دارند نظیر سرماخوردگی تا 50 درصد ایمنی زایی بیشتری را داشته باشید در واقع این میوه با برطرف نمودن و ضدعفونی کردن مخاط و آبریزش بینی شما به دفع بهتر آنها کمک نموده و نهایتا با احیا کردن تعادل بدن به تقویت هر چه سریع تر بدن کمک شایانی را می نماید.

اگر بخواهیم به تولید جهانی و میزان مصرف این ماده غذایی در جهان نگاهی بندازیم متوجه می شویم که این میوه در اروپا طرفداران و مشتاقان بیشتری را به نسبت آسیا در خود جای داده است به نحوی که ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، ایالات متحده و یونان به عنوان بزرگترین تولید کنندگان این میوه پرکاربرد شناخته می شوند.

قیمت لیمو ترش زرد

جمهوری خلق چین نیز یکی از مصرف کنندگان بزرگ این میوه شناخته می شود اما استفاده این کشور از عصاره این مرکبات ایران در صنایع خود سبب شده تا چهره کمتر شناخته شده ای را بتواند در زمینه تولید این محصولات در جهان از خود برجای بگذارد.

همچنین شرکت بازرگانی آرادبرندینگ به عنوان یکی از شرکتهای بزرگ در زمینه تولید، بسته بندی و ارائه انواع لیمو ترشهای معمولی و سنگی می نماید این مجموعه با توجه به سالها حضور در بازار میوه و تره بار کشور و رفع نیاز داخلی به این محصولات این میوه جات را به بازارهای خارجی و کشورهای همسایه عرضه و ارائه نموده است به این دلیل برای دریافت اطلاعات از قیمت لیمو ترش زرد به شما مجموعه آراد برندینگ را پیشنهاد می دهیم.

لیمو ترش زرد

همانطور که اشاره شد لیمو دارای خواص بسیار زیادی است که به شرح زیر است:

طعم آن بسیار ترش می باشد.

معمولا به تنهایی یا به عنوان میوه کامل از آن نمی توان استفاده کرد.

اغلب به عنوان چاشنی غذا هستند.

یک منبع عالی از ویتامین C می باشند.

لیمو ترش زرد رنگ برای سلامتی بسیار مفید است. چرا که با خوردن آن از خطر بیماری قلبی، سرطان و سنگ کلیه را کاهش می دهد. (ترکیبات گیاهی موجود در لیمو ترش اثرات مفیدی برای سرطان و دیگر بیماری ها دارد)

چربی و پروتئین بسیار کمی دارد.

برای درمان کم خونی به دلیل کمبود آن نیز موثر است.( از آنجایی که لیمو می تواند جذب آهن ها را افزایش دهد، به درمان کم خونی کمک فراوانی می نماید)

قیمت لیمو ترش زرد

لیمو ترش زرد محصول فوق العاده ای است و هر فرد می تواند روزانه یک لیموترش را گرفته و با آب تازه حل نموده و از آن بنوشید چرا که آب لیمو سرشار از ویتامین C است و از بیشتر بیماری ها جلوگیری می نماید. علاوه بر این، عطر لیمو باعث می شود تا استرس را کاهش دهد و خلق و خوی بهبود ببخشد.

لازم به ذکر است، از شکری که مکررا اضافه شود خودداری نمایید زیرا خاصیت لیمو را ازبین برده و حتی به شما ضرر نیز می رساند.

قیمت لیمو ترش

لیمو ترش از میوه های معجزه آسایی که تاثیر زیادی در سلامتی ما انسانها دارد می باشد این میوه نه تنها به خاطر زیبایی بی حد و وصف و قیمتش بلکه به دلیل خواص و مزایای منحصر به فردی که برای تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان بیماریها دارد شناخته می شود. این مرکبات که نوع تازه آنها به رنگ سبز و زرد کم رنگ می باشد تقریبا در تمامی مواد غذایی و نوشدینیهای مورد استفاده ما کاربرد دارد از پوست، آب، پالپ یا قطعات میوه اش بگیرید تا عصاره و و هسته آن که جنبه دارویی داشته و به عنوان اسانس در ساخت داروها کاربرد دارد.

قیمت لیمو ترش زرد

در زمینه نوشیدنیها از این میوه برای طعم دار کردن شان استفاده می شود که یکی از نمونه های شناخته شده و البته محبوب لیموناد می باشد که هر روزه آن را بر سر سفره هایمان مشاهده می نماییم این نوشیدنی به همراه شرب آبلیمو طبیعی که خوشمزگی و طعم بسیار خوشمزه و دلنشینی دارد ارزش تغذیه ای بسیار بالایی داشته و می تواند در کنار لذت خوردن یک نوشیدنی طبیعی کالری و ویتامینهای بسیار مفیدی را به شما ارائه دهد. با توجه به خواصی که ذکر شده است قیمت لیمو ترش بسیار مناسب می باشد و می تواند مورد مصرف تمامی افراد قرار گیرد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا